LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hon rotar i min hjärna!
2013-03-21,08:23,
Inlägg: #1
Hon rotar i min hjärna!
Tja, ny här på detta forumet och inom pu.

Jag skall dra korta historien,

Hemma fest, glider runt har dagen i mitt liv och har jäkligt roligt och är den nya killen på festen och jag skojar och tjöttar med både killar och tjejer och har flera tjejer intresserade och fick lite pussar och nummer och råkade ta en på toan en Snabbis haha
Men sedan kommer denna bruden jag kallar X.
Jag bara får känslan denna brud skall jag ha och jag går fram hälsar på hennes kompisar och lite hastigt på henne.

Vi håller på och flörtar och skojar med varandra hela kvällen och när festen är slut och jag tar hennes hand och lägger mig i soffan men efter ett tag drar honom mig upp och hem till henne.
Vi myser kysser och smeker men inget sex då jag var riktigt full och blev lite små förtjust i tjejen och tänkte att träffar henne igen istället.

Vi vaknar flörtat har det mysigt och käkar frukost och jag skämtar om att hon pajade min tröja, så vi sa att vi måste ju ses så du köper mig en ny! Haha

Nu börjar problemen,
Jag fick hennes nummer inte mitt och konversationen ser ut såhär:

Jag: Tjena, du jag tvättade precis min tröja och den är ju sönder så vilken dag skulle du köpa mig en ny?
Hon: i helgen lördag kanske? Smile
Jag: är tyvärr upptagen hela helgen så kan inte
Hon: okej jag jobbar sent denna veckan på vardagar
Jag: jag kan på fredag kväll men bara en Snabbis
Inget svar
Hon: vad gör du?
Jag: tvättade precis min tröja igen och du är skyldig men en ny och jag dig en flaska vin efter helgen haha
Hon: den är inte alls sönder, men du kan ju gärna få bjuda mig på caleo Smile Wink

Så här står jag inte svarat ännu, problemet är att jag är som sagt lite små förtjust i bruden och kan inte riktigt tänka klart runt henne när jag skall svara och skit :/

Så vad tycker ni jag borde göra??

//Aioo
Keep it up!
2013-03-21,10:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-21,10:55 av {2} illdan.)
Inlägg: #2
Hon rotar i min hjärna!
Caleo, vafan är det? Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få, vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile.

Sen skulle jag skicka en bild med screenshot på en låt från spotify jag älskar och skrivit, "en av mina favo låtar, din tur att skicka en fet låt!"

Sen svarar hon något.. Sen i nästa meddelande hade jag styrt upp dejt.


Anyway, det är så jag hade skrivit. Du kanske har en annan stil..

Btw. Ta inte upp tröjjan igen, det är uttjötat nu, hon kommer bara tycka du är tråkig och lam och du fortsätter med det.

välkommen te forat mate.

Edit: Tänkte breaka down meddelandet och förklara hur jag tror det uppfattas.

Caleo, vafan är det? Jag har ingen aning, och jag är ingen hund som googlar upp det och läs på om det för att försöka imponera på henne.

Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få Försöker inte imponera, snarare diskvalificera mig själv, utmålar mig för att va dålig på mat.. egentligen är jag rätt bra Big Grin

vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile. Bara lite halvcool comment.



Jag diskvalificerar mig alltid in för brudar, snackar ner mig själv som fan hela tiden. Skryter aldrig osv. Man kan säga att skryt och diskvalificering fungerar som "tvärttom språket".

Dvs skryter du framstår du som mindre värde.. Anti-skryter du(snackar ner dig själv) så framstår du som mer värd.
2013-03-21,11:26,
Inlägg: #3
Hon rotar i min hjärna!
illdan Skrev:text
Bra skit!

Diskvalificera dig själv, det är väldigt bra.. huruvuda du ska köra på ta bild på låt och sånt är helt upp till dig. Ett bra sätt att skapa stämning om inte annat, dock inte provat själv.. men ska lätt göra det någon gång!

Vad som är viktigt att tänka på är att inte vara för annorlunda på sms mot vad du kan leverera i verkligheten, så kör DITT race.. Sen så måste man självklart kunna gå lite utanför sin egen box för att utvecklas, men det gör du med små steg istället för att förändras som natt och dag.

Annars verkar det vara rätt lugnt, styr dejt, vin och du har dig ditt ligg! Försök släpp tankarna om att hon är the one, eller att du är förtjust i henne.. Tänk mer, hon verkar rätt cool.. jag ger henne en värdig chans. Tryck inte upp henne på någon pedistal, se hela tiden att hålla henne på marken!
2013-03-21,13:28,
Inlägg: #4
Hon rotar i min hjärna!
illdan Skrev:Caleo, vafan är det? Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få, vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile.

Sen skulle jag skicka en bild med screenshot på en låt från spotify jag älskar och skrivit, "en av mina favo låtar, din tur att skicka en fet låt!"

