LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
2013-03-10,03:31,
Inlägg: #1
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Det här har pågått nu i kanske 1-1.5 månader.
Fixat typ 1 day2 av jag vet inte hur många nummer.

Jag vet inte om jag tror att jag är mer awesome än vad jag är när jag väl interagerar med kvinnorna. I många fall har jag självt tyckt att "shit vilken ögonkontakt vi hade, shit vilken bra vibe vi hade " osv. Och nej jag har ej varit full då, utan spiknykter. Jag har bokstavligen känt att detta var ÄKTA, att man lämnat BRA jävla avtryck. Med detta så har jag alltid trott att detta blir inga problem och därmed förväntat mig för det första bra respons men sen också att en snabb day2. Jag säger inte att jag är the king of PUA med echard tolle utstrålning men om jag i verkligheten är, i dessa fall(självklart gör jag några riktigt usla setts också), keff så måste jag lida av grava vaneföreställningar.

Hursomhelst de flesta closes är rätt snabba och jag tillbringar inte så mkt tid med setten, 10-30 min och ofta brukar man hångla/eskalera mer eller mindre. Med andra ord, det verkar vara ALL GOOD IN FIELD så att säga(Eller ?!?!).

Avslutar kvällen med att dra ngt sms som "tja bla bla " och får respons tillbaka tjalala... Det går några mess och sen tänker jag att jag vill ringa. Vill snacka i telefon för att det drar igång så mkt mer känslor etc och har inga problem alls att snacka. Jag gör mkt bättre ifrån mig där än i text.

Men redan här failar det på många, inge svar. Blir de inge svar där fortsätter jag inte att ringa eller skriva, de får komma me ngn förklaring. Skriver de "hade träning så kunde ej svara" skriver jag tillbaka "ok ingen fara, ring mig sen eller ngt ; )". Jag förväntar mig att de ska göra det. Inge svar. Det ser cp ut men har svårt att kompensera, ingen lust att fortsätta så de dör ut.

Sen har vi vissa brudar som det inte går att fixa en day 2 med. Som alltid gör något annat att göra helvete. 1-2 förfrågningar sen lägger jag ned de. Men det är klart de har också ett liv, inge fel med det.

Jag får det svårare och svårare att motivera mig för text game, jag orkar inte och har inte tid med trams och utdraget snack, som tar lång tid mellan varandra. Telefon 1000x bättre än text. Sex sms är ju bra stuff absolut, men sen ser jag inte så mkt mer förutom att när man föreslår någon träff eller slänger iväg någon tease eller ngt intressant.

Jag vill ha snabba rör och text med substans som leder vår relation vidare. Därför funderar på att nästan köra, efter ett par mess, "kan den och den dagen denna vecka, hör av dig om du kan/vill ses, tja". En som jag har kört är "Kom till xxx på fredag/lördag" men grejjen är att jag vill försöka ligga med de redan i veckan(låter sjukt needy, eller så är man bara kåt och har lagt av med runkandet).

Ringde idag upp 3 st nummer från igår(efter att ha messat ngra gångr). 1 svara och vipps så byggdes det snabbt upp en skön vibe igen och det spinner vidare mellan oss.

Hur fan ska jag hantera detta? Som sagt blir mer och mer omotiverad tilll att skriva sms och självklart är det bättre att dra hem de redan samma kväll, men om så ej blir fallet........
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-10,04:05,
Inlägg: #2
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...yC8#t=487s

Rätt schyst teknik, fungerar helt ok.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-03-10,05:51,
Inlägg: #3
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Mina tankar:

Att "plocka nummer" på nattklubb blir lätt needy, lite svårt att förklara vad jag menar men typ tänk dig hur Brad Pitt eller random HIGH value dude skulle göra... Satsa all in på ONS är bäst på nattklubb i min mening, självklart kan man inte alltid det pga logistik etc. så visst plocka nummer men ta det helt enkelt inte på för stort allvar när dom flakar, tjejerna är i ett jävla state och headspace och man bleknar nog ofta dagen efter om man inte gjort grymt intryck vilket är svårt om man inte är nå suuupercool dude, vilket få av oss är.

