LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
så hur fortsätter man?
2013-03-22,20:55,
Inlägg: #1
så hur fortsätter man?
Hur fortsätter man i sådana här lägen? hon svarar men säger att hon ej har intresse.

Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 19:53
Damn sexy as fuck! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 20:45
inte ens ett hej tillbaks? vad är detta för stil?

HB — torsdag, 21 mars 2013 21:40


Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 23:26
då här hade vi en pratglad kvinna ja! trodde inte ni fanns faktiskt...

HB — 08:52
Ok

Beerpong — 15:52
gå och sug en pingvinpenis

HB — 17:13


HB — 17:14
Fast lär vara längre än din

Beerpong — 17:48
nä men kolla du kan ju faktiskt konstruera en mening ju!!!

Beerpong — 17:49
wow detta är en stor dag, sofia pratar. damn måste köpa tårta och grejjer ju

HB — 18:58
Varför fortsätter du skriva när jag väldigt tydligt visat att jag inte vill ha någon kontakt?
2013-03-22,21:12,
Inlägg: #2
så hur fortsätter man?
Vafan gör du? Skit i det där.
Förresten:
Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 19:53
Damn sexy as fuck! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 20:45
inte ens ett hej tillbaks? vad är detta för stil?

Hon svarar inte på 52min och du skriver igen, inte bra. Vänta minst någon dag om du vill skriva igen tycker jag. Häromdagen skrev en tjej till mig en vecka efter jag öppnat. Dom orkar kanske inte kolla genom/svara alla mail direkt utan svarar ett gäng när dom får ryck.
2013-03-22,23:51,
Inlägg: #3
så hur fortsätter man?
Du är reactive. Neg och neg och ÅTERIGEN nega henne, ge aldrig henne komplimang på internetgame.

Beerpong Skrev:Hur fortsätter man i sådana här lägen? hon svarar men säger att hon ej har intresse.

Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 19:53
Damn sexy as fuck! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 20:45
inte ens ett hej tillbaks? vad är detta för stil? (Du blir reactive)

HB — torsdag, 21 mars 2013 21:40


Beerpong — torsdag, 21 mars 2013 23:26
då här hade vi en pratglad kvinna ja! trodde inte ni fanns faktiskt...

HB — 08:52
Ok

Beerpong — 15:52
gå och sug en pingvinpenis (Reactive igen, vilket resulterar till att du tappar ännu mer värde)

HB — 17:13


HB — 17:14
Fast lär vara längre än din

Beerpong — 17:48
nä men kolla du kan ju faktiskt konstruera en mening ju!!! (Här kunde du bryta rapport)

Beerpong — 17:49
wow detta är en stor dag, sofia pratar. damn måste köpa tårta och grejjer ju

HB — 18:58
Varför fortsätter du skriva när jag väldigt tydligt visat att jag inte vill ha någon kontakt?
2013-03-23,08:52,
Inlägg: #4
så hur fortsätter man?
selected Skrev:Du är reactive. Neg och neg och ÅTERIGEN nega henne, ge aldrig henne komplimang på internetgame.
I call that bullshit. Klart man kan ge en komplimang ..
find it, fuck it, forget it.
2013-03-23,10:41,
Inlägg: #5
så hur fortsätter man?
selected Skrev:Du är reactive. Neg och neg och ÅTERIGEN nega henne, ge aldrig henne komplimang på internetgame.

wtf did i just read?!
2013-03-23,10:56,
Inlägg: #6
så hur fortsätter man?
ni halkar in på andra ämnen... jag vill veta hur jag ska fortsätta för att få denna damens intresse
2013-03-23,11:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-23,11:05 av {2} selected.)
Inlägg: #7
så hur fortsätter man?
TobiasK Skrev:I call that bullshit. Klart man kan ge en komplimang ..

Det är inte så det funkar för mig iaf. De gångarna jag öppnat med komplimanger har lett till inget svar eller så bara ett svar med "tack" sen aldrig svarat mer. Du måste sticka ut från mängden för att hon ska märka det i din två första meddelande.
2013-03-23,11:10,
Inlägg: #8
så hur fortsätter man?
Beerpong Skrev:ni halkar in på andra ämnen... jag vill veta hur jag ska fortsätta för att få denna damens intresse

Bara fortsätta vidare till nästa tjej då det inte finns nåt o göra åt med tanke på det jag kommenterade innan vad du skrev till henne.
2013-03-23,15:37,
Inlägg: #9
så hur fortsätter man?
Denna är lost 4ever. Det var troligtvis aldrig något du kunde göra, inte ens från början.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-23,16:57,
Inlägg: #10
så hur fortsätter man?
Evilvalle Skrev:Denna är lost 4ever. Det var troligtvis aldrig något du kunde göra, inte ens från början.

yeah misstänkte det från början, men när det kommer sådana här brudar finns det något sätt man kan väcka liv i deras intresse? det enda jag kan komma på är att negga, få dom arga på mig och därmed investera typ
2013-03-23,17:49,
Inlägg: #11
så hur fortsätter man?
Varför vill du ens prata med en sån där brud?
2013-03-23,18:04,
Inlägg: #12
så hur fortsätter man?
Cogo Skrev:Varför vill du ens prata med en sån där brud?

kanske är snygg? Big Grin
2013-03-23,18:30,
Inlägg: #13
så hur fortsätter man?
Cogo Skrev:Varför vill du ens prata med en sån där brud?

