LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2018-04-25,08:14,
Inlägg: #3581
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kommit långt med Nofap nu.

Alla är så jävla osäkra och ängsliga och det har man själv också varit inser jag nu. Man håller sig till det säkra och följer etablerade sociala regler. När man har kört Nofap länge så blir man så oblygt jävla kåt så man skiter i allt och när man är i det läget märker man hur folk bara dras in till en och man kan göra vad man vill. Det är som man har gått in i Matrix.

Jag eskalerar och pratar sex med tjejer jag träffar efter någon minut bara. Tjejer jag pluggar med eller jobbar med som aldrig varit intresserade börjar öppna upp sig totalt inför mig eftersom jag saknar spärrar och det märker dom direkt.

Rösten blir högre och starkare(låter omöjligt men det ÄR den).

Det största problemet för mig innan har varit att jag alltid försökt sluta röka gräs och inte kan somna efter någon vecka nofap men nu brukar jag avsluta dagarna med en liten joint och däckar direkt typ.

This shit is awesome!
2018-04-26,01:15,
Inlägg: #3582
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2018-04-25,08:14)Nicki Skrev: Kommit långt med Nofap nu.

Alla är så jävla osäkra och ängsliga och det har man själv också varit inser jag nu. Man håller sig till det säkra och följer etablerade sociala regler. När man har kört Nofap länge så blir man så oblygt jävla kåt så man skiter i allt och när man är i det läget märker man hur folk bara dras in till en och man kan göra vad man vill. Det är som man har gått in i Matrix.

Jag eskalerar och pratar sex med tjejer jag träffar efter någon minut bara. Tjejer jag pluggar med eller jobbar med som aldrig varit intresserade börjar öppna upp sig totalt inför mig eftersom jag saknar spärrar och det märker dom direkt.

Rösten blir högre och starkare(låter omöjligt men det ÄR den).

Det största problemet för mig innan har varit att jag alltid försökt sluta röka gräs och inte kan somna efter någon vecka nofap men nu brukar jag avsluta dagarna med en liten joint och däckar direkt typ.

This shit is awesome!

Fyfan vad gött!

Jag har varit i en "fap-svacka" där jag fappat 1 gång per dag flera dagar på rad vilket gjort mig lat att sköta min firma så jag halkat efter lite.

Nu är jag på fötterna igen på nofap dag3. Det är sjukt hur fapping förstör ens livsmotivation. Det där med att tjejer plötsligt öppnar upp sig som tidigare var stängda är fascinerande.

Det påminner om det David DeAngelo pratade om i sexual communication att om du inte börjar kommunicera sexuellt med dem så kommer de aldrig att ha den "kanalen" öppen.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2018-04-27,10:24,
Inlägg: #3583
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2018-04-25,08:14)Nicki Skrev: Kommit långt med Nofap nu.

Alla är så jävla osäkra och ängsliga och det har man själv också varit inser jag nu. Man håller sig till det säkra och följer etablerade sociala regler. När man har kört Nofap länge så blir man så oblygt jävla kåt så man skiter i allt och när man är i det läget märker man hur folk bara dras in till en och man kan göra vad man vill. Det är som man har gått in i Matrix.

Jag eskalerar och pratar sex med tjejer jag träffar efter någon minut bara. Tjejer jag pluggar med eller jobbar med som aldrig varit intresserade börjar öppna upp sig totalt inför mig eftersom jag saknar spärrar och det märker dom direkt.

Rösten blir högre och starkare(låter omöjligt men det ÄR den).

Det största problemet för mig innan har varit att jag alltid försökt sluta röka gräs och inte kan somna efter någon vecka nofap men nu brukar jag avsluta dagarna med en liten joint och däckar direkt typ.

This shit is awesome!

Inspirerande läsning, fortsätt skriva, man behöver konstant upprepning.