Mina tips: Testa att ge fan i hångel, läste detta av evilvalle på CR för ngt år sedan, det gör skillnad känner jag. Det bygger mer spänning. Visst är du på G att dra hem en tjej kan du hångla lite men var den som avslutar snabbt/först. Många killar hånglar för att bekräfta för sig själva att det går bra i settet/de är bra med tjejer vilket klart är fel frame att komma ifrån.

Testa att skita i att ringa, text game är jävligt kraftfullt utfört bra. Jag har aldrig ringt en tjej innan jag legat med henne och jag tycker jag har ganska bra ratio solida nummer som leder till ligg. Det jag gör är att messa dagen efter och ganska snabbt försöka styra upp nå träff, kan dom inte vänta några dagar och testa igen annars fuck it.

Om du tar nummer på krogen så hypea gärna nåt ni ska göra tex, "fan vi måste ta en kaffe på det där grymma cafeet, ge mig ditt nummer för jag måste dra å hänga med min polare nu"

Hoppas detta ger dig iaf något, det viktigaste är dock att bara KÖTTA PÅ så utvecklas man och allt går bättre.
2013-03-10,13:05,
Inlägg: #4
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Cruz Skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pla...yC8#t=487s

Rätt schyst teknik, fungerar helt ok.

haha har helt glömt bort den där. Thxx
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-10,13:21,
Inlägg: #5
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Sylvester Skrev:Mina tankar:

Att "plocka nummer" på nattklubb blir lätt needy, lite svårt att förklara vad jag menar men typ tänk dig hur Brad Pitt eller random HIGH value dude skulle göra... Satsa all in på ONS är bäst på nattklubb i min mening, självklart kan man inte alltid det pga logistik etc. så visst plocka nummer men ta det helt enkelt inte på för stort allvar när dom flakar, tjejerna är i ett jävla state och headspace och man bleknar nog ofta dagen efter om man inte gjort grymt intryck vilket är svårt om man inte är nå suuupercool dude, vilket få av oss är.

Mina tips: Testa att ge fan i hångel, läste detta av evilvalle på CR för ngt år sedan, det gör skillnad känner jag. Det bygger mer spänning. Visst är du på G att dra hem en tjej kan du hångla lite men var den som avslutar snabbt/först. Många killar hånglar för att bekräfta för sig själva att det går bra i settet/de är bra med tjejer vilket klart är fel frame att komma ifrån.

Testa att skita i att ringa, text game är jävligt kraftfullt utfört bra. Jag har aldrig ringt en tjej innan jag legat med henne och jag tycker jag har ganska bra ratio solida nummer som leder till ligg. Det jag gör är att messa dagen efter och ganska snabbt försöka styra upp nå träff, kan dom inte vänta några dagar och testa igen annars fuck it.

Om du tar nummer på krogen så hypea gärna nåt ni ska göra tex, "fan vi måste ta en kaffe på det där grymma cafeet, ge mig ditt nummer för jag måste dra å hänga med min polare nu"

Hoppas detta ger dig iaf något, det viktigaste är dock att bara KÖTTA PÅ så utvecklas man och allt går bättre.

Håller med när du väl säger det. Jag är ofta den som öppnar, snackar lite, closear för att sedan gå vidare till nästa och sedan återvända till de innan, så att man typ skaffar sig en cirkel med brudar på plats hehe. Jag vill heller inte stanna för länge i setten, vill att både hon och jag ska vara fria så mkt som möjligt på våra håll i förutsättning för att vi ska gå hem sen. Jag vill också pusha mer sett för att utveckla mig själv och game när jag väl är på plats.

Sant sant, bra tips. Ska testa det här.

Ok hur ser du annars på ringa vs text? Varför väntar du efter att ni har legat, ser du samtal som en stor invest från din sida eller?
I samtal har man mer kontroll och som jag ser de kan visa upp mer balls(om man inte gör bort sig med kanckig och rörig röst).

thx for input
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-10,14:09,
Inlägg: #6
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
russel Skrev:Håller med när du väl säger det. Jag är ofta den som öppnar, snackar lite, closear för att sedan gå vidare till nästa och sedan återvända till de innan, så att man typ skaffar sig en cirkel med brudar på plats hehe. Jag vill heller inte stanna för länge i setten, vill att både hon och jag ska vara fria så mkt som möjligt på våra håll i förutsättning för att vi ska gå hem sen. Jag vill också pusha mer sett för att utveckla mig själv och game när jag väl är på plats.