Vadå "en sån brud"?
2013-03-23,20:04,
Inlägg: #14
så hur fortsätter man?
Cogo Skrev:Varför vill du ens prata med en sån där brud?
hot as fuck
2013-03-23,20:45,
Inlägg: #15
så hur fortsätter man?
Beerpong Skrev:hot as fuck

hot as fuck without brain!

Bli inte blind det finns xxx miljoner andra heta tjejer som skulle uppskatta dig! bara gå vidare.
2013-03-24,00:13,
Inlägg: #16
så hur fortsätter man?
Sylvester Skrev:Vadå "en sån brud"?

En sån brud som uppenbarligen inte är intresserad.
2013-03-24,00:18,
Inlägg: #17
så hur fortsätter man?
Beerpong Skrev:hot as fuck

Men det finns snygga tjejer som är trevliga och intresserade. Och det finns hur många snygga tjejer som helst, så bara att försöka att inte haka upp sig på nån som inte ger bra respons tillbaka imo.
2013-03-24,03:26,
Inlägg: #18
så hur fortsätter man?
selected Skrev:Det är inte så det funkar för mig iaf. De gångarna jag öppnat med komplimanger har lett till inget svar eller så bara ett svar med "tack" sen aldrig svarat mer. Du måste sticka ut från mängden för att hon ska märka det i din två första meddelande.

Det är det som är konsten, att lägga ut en komplimang utan att vilja ha något tillbaka. Bästa sättet är att ge en komplimang och fortsätta tjöta vidare. Sen är det klart att en komplimang inte leder automatiskt till att tjejen blir attraherad, det funkar inte som en magic-pickup-line, däremot är det ett sätt man kan krydda på gejmet med. Det behöver inte heller nödvändigtvis vara om hennes utseende utan det kan vara mer som en kvalificerande komplimang.

Men att starta en konversation med att överösa med komplimanger för att få ut någon form utav reaktion från hennes sida är inte så effektivt. Speciellt snygga tjejer som då redan får höra sånt dagligen. Men du kan helt klart ge en tjej komplimanger över internet, men håll det på en bra nivå och när hon har förtjänat det.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-03-31,04:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-31,04:18 av {2} confused....)
Inlägg: #19
så hur fortsätter man?
selected Skrev:Det är inte så det funkar för mig iaf. De gångarna jag öppnat med komplimanger har lett till inget svar eller så bara ett svar med "tack" sen aldrig svarat mer. Du måste sticka ut från mängden för att hon ska märka det i din två första meddelande.



Själv får jag ofta bra respons på komplimanger. Men det måste göras på rätt sätt. T.ex beskriva känslan du fick = ger jävla bra resultat, istället för att bara mala på med standard du är så vacker, du är så sexig osv som alla killar gör, gå snäppet djupare och helt enkelt beskriva känslan hon gav dig, och vad den känslan fick dig att impulsivt vilja göra. Ska dra några exempel på liknande grejer jag brukar skriva.

"Se på den tjejen! Du gav mig en fin känsla i kroppen och gjorde mig på bra humör ! =)"

"Se på dig ! Dig vill man bara ha vid sin sida så man kan trycka dig tätt intill sig och kyssa dig ! "


Lägga upp det med ett "lockbete" som gör dom nyfikna fungerar även det bra, gärna något smånegativt som man sen vänder till något positivt(komplimangen)

Du-haha vad fan håller du på med på bilden, ser helt mupp ut ju! ^^

Btw, det där är jävla dåligt av dig, absolut INTE tillåtet !

Hon-hehe.... vad är dåligt??

Du-Ja, du gav mig en fin känsla i kroppen och gjorde mig på bra humör och så sitter du inte här vid min sida så jag kan trycka dig tätt intill mig och tacka dig med en kyss ! Jävla dåligt gjort..

edit : Något som är lite skumt är att tjejerna i Norge och tjejerna i Sverige fungerar ganska annorlunda, i Norge kan man gå mer direkt på sexuell karaktär. En absolut klockren öppnare som ger svar ifrån långt över 50% av tjejerna jag skriver till på Norska sidor, men samtidigt nästan inga svar på Svenska sidor är. Faktiskt den absolut effektivaste öppnaren jag någonsin kommit på/testat och den har ledigt till så många nr att jag tappat räkningen, på Norska sidor. I Sverige av Svenska brudar får jag knappt ens svar och brudarna blir ofta direkt sura.

Se på dig ! Dig vill man bara kasta upp i luften, fånga i sina armar, ge dig en klapp på rumpan och kyssa dig !


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}