LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
raggar på plattan
2013-06-03,21:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-04,13:58 av {2} slyngel.)
Inlägg: #21
raggar på plattan
...

illdan Skrev:Shit, grym kille Big Grin. Ja den killen kan ju gå långt när han har noll AA och bara är 18 =D


Kan ligga nåt i det Kasi.. Bara idag när jag frågade några tjejer om directions till bussen verkade dom bli rädda typ.(jag är 193).



Helt sick att bruden nita han alltså, man såg dock påna att hon va en bitch.

Är själv lite över 190 och har rakat huvud, jag kan spela på mystiske, sexiga mannen-kortet men att gå fram så direkt med pojkig attityd är ett nono, jag ses som creepy direkt.

Har fått ändra mitt sätt med tjejerna ganska ordentligt sen jag börja raka håret och blev 10 år äldre över en dag, måste vara självsäker och sansad, inte skämtsam och charmig. :/
2013-06-03,22:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-03,22:04 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #22
raggar på plattan
Egentligen ville hon bara att han skulle bli lack, ryta till, stå upp för sig själv och konfrontera henne på bar gärning med auktoritet i rösten och gett henne en käftsmäll tillbaka. Då hade hon inte vågat göra annat än att gå ner på knä och påbörja ett redigt BJ mitt på torget.

Shit tests ska aldrig underskattas...
2013-06-03,22:58,
Inlägg: #23
raggar på plattan
Donjohan Skrev:Egentligen ville hon bara att han skulle bli lack, ryta till, stå upp för sig själv och konfrontera henne på bar gärning med auktoritet i rösten och gett henne en käftsmäll tillbaka. Då hade hon inte vågat göra annat än att gå ner på knä och påbörja ett redigt BJ mitt på torget.

Shit tests ska aldrig underskattas...

Haahahaha.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-03,23:55,
Inlägg: #24
raggar på plattan
Alltså visst, noll AA och skön stil. Men jag e fan tveksam till hur många av dessa nummer som inte flakear och han faktiskt får ligga med. Dessutom verkar örfilen ha varit stagead enligt kommentarerna.
2013-06-04,13:39,
Inlägg: #25
raggar på plattan
godsgift Skrev:Alltså visst, noll AA och skön stil. Men jag e fan tveksam till hur många av dessa nummer som inte flakear och han faktiskt får ligga med. Dessutom verkar örfilen ha varit stagead enligt kommentarerna.

20-åriga tjejen som sa att hon var från england var ju för fan dyngkåt på honom. Men visst, flashgame är ingen garanti för något. Snubben är grym hursomhelst.
2013-06-04,14:00,
Inlägg: #26
raggar på plattan
Kasi Skrev:...



Är själv lite över 190 och har rakat huvud, jag kan spela på mystiske, sexiga mannen-kortet men att gå fram så direkt med pojkig attityd är ett nono, jag ses som creepy direkt.

Har fått ändra mitt sätt med tjejerna ganska ordentligt sen jag börja raka håret och blev 10 år äldre över en dag, måste vara självsäker och sansad, inte skämtsam och charmig. :/

I min erfarenhet kan det vara väldigt effektivt att bete sig tvärtemot hur man ser ut, det blir en slags balans om en kille som ser ut som en dörrvakt kan skämta om att han brukar gråta till Disney-filmer typ. Och motsatt en liten fjunig kille som kör bossig asshole-frame. Har svårt att se att det skulle bli creepy så länge du är genuin.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Raggar brudor och resor Arlin 5 2,088 2013-06-01,18:13
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Ola-Conny raggar på personalfest Carl 3 1,186 2013-04-22,21:30
Senaste inlägg:: Badboll
  Hantera persom sm raggar på min brutta? sphinx 21 9,683 2013-03-22,13:55
Senaste inlägg:: devil
  Bra video på hur man raggar på gymmet Mössan 4 1,749 2013-02-23,17:07
Senaste inlägg:: Tottis

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}