Sant sant, bra tips. Ska testa det här.

Ok hur ser du annars på ringa vs text? Varför väntar du efter att ni har legat, ser du samtal som en stor invest från din sida eller?
I samtal har man mer kontroll och som jag ser de kan visa upp mer balls(om man inte gör bort sig med kanckig och rörig röst).

thx for input

Yepp det här med att plocka på nummer på nattklubb är något jag inte riktigt vet hur jag ska hantera än för: Man är på nattklubb för att ha kul vara i nuet etc, och det är så jag brukar rulla men nu ska jag satsa hårt på utveckling några månader+ och en utekväll är fan ganska mycket tid i ens korta liv och man kan ligga med max en tjej/kväll så det är gött att ha lite nummer också som kan leda till något. Men som sagt det kan bli lite wierd att tjöta kort stund med tjej - ta nummer, blir lätt lite "wierd-pua" vibe. Man blir nog väldigt lätt bara några siffror i hennes telefon. Det bästa är nog att om man hittar en tjej man gillar, häng med henne läänge så det blir mer solid. Den enda lösningen för att ta snabba nummer är nog att vara riktigt grym, då är du per automatik mycket värd för tjejen och hon vill ses på day2.
Man ja kör på och ta nummer såklart, men försök göra det hela mer solid (kvalificera henne etc. och sånt, är jag själv kass på), testa inte hångla och om du verkligen gillar henne, stanna med henne länge, är du med henne största delen av kvällen kommer du ju vara det största intrycket/minnet och ha mycket goda chanser.

Att jag sällan ringer är mest för jag tidigare tyckt det varit lite läskigt, blir viben i tele dålig är det typ kört. Sms är mer låginvestering och lättare att få henne att steg för steg bli mer investerad/ens börja investera. Men om ringa funkar bra för nån är det bara att köra på såklart, men om fallet inte är så för dig, testa skita it och kör sms. Tänk dig tjejen, dagen efter hon är seg, whatever, så ringer nå jävla nummer från igår, hon orkar inte svara, hon tänker wtf orka. Drar du istället iväg casual flörtigt sms, kan hon läsa det, fnittra lite, lägga det åt sidan ett tag för att svara när hon känner för det. Sen fortsätter ni smsa och du urskiljer dig lite från andra dudes, hon blir mer och mer investerad och du styr upp en träff.
Haha minns jag läste om det här på c-r, hittade tråden, är så jag tänker: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=14069
2013-03-10,14:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-10,14:59 av {2} russel.)
Inlägg: #7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Sylvester Skrev:Yepp det här med att plocka på nummer på nattklubb är något jag inte riktigt vet hur jag ska hantera än för: Man är på nattklubb för att ha kul vara i nuet etc, och det är så jag brukar rulla men nu ska jag satsa hårt på utveckling några månader+ och en utekväll är fan ganska mycket tid i ens korta liv och man kan ligga med max en tjej/kväll så det är gött att ha lite nummer också som kan leda till något. Men som sagt det kan bli lite wierd att tjöta kort stund med tjej - ta nummer, blir lätt lite "wierd-pua" vibe. Man blir nog väldigt lätt bara några siffror i hennes telefon. Det bästa är nog att om man hittar en tjej man gillar, häng med henne läänge så det blir mer solid. Den enda lösningen för att ta snabba nummer är nog att vara riktigt grym, då är du per automatik mycket värd för tjejen och hon vill ses på day2.
Man ja kör på och ta nummer såklart, men försök göra det hela mer solid (kvalificera henne etc. och sånt, är jag själv kass på), testa inte hångla och om du verkligen gillar henne, stanna med henne länge, är du med henne största delen av kvällen kommer du ju vara det största intrycket/minnet och ha mycket goda chanser.

