LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Artiklar/material om AMOGing?
2013-04-12,13:46,
Inlägg: #1
Artiklar/material om AMOGing?
Bring it! Vore skoj med lite inspiration inför helgen
2013-04-13,02:21,
Inlägg: #2
Artiklar/material om AMOGing?
Jag skrev någon om lovemogging på CR för ett tag sedan. Går i princip ut på att du bögar dig lite med killen så att han blir obekväm och drar.
2013-04-13,02:43,
Inlägg: #3
Artiklar/material om AMOGing?
Arlin Skrev:Jag skrev någon om lovemogging på CR för ett tag sedan. Går i princip ut på att du bögar dig lite med killen så att han blir obekväm och drar.

Haha the fuck.
2013-04-13,12:57,
Inlägg: #4
Artiklar/material om AMOGing?
Eller gaymogging som det också kallas moaha. Ja det är bra skit, en av dom vanligaste sätten naturals amogar på.
2013-04-13,13:17,
Inlägg: #5
Artiklar/material om AMOGing?
Hahaha, jag brukar köra på det ibland. Jag visste inte att det hade ett namn. Jag råkade fånga en bögs intresse en gång då jag halvporrdansade med honom för att han hade en het kompis, men det var kul. Han var sämst på att ragga. "Jag har glömt min nyckel hemma, kan jag få sova hos dig?" Eh, nej. Om personen i fråga inte råkar vara bög så fungerar det bra.
2013-04-13,13:23,
Inlägg: #6
Artiklar/material om AMOGing?
haha ja kan ju bli lite fel om man gaymoggar en kille som e gay
2013-04-13,16:00,
Inlägg: #7
Artiklar/material om AMOGing?
Hahaha när jag tänker efter lite, brukar jag fan göra det med killar på krogen! Aldrig riktigt tänkt på det, men det är rätt kul hahaha... ofta kommer ju kommentaren "Är du bög eller?" bästa svaret "är det något fel med det eller?" haha Big Grin

Dock aldrig stött på någon bög än, vad jag vet iaf !
2013-04-13,16:17,
Inlägg: #8
Artiklar/material om AMOGing?
Grejjen att du skulle gaymogga en homo är nonsense. Du har ju inte anledning att amogga en kille som inte är ivägen för dig när du raggar på bruden. Är killen homo så är det inte amogga du ska göra ju.. då ska du fixa annan underhållning till honom och övertyga bruden att han klarar sig själv.

Men vad vet jag Wink?
2013-04-13,17:08,
Inlägg: #9
Artiklar/material om AMOGing?
Haha, men jag visste ju inte att han var homosexuell! Jag bara lekte lite och ville avväpna situationen och gick på honom istället för bruden till att börja med.
2013-04-13,17:49,
Inlägg: #10
Artiklar/material om AMOGing?
Whynot Skrev:Haha, men jag visste ju inte att han var homosexuell! Jag bara lekte lite och ville avväpna situationen och gick på honom istället för bruden till att börja med.

Det hade kunnat slutat med mantrain! hahaha


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Enda material ni behöver! Dayize 6 2,604 2013-01-27,20:22
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}