Sen svarar hon något.. Sen i nästa meddelande hade jag styrt upp dejt.


Anyway, det är så jag hade skrivit. Du kanske har en annan stil..

Btw. Ta inte upp tröjjan igen, det är uttjötat nu, hon kommer bara tycka du är tråkig och lam och du fortsätter med det.

välkommen te forat mate.

Edit: Tänkte breaka down meddelandet och förklara hur jag tror det uppfattas.

Caleo, vafan är det? Jag har ingen aning, och jag är ingen hund som googlar upp det och läs på om det för att försöka imponera på henne.

Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få Försöker inte imponera, snarare diskvalificera mig själv, utmålar mig för att va dålig på mat.. egentligen är jag rätt bra Big Grin

vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile. Bara lite halvcool comment.



Jag diskvalificerar mig alltid in för brudar, snackar ner mig själv som fan hela tiden. Skryter aldrig osv. Man kan säga att skryt och diskvalificering fungerar som "tvärttom språket".

Dvs skryter du framstår du som mindre värde.. Anti-skryter du(snackar ner dig själv) så framstår du som mer värd.

trollface Skrev:Bra skit!

Diskvalificera dig själv, det är väldigt bra.. huruvuda du ska köra på ta bild på låt och sånt är helt upp till dig. Ett bra sätt att skapa stämning om inte annat, dock inte provat själv.. men ska lätt göra det någon gång!

Vad som är viktigt att tänka på är att inte vara för annorlunda på sms mot vad du kan leverera i verkligheten, så kör DITT race.. Sen så måste man självklart kunna gå lite utanför sin egen box för att utvecklas, men det gör du med små steg istället för att förändras som natt och dag.

Annars verkar det vara rätt lugnt, styr dejt, vin och du har dig ditt ligg! Försök släpp tankarna om att hon är the one, eller att du är förtjust i henne.. Tänk mer, hon verkar rätt cool.. jag ger henne en värdig chans. Tryck inte upp henne på någon pedistal, se hela tiden att hålla henne på marken!


Illidan du vet vem jag är och hur jag typ är Wink

Sedan gryma tips får köra på den jag är och bara vara så awesome som jag faktiskt är haha
Keep it up!
2013-03-21,14:46,
Inlägg: #5
Hon rotar i min hjärna!
trollface Skrev:Bra skit!

Dhuruvuda du ska köra på ta bild på låt och sånt är helt upp till dig. Ett bra sätt att skapa stämning om inte annat, dock inte provat själv.. men ska lätt göra det någon gång!

Det är najs, en tjej som började göra detta med mig. Sen ska man skicka bilder på allt möjligt.. jag brukar skicka random bilder på vad jag gör, om jag gör nåt ballt dvs Big Grin.

Även första eller andra smset jag skickar till någon jag NRclosade dagen innan skickar jag bild till, skickar en bild på mig själv och säger att hon ska skicka en till sig!..
Allt detta för att bygga connection, samt jag brukar vara väldigt full när jag är ute, och man vet ju inte vad för drake man nummerclosar 04:30 Big Grin.


Jo Aioo, vi har nog ganska likadan stil Smile, du är nog t.o.m grisigare/svinigare än mig Big Grin
2013-03-21,15:57,
Inlägg: #6
Hon rotar i min hjärna!
Chilläääx man!! när ja såg titteln förväntade ja mig ännu en gråtrunk i hörnet med coldplay i bakgrunden tråd.. men hon gillar fan dig! släpp de där med tröjan nu då du redan spelat på de 2 gånger o börjar bli uttjatat.. säg att du ska till stan o kolla kläder eller whatevz o be hennes hänga på eller hem till dig.. gillar ja bruden brukar ja gilla att köra på 3 dejts innan sex typ, men de e för mitt egna nöjje.
du vet ju va du håller på med de synns ju så no worries!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-03-21,18:20,
Inlägg: #7
Hon rotar i min hjärna!
illdan Skrev:Det är najs, en tjej som började göra detta med mig. Sen ska man skicka bilder på allt möjligt.. jag brukar skicka random bilder på vad jag gör, om jag gör nåt ballt dvs Big Grin.

Även första eller andra smset jag skickar till någon jag NRclosade dagen innan skickar jag bild till, skickar en bild på mig själv och säger att hon ska skicka en till sig!..
Allt detta för att bygga connection, samt jag brukar vara väldigt full när jag är ute, och man vet ju inte vad för drake man nummerclosar 04:30 Big Grin.


Jo Aioo, vi har nog ganska likadan stil Smile, du är nog t.o.m grisigare/svinigare än mig Big Grin

jag svinigare? tack ler när jag läser haha

devil Skrev:Chilläääx man!! när ja såg titteln förväntade ja mig ännu en gråtrunk i hörnet med coldplay i bakgrunden tråd.. men hon gillar fan dig! släpp de där med tröjan nu då du redan spelat på de 2 gånger o börjar bli uttjatat.. säg att du ska till stan o kolla kläder eller whatevz o be hennes hänga på eller hem till dig.. gillar ja bruden brukar ja gilla att köra på 3 dejts innan sex typ, men de e för mitt egna nöjje.
du vet ju va du håller på med de synns ju så no worries!

