LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Er sexrutin
2013-03-21,00:08,
Inlägg: #1
Er sexrutin
Inspirerad av tråden om booty call kombinerat med att jag är trött på att slicka fitta behöver jag inspiration för en ny standard from meet to sex routine.

Nuvarande för min del och har varit senaste 5 åren är att sätta sig i soffa eller lägga sig i sängen. Säga till bruden att komma o sätta sig/lägga sig med dig. Säga åt henne att honluktar gott, ta på henens hår, pussa henne påhalsen nacken. gå in för kyssen, pussa lite på halsen ner på brösten, hålla på med förspel 5-20 min sen gå ner o slicka henne i en eskalerande mané. Sen sticka kuken i henne eller låta henne suga av en. Sen it's on so to speak.

Självklart kan det ibland bli trycka upp mot väggen/dörren o grovhångla eskalera snabbt o dominant etc, men rent generellt antar jag att ni alla har något standardrutin ni kör...

Gimme some candy Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-03-21,07:58,
Inlägg: #2
Er sexrutin
LOl, gör exakt samma som dig förutom att jag oftast bara jobbar med fingrarna istället för att slicka.
Men andra gången jag ligger me dom brukar jag slicka.
2013-03-21,14:49,
Inlägg: #3
Er sexrutin
Först tar jag fram ett gäng röda stearinljus och placerar ut dem lite här och var och tänder dem sedan. Steg nummer två är att jag strör rosenblad över sängen för att sedan klä på mig en röd sidenmorgonrock och intar min sexipose på sängen. När bruden kommer (för hon var på toaletten under hela den här tiden) så är jag redo med playknappen på min mobil där jag sätter igång Lets get it on - Marvin Gaye och slickar mig förföriskt runt läpparna. Därefter kör vi missionären i två minuter sen får hon gå hem.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}