Själv glor jag lite på porr på kvällarna, just för sömnen men försöker verkligen inte ejaka, jävlar vad mer aggressiv jag blir på jobbet, vi är i en organisatorisk konstig situation och gånger när det gått mer än en vecka i ejaket börjar jag dra igång saker att ändra hela organisationen, andra dagar (va i måndags jag ejakade) pallar jag inte bry mig.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2018-05-01,01:22,
Inlägg: #3584
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kör no runk/no porr från sista April som en del av en större plan.
Let's roll...
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2018-05-01,16:16,
Inlägg: #3585
RE: Symptom utav att sluta runka!
Livet utan brain fog och känslan av att vara fast i sitt huvud är så sweet. Inte längre fast i mina egna tankar och den jobbiga känslan av att världen utanför drar i en, nu är jag mitt i centrum och 100% närvarande! En orubblig känsla av värme och trygghet..
2018-07-09,21:20,
Inlägg: #3586
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har kommit lite längre i min utveckling, är en seriös fråga, hur sexuella blir ni när ni lyckas bra med no-fap? Får fan helt sjuka resultat efter någon vecka, speciellt om jag får ligga någon gång, men jag tror jag kan läsa en HM-tidning för underkläder, bli så galet kåt jag behöver byta fokus direkt, det är en helt crazy och ovan feeling, fyfan vad sjukt det känns, eller en random brud i en klänning eller whatever.
2018-07-14,17:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-07-14,17:23 av {2} piraten99.)
Inlägg: #3587
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2018-03-07,01:21)joak Skrev: Får inte alls samma känsla numera som jag fick första gångerna jag provade för ett par år sen. Då blev man attraherad på något sätt av de flesta kvinnor, kände mig levande, skön känsla i kroppen, tyckte om att prata med tjejer, fick ett inre driv att approacha osv. Nu är det som att när jag bestämmer mig för att börja en ny period så stänger kroppen av sexualiteten redan dag 1. Känner ingenting ens för snygga tjejer, ingen skön känsla alls. Känns som att det är någon sorts självbevarelsemekanism som kroppen sätter igång för den vet vad som väntar. Testat no fap igen den senaste månaden och varit på några dejter samt även ett speeddating event under tiden men kände ingenting. Blev bara platoniska samtal och blev slutligen avvisad av samtliga. Inga blickar eller något som helst intresse från tjejer. Inget driv att gå ut.

Tråkigt, det är som att no fap funkade bra första gången man provade men därefter anpassar sig kroppen och framtida gånger känner man ingenting. Det är tredje eller fjärde gången nu det blir så här när jag provar någon månad.

Ja, det är mycket sorgligt. Aningen genant. Men mestadels sorgligt.
Jag har slutat runka i 1 års tid nu, vad får jag för det? Kuken får varken fitta eller handtralla. Lille Piraten har fått nog och gått i strejk! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är bara förvånad?
Jag funderar starkt på en kemisk kastrering, blockera ut kåtheten helt så jag kan fokusera på det som är viktigt i livet istället.
2018-08-19,17:34,
Inlägg: #3588
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hahahah vad i hela friden har hänt med detta forumet!?

Piraten99 & Joak, ni är kanske jävligt fula helt enkelt och lösningen kan då vara att ni sänker er standard? Ni får inte ligga med snygga tjejer bara för ni kan game om ni är fula.
2018-08-20,13:12,
Inlägg: #3589
RE: Symptom utav att sluta runka!
Get ready for some broscience:



(2018-08-19,17:34)Nicki Skrev: Hahahah vad i hela friden har hänt med detta forumet!?

Piraten99 & Joak, ni är kanske jävligt fula helt enkelt och lösningen kan då vara att ni sänker er standard? Ni får inte ligga med snygga tjejer bara för ni kan game om ni är fula.

hahah, det finns säkert nån gräns men du måste vara oerhört ful om inte game funkar. Själva poängen med game är att få tillgång till såna som är out of ones league och som det inte är meningen att man annars skall få.

Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 24,275 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}