LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad funkar på OneNightStand?
2013-04-05,13:24,
Inlägg: #1
Vad funkar på OneNightStand?
(ONS=OneNightStand(s))

Tjabba! Jag undrar just detta då jag gärna vill skapa "bra marknadsföring" för mig själv genom att ge bra sex.

Jag håller på att gå igenom en ny "kurs" om Female Orgasm å enligt snubben där så kan det vara lite svårare med ONS eftersom man inte får samma tid att kunna varva ner, få henne att slappna av, surrenda till en fullkomligt så man kan ge henne orgasmer.

Inge "sluta tänk på hur du ska knulla"-snack nu, jag vill göra så rätt som jag kan från början och jag kmr inte känna nån prestationsångest (jag har aldrig känt ångest inför tentor el prov så, np).

Vad har funkat för er att ge orgasm, vare sig det e klitorisk, vaginal, deepspot, gspot, anal el squirt, på ONS? Har deepspot med kom-hit-rörelsen funkat bra? Kör ni långvarigt anticipated foreplay för att urskilja er från mängden?

Enligt snubben så ska man få det hela att framstå som om man har sex med henne ist för ge sex till henne så hon inte ska känna press el prestationsångest att behöva komma. Å detta förstår jag, å det e nästan lite tragiskt att tjejer ska ha större problem än oss att kunna få komma under sex! ^^,
2013-04-05,15:53,
Inlägg: #2
Vad funkar på OneNightStand?
Precis som med allt annat så är allt olika från person till person.
Vissa tjejer "kan bara" komma via klitoritsstimulans, andra kan absolut inte komma genom det.
Vissa gillar att få oralsex, andra inte (kanske framförallt för att de känner sig obekväma med det).
Vissa tjejer har absolut inget emot att ge/få oralsex under ett ONS medans andra tycker att det är för intimt att göra det med någon de ej är tsm med.

Det jag egentligen ville ha sagt med detta är att inte ta allt så svart på vitt. Kolla lite material, och testa dig fram, man lär sig bäst genom att träna. Det finns mycket man kan lära sig, men det är ingen idé att proppa sig full med information om man inte praktiserar under tiden också.

Gör ingen stor grej av det heller... Det är ju trots allt bara sex, det ska inte skjutas upp någon raket till månen!
2013-04-05,15:58,
Inlägg: #3
Vad funkar på OneNightStand?
För mycket teori dude, du behöver praktik, sen kan du läsa mer teoretiskt. Känns som att du sitter på en hel PUA-bibel med kunskap, men det spelar ingen roll egentligen så länge du inte utövar allt i praktiken.

Och som tcepser säger, gör ingen stor grej av det. Försök vara avslappnad, och få henne avslappnad är nyckeln, du kommer ju få upp den iaf, däremot kan hon vara för trång om det går för snbbat osv... Långt förspel med lite alfamoves, jag älskar att trycka in brudaran i små utrymmen eller hur man ska säga. Typ trycka upp dom mot en vägg så dom känner sig riktigt små och utmanade Big Grin Uppkåtande som fan för båda parter.
2013-04-05,22:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-05,22:31 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
Vad funkar på OneNightStand?
IMO det handlar bara om din attityd, orgasm sitter i huvudet på tjejen, inte i kroppen. Många tjejer jag varit med har fått orgasm första eller andra gången (under samma kväll alltså) jag är med dom och genom vaginalt samlag missionären typ. Det ENDA jag har i mitt huvud under sex är att allt är för min njutning och jag gör vad jag vill. Visst, jag har vissa tekniker implementerade, typ, kom hit rörelsen, slickmönster jag gör, ut med kuken långsamt, in kraftigt, teasa lite, strypgrepp, dra i håret, trycka ner hennes huvud, smiska, å andra lättare dominansgrejor. Men det som händer under mina sexakter är:
1. Tjejen kan se/känna att jag riktigt njuter och blir extremt upphetsad av henne. Det klickar med hennes evolutionära del av hjärnan, samt får henne att slappna av och själv kunna ta fram sin slyniga sida.
2. Hon blir totalt dominerad, överlämnar allt till mig eftersom det är framen som uppstår för mig naturligt i sängen. Att vara totalt dominerad är nästan en förutsättning för kraftiga orgasmer, både för killar och tjejer. Man måste ge upp allt. Att bli dominerad/vara den passive, är bland det mest utmärkande av kvinnlig natur.

Hela attityden att jag ska ge mitt ONS en orgasm är fel IMO. Vem fan bryr sig? Sexet kan vara dåligt eller bra, det är itne det som avgör om ni kommer träffas igen, vilket jag antar att du vill om hon är snygg. Så egentligen är ONS bara för att få första sexet överstökat så att det blir lättare att komma till nästa gång samt man kan börja göra mer avancerade grejor.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-05,22:45,
Inlägg: #5
Vad funkar på OneNightStand?
Tack som fan för svaren mannar. Japp, jag har mkt "info" i skallen, å det som fattas e praktiken, jag förväntar mig inte att allt kmr gå perfekt vid första ONS, men jag vill ändå förbereda mig så gott jag kan i form av attityd å små saker man kan göra. Jag gillar det du säger Ragnarök om dominans, att man ska dominera tjejen i sängen.

