LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kroppspråk
2012-02-21,09:59,
Inlägg: #1
Kroppspråk
Det viktigaste är att DU är bekväm i hur du sitter och hur du går, får då är
det de du utstrålar.

Dock finns de vissa riktlinjer som kan vara bra att följa och kanske "fake it 'til you make it" (alltså att du måste vänja dig vid din nya hållning för att bli bekväm med den.

För att få veta vad en bra hållning är, när man står, ställ dig mot en vägg och tryck in så att hälarna, rumpan och axlarna nuddar väggen och även ditt huvud kan snudda väggen

När du sitter tycker jag speciellt det är ännu viktigare att man är bekväm, det är dock bra att ta ganska mycket plats, sitta antingen ganska bredbent (som att du har en väldigt stor k*k) eller lägga upp ena foten på de andra knät. Luta dig lite tillbaka och ha ett öppet kroppspråk (inte armarna i kors), kan även lägga upp ena armen på ryggstödet.

Men som sagt, det viktigaste är att du är bekväm i ditt kroppspråk
SSSC - Represent~ Prince
2012-02-21,18:45,
Inlägg: #2
Kroppspråk
[video=youtube;o_lToyPAUyE]http://www.youtube.com/watch?v=o_lToyPAUyE&list=FLCCTSJ8M7hCyxig58db-OUg&index=164&feature=plpp_video[/video]

En kille med snuskigt alpha-kroppspråk!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-21,20:44,
Inlägg: #3
Kroppspråk
Toledo Skrev:brukar också lägga min arm på ryggstödet, även fast en dude sitter där,

Ja asså det är ju grymt, visar bara att man är bekväm vem som än är runt en. Smile
SSSC - Represent~ Prince
2012-02-22,13:55,
Inlägg: #4
Kroppspråk
Ryggstödet kör jag alltid, helt enkelt bekvämt Smile Ska testa vägg hållningen!
2012-02-22,14:06,
Inlägg: #5
Kroppspråk
att arbeta med kroppsspråk kan också bli sjukt kontraproduktivt då många som tar till tips om att byta kroppsställning ger skenet av något som istället blir väldigt onaturligt och ser enbart fejk ut. Arbetar du istället bort kroppsliga spänningar så får du automatiskt ett snyggt kroppsspråk som känns genuint snyggare och blir genast mer kraftfullt och dominant än bara stå rakryggad med en tung penis.

Annars en del bra tips Smile
you need to try before you win
2012-02-22,14:41,
Inlägg: #6
Kroppspråk
Ja jo men precis. Som jag nämnde också att det viktigaste är ändå att man är bekväm.
Men det kan i alla fall vara något att prova på och så bara för att man är obekväm första gångerna så kan det ge med sig Wink
Men som jag nämnde i någon annan tråd, min polare sitter som en chode, men han är bekväm med det och utstrålar att han är bekväm och inte bryr sig om "hur man ska sitta" Kudos till honom
SSSC - Represent~ Prince
2012-02-22,14:57,
Inlägg: #7
Kroppspråk
JohnStealth Skrev:För att få veta vad en bra hållning är, när man står, ställ dig mot en vägg och tryck in så att hälarna, rumpan och axlarna nuddar väggen och även ditt huvud kan snudda väggen

Använder du inte källa när du skriver uppsatser i gymnasiet/universitet heller ;]? #Rules of the game
2012-02-22,15:56,
Inlägg: #8
Kroppspråk
Allt inom game kan du hitta någon annanstans. Hörde detta på en av David Ds intervjuer, och samma sak från en polare Smile
SSSC - Represent~ Prince
2012-02-22,16:26,
Inlägg: #9
Kroppspråk
Nice tråd!

Varje kille har ett koncept i huvudet om hur en "cool" kille agerar och hur en "cool" killes kroppsspråk ser ut. Så om ni känner er osäkra på hur ni står/sitter så är det bara o tänka på någon alfa idol ni har o säga "hur hade han suttit/agerat nu" så fixar de sig till slut Wink
2012-02-24,01:52,
Inlägg: #10
Kroppspråk
En bra bok för kroppsspråket är också John Alexanders How to be an alpha male.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}