Att jag sällan ringer är mest för jag tidigare tyckt det varit lite läskigt, blir viben i tele dålig är det typ kört. Sms är mer låginvestering och lättare att få henne att steg för steg bli mer investerad/ens börja investera. Men om ringa funkar bra för nån är det bara att köra på såklart, men om fallet inte är så för dig, testa skita it och kör sms. Tänk dig tjejen, dagen efter hon är seg, whatever, så ringer nå jävla nummer från igår, hon orkar inte svara, hon tänker wtf orka. Drar du istället iväg casual flörtigt sms, kan hon läsa det, fnittra lite, lägga det åt sidan ett tag för att svara när hon känner för det. Sen fortsätter ni smsa och du urskiljer dig lite från andra dudes, hon blir mer och mer investerad och du styr upp en träff.
Haha minns jag läste om det här på c-r, hittade tråden, är så jag tänker: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=14069

Mmm att tillbringa mer tid med henne( med bra vibe såklart) gör ju att man bygger mer comfort. Tillbringar mer tid= Mer comfort=Går ifrån med mindre chans att vara the random dude, även fast jag har tyckt att att jag har framstått som en king den stunden jag har varit med henne, och därmed väckt en bra gnista och står ut från de flesta redan där, men I guess its only storhetsvansinne till en viss grad. Hon måste också få chansen och tid att investera ordentligt om hon ska bli hooked.

Aha okej då förstår jag. Jo blire knackigt i telefonen så pajjar man mkt har själv erfarat det många gånger haha, men i dagsläget är det min hemmaplan. Är riktigt jävla bekväm i telefonen, gillar min röst och gillar att känna hennes smått nervösa svar/fnitter vid utmanande frågor etc.

Men det du och videoklippet säger om just det där att hon dagen efter är med stor sannolikhet rätt off och inte alls är i samma momentum gör att hon inte är sugen på att svara. Och det måste man kanske acceptera och faktiskt rätta sig efter på något vis.

haha börja läsa lite i tråden, på första posten skriven av valle står det "Last edited by Hannes : 2011-09-23 at 08:49. Reason: Personangrepp hör hemma på flashback" hahaha oväntat!

Ska läsa lite i tråden verkar vara bra stuff.Tackar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-10,15:06,
Inlägg: #8
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Haha ja sån jävla underhållning det var när valle härjade på c-r Smile
2013-03-11,21:35,
Inlägg: #9
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
russel Skrev:Det här har pågått nu i kanske 1-1.5 månader.
Fixat typ 1 day2 av jag vet inte hur många nummer.

Skriver de "hade träning så kunde ej svara" skriver jag tillbaka "ok ingen fara, ring mig sen eller ngt ; )". Jag förväntar mig att de ska göra det. Inge svar.

Du kan inte förväntar dig att de ringer tillbaka, vissa vågar inte, vissa vill att killen ska ta tag i det mm. Sms game behöver man inte ha för att bestämma träffa. Men räknar du med att många ringer tillbaka så överskattar du nog dig grovt.

bara att bjuda ut henne efter 2-3 mess, man behöver inte vara påhittig.

Sen kan du ju pröva en fuling om du nu vill ringa, ring först skyddat, sen om hon inte svarar ringer du senare med ditt vanliga nummer
Då kan du ringa någon gång extra

Men lyckas du inte med att träffa henne om hon svarar på telefon får du fundera på att du säkert inte kommer in på djupet när du bygger comfort. 10-30 min räcker garanterat för att träffa tjejer. Kan vara bra att när du ta numret redan då prata lite om vad ni ska göra när ni ses nästa gång.

By the way någon som prövat grejen med att man köper något billigt armband eller halsband och ger det till tjejen till nästa gång ni ses?
2013-03-12,00:18,
Inlägg: #10
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Bra feedback båten. Thx
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-12,19:44,
Inlägg: #11
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Du måste göra riktigt sjuuuuuuuuuuuuuuuuka grejer på krogen om hon ska komma ihåg dig..

Typ så hon reagerar på samma sätt som om du skulle daygameat henne Smile
2013-03-12,22:50,
Inlägg: #12
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Schlinus Skrev:Du måste göra riktigt sjuuuuuuuuuuuuuuuuka grejer på krogen om hon ska komma ihåg dig..

Dummaste jag hört.
2013-03-13,03:20,
Inlägg: #13
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
ITT får vi veta att Schlinus tydligen har så låg karisma att inte ens IKEA-dörrarna öppnar sig för honom.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-03-13,16:30,
Inlägg: #14
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Är ni arga nu ?!
2013-03-13,18:24,
Inlägg: #15
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Sjukt arga, vi är så jävla arga här att vi kommer snart skicka brev till dig och berätta om hur arga vi är
2013-03-13,18:48,
Inlägg: #16
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Får väl ta mitt tält och flytta ut i skogen så ni in kommer och våldför er på mig då med Sad


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}