Okej låter bra med tre dejter men inser att jag gått och startat upp en bild i huvudet av något jag egentligen vet mer om än att jag var sjukt full kåt och körde hårt på en brud hahaha

Så bara svälja bollarna igen och köra på som om hon är en av mina andra tråkiga flörtar och om det blir något ja då leker livet och går det åt helvete så får jag väl runka spruta ut det och lämna det bakom haha

//AIoo
Keep it up!
2013-03-21,19:05,
Inlägg: #8
Hon rotar i min hjärna!
Aioo Skrev:jag svinigare? tack ler när jag läser haha



Okej låter bra med tre dejter men inser att jag gått och startat upp en bild i huvudet av något jag egentligen vet mer om än att jag var sjukt full kåt och körde hårt på en brud hahaha

Så bara svälja bollarna igen och köra på som om hon är en av mina andra tråkiga flörtar och om det blir något ja då leker livet och går det åt helvete så får jag väl runka spruta ut det och lämna det bakom haha

//AIoo

http://www.youtube.com/watch?v=wSF82AwSDiU

Dags och joina oss andra med NO-FAP nu när du börjat lurka på PUA forumen Smile)... FAPPING IS THE DEVIL
2013-03-21,20:02,
Inlägg: #9
Hon rotar i min hjärna!
illdan Skrev:http://www.youtube.com/watch?v=wSF82AwSDiU

Dags och joina oss andra med NO-FAP nu när du börjat lurka på PUA forumen Smile)... FAPPING IS THE DEVIL

Men vad fan runka är min absolut största hobby ju Sad
Keep it up!
2013-03-21,20:43,
Inlägg: #10
Hon rotar i min hjärna!
Aioo Skrev:Men vad fan runka är min absolut största hobby ju Sad

Jag har varit en no-fapper, är det inte längre särskilt strikt, men vare sig du håller dig till det 100% resten av livet eller inte kan jag varmt rekommendera att testa det några veckor =) det är faktiskt en fett givande resa
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-21,21:00,
Inlägg: #11
Hon rotar i min hjärna!
Aja gubbar från och med Imorgon (Måste runka ur han allt) så kör vi!

Endast någon annan eller med någon annan som jag får komma!!! Big Grin

kommer dö Sad
Keep it up!
2013-03-21,21:45,
Inlägg: #12
Hon rotar i min hjärna!
Aioo Skrev:Aja gubbar från och med Imorgon (Måste runka ur han allt) så kör vi!

Endast någon annan eller med någon annan som jag får komma!!! Big Grin

kommer dö Sad

Kör hårt! Lägg upp en blogg också! Wink
2013-03-21,22:04,
Inlägg: #13
Hon rotar i min hjärna!
kör redan blogg på en annan sida (cr) så vet ej om jag pallar två haha
Mitt liv är inte så intressant,
Jobb, träna, träffa folk och festa som ett svin och ha så roligt man kan i livet! haha
Fast utan runkning då Sad
Keep it up!
2013-03-22,10:16,
Inlägg: #14
Hon rotar i min hjärna!
Aioo Skrev:kör redan blogg på en annan sida (cr) så vet ej om jag pallar två haha
Mitt liv är inte så intressant,
Jobb, träna, träffa folk och festa som ett svin och ha så roligt man kan i livet! haha
Fast utan runkning då Sad

Låter ungefär som Tobbes blogg här, och den verkar folk tycka om Wink han kör ju på bägge sidor med, but its ur call. Kör hårt anyway
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-22,10:17,
Inlägg: #15
Hon rotar i min hjärna!
Aioo Skrev:kör redan blogg på en annan sida (cr) så vet ej om jag pallar två haha
Mitt liv är inte så intressant,
Jobb, träna, träffa folk och festa som ett svin och ha så roligt man kan i livet! haha
Fast utan runkning då Sad

Dags att flytta din blogg till ett riktigt forum då!
2013-03-22,18:23,
Inlägg: #16
Hon rotar i min hjärna!
Vettorazzi Skrev:Låter ungefär som Tobbes blogg här, och den verkar folk tycka om Wink han kör ju på bägge sidor med, but its ur call. Kör hårt anyway

Haha min blogg suger lång och skön hästpung mot honom´s! Min är mer bara tankar jag behöver få ner någonstans haha men kanske tar mig an att skriva här med en bakfull söndag haha

trollface Skrev:Dags att flytta din blogg till ett riktigt forum då!
Jo jag kanske skall göra det får se jag är lat med sådant då jag bara skriver skit jag har i huvudet och allt är helt huller om buller och en stänk av mongo haha
Keep it up!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}