Anledningen varöfr jag frågar detta är just för att jag åtminstone ska kunna UNDVIKA vad majoriteten av chodes gör i sängen så jag inte blir "en i mängden"-ligg som INTE leder til något mer sex eller KK eftersom jag "var precis som alla andra killar enligt henne, dvs, dålig" haha! Så därför jag frågar! ^^,
2013-04-05,22:49,
Inlägg: #6
Vad funkar på OneNightStand?
spruta henne på magen, ryggen eller ansiktet första gången. Lovar det kommer bli en hit Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-06,02:22,
Inlägg: #7
Vad funkar på OneNightStand?
Brudar jag ligger med behandlar jag alla lika haha spelar ingen roll första gången jag knullar eller femtonde gånger jag kör henne haha min ligg rutin är:
Pulla henne
Säger till henne att suga mig
Knulla henne och medans jag gör det drar jag henne i håret stryper henne eller slår henne på röven!
Jag trycker även ner ansiktet i sängen eller upp mot vägen beroende på vad vi jag kommit i sexet Wink
Sedan avslutning brukar bli ut med kuken och oftast spruta henne mellan skinkorna vid rövhållet så de rinner ner haha

Har hittills aldrig haft någon brud som klagat över de, det dem klagats mest på är när jag kommit tidigt men är tyvärr inte mer än människa haha
Suger på sex egentligen men har mina rutiner som oftast funkar om jag klara av att tänka rätt Smile
Keep it up!
2013-04-06,15:45,
Inlägg: #8
Vad funkar på OneNightStand?
Ragnarök Skrev:spruta henne på magen, ryggen eller ansiktet första gången. Lovar det kommer bli en hit Smile

Haha, jag undrade först om det var sarkastiskt, men vad jag själv förstår så äré ju rätt "manligt" å "dominernade" att spruta sitt sagg över någon som är i underläge (tjejen i detta fall) så det kmr nog bli en hit för henne å hon kmr finna en sexuellt dominerande! ^^,

Aioo Skrev:Brudar jag ligger med behandlar jag alla lika haha spelar ingen roll första gången jag knullar eller femtonde gånger jag kör henne haha min ligg rutin är:
Pulla henne
Säger till henne att suga mig
Knulla henne och medans jag gör det drar jag henne i håret stryper henne eller slår henne på röven!
Jag trycker även ner ansiktet i sängen eller upp mot vägen beroende på vad vi jag kommit i sexet Wink
Sedan avslutning brukar bli ut med kuken och oftast spruta henne mellan skinkorna vid rövhållet så de rinner ner haha

Har hittills aldrig haft någon brud som klagat över de, det dem klagats mest på är när jag kommit tidigt men är tyvärr inte mer än människa haha
Suger på sex egentligen men har mina rutiner som oftast funkar om jag klara av att tänka rätt Smile

Awesome man! Tack som fan för din input. Så, det som funkar för dig är att vara dominant från scratch to finish? Å även såklart kallibrera til hennes responser å sånt shit. Vad skulle du anse många killar "gör fel här" som leder till att tjejen pratar illa om ens förmågor (man vill ju ha bra marknadsföring, inte dålig!)? ^^,
2013-04-06,18:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-06,18:10 av {2} Mindful.)
Inlägg: #9
Vad funkar på OneNightStand?
Jag är inte as vän vid det så men asså knulla bruden som om det är din flickvän få henne att njuta men var dominant så kommer det ge dig bra feedbak Wink
Har hon njutit säger hon det ju och då kommer ju brudarna med tro att dem kommer få njuta med dig Smile

Edit: glöm inte av att är du ingen kille som knullar dem dominant annars gör fan inte de nu heller, och använd de du är bäst på Smile är du grym på att pulla kör ner fingrarna ofta!

Gör det du själv gillar bara och kör på

//Aioo
Keep it up!
2013-04-06,20:16,
Inlägg: #10
Vad funkar på OneNightStand?
Aioo Skrev:Jag är inte as vän vid det så men asså knulla bruden som om det är din flickvän få henne att njuta men var dominant så kommer det ge dig bra feedbak Wink
Har hon njutit säger hon det ju och då kommer ju brudarna med tro att dem kommer få njuta med dig Smile

Edit: glöm inte av att är du ingen kille som knullar dem dominant annars gör fan inte de nu heller, och använd de du är bäst på Smile är du grym på att pulla kör ner fingrarna ofta!

Gör det du själv gillar bara och kör på

//Aioo

Ja, asså jag får ju en kick i min skalle å kuk när jag vet att jag får tjejen att njuta, jag får njutning av att se henne njuta å sen såklart när mitt ollon blir stimulerat av henne. Jag gillar oxå tanken att dominera tjejen som om hon e min lilla sexslav. Jag fattar attitydgrejen med att va dirty in the bedroom å respectful utanför osv.

Vill man bli bättre i sängen å få resultat långsiktigt med tjejer genom "bra sexrykte" så måst man lära sig bättre sex å inte hålla sig till niceguysex! Jag bor i så liten stad så jag vill strategiskt ligga "smart" men oxå njuta av resultaten oxå no problems, jag hoppas du förstår man! Wink
2013-04-08,01:49,
Inlägg: #11
Vad funkar på OneNightStand?
Är du oskuld eller har du bara inte haft ONS? Hursomhelst, det är snudd på helt meninglöst att försöka läsa på en massa om kvinnlig orgasm och anatomi och hit och dit... Ta teorin efter du fått några ligg under ditt bälte, tror du bara kommer sätta en massa onödig press på dig själv annars.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}