LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2018-04-25,08:14,
Inlägg: #3581
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kommit långt med Nofap nu.

Alla är så jävla osäkra och ängsliga och det har man själv också varit inser jag nu. Man håller sig till det säkra och följer etablerade sociala regler. När man har kört Nofap länge så blir man så oblygt jävla kåt så man skiter i allt och när man är i det läget märker man hur folk bara dras in till en och man kan göra vad man vill. Det är som man har gått in i Matrix.

Jag eskalerar och pratar sex med tjejer jag träffar efter någon minut bara. Tjejer jag pluggar med eller jobbar med som aldrig varit intresserade börjar öppna upp sig totalt inför mig eftersom jag saknar spärrar och det märker dom direkt.

Rösten blir högre och starkare(låter omöjligt men det ÄR den).

Det största problemet för mig innan har varit att jag alltid försökt sluta röka gräs och inte kan somna efter någon vecka nofap men nu brukar jag avsluta dagarna med en liten joint och däckar direkt typ.

This shit is awesome!
2018-04-26,01:15,
Inlägg: #3582
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2018-04-25,08:14)Nicki Skrev: Kommit långt med Nofap nu.

Alla är så jävla osäkra och ängsliga och det har man själv också varit inser jag nu. Man håller sig till det säkra och följer etablerade sociala regler. När man har kört Nofap länge så blir man så oblygt jävla kåt så man skiter i allt och när man är i det läget märker man hur folk bara dras in till en och man kan göra vad man vill. Det är som man har gått in i Matrix.

Jag eskalerar och pratar sex med tjejer jag träffar efter någon minut bara. Tjejer jag pluggar med eller jobbar med som aldrig varit intresserade börjar öppna upp sig totalt inför mig eftersom jag saknar spärrar och det märker dom direkt.

Rösten blir högre och starkare(låter omöjligt men det ÄR den).