LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
2013-04-14,15:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,17:33 av {2} godsgift.)
Inlägg: #1
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Här diskuterar vi alla de klipp som finns i loungens bibliotek. Även önskemål gällande nytt material till kanalen kan läggas här!

Länk till tråden med allt
2013-04-14,16:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-14,16:15 av {2} Carl.)
Inlägg: #2
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Underbart, bra initiativ!

Kan man starta ett mediebibliotek här på cl.se där man kan ladda ned både ljud och text? Det hade varit väldigt bra så man slipper söka runt på google.
2013-04-14,16:14,
Inlägg: #3
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
CL's YouTubeCloud! Wink
2013-04-14,16:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-14,16:32 av {2} Carl.)
Inlägg: #4
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Dropbox fixat.

Jag håller på att ladda upp lite filer där och om ni vill ha tillgång till kanalen så är det bara att skicka ett PM till mig
2013-04-14,16:29,
Inlägg: #5
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Väldigt väldigt nice! Så fort jag skaffat mig en stabil lina kan jag ladda upp Love Systems superconference 2011 och 2012.
Förövrigt får någon gärna ladda upp Love Systems interview series, är ju små mp3 filer så borde gå rätt snabbt, torrent finns på piratebay om jag minns rätt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-14,16:30,
Inlägg: #6
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Carl Skrev:Dropbox fixat.

Jag håller på att ladda upp lite filer där och jag kommer med lösenordet senare.

Låt det vara som så att man måste fråga dig om lösenord till att börja med, så kanske vi ändrar det lite längre fram.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-14,16:49,
Inlägg: #7
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Enligt CR Alexander snackar mycket skit och att ingen vet något om PUA förutom CR själva.
2013-04-15,11:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-15,12:02 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #8
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
lolol, bra krejjer. Jag har en mapp med 85gig pickup material, self improvement etc. Dock har jag crapnät, men jag kan troligtvis slänga upp lite saker på kvällarna. Har hur mycket pdf-filer/e-böcker, ljudfiler och filmer som helst.


Liten lista på det jag har:
Real Social Dynamics - Transformations
RSD Flawless Natural
Stealth Attraction
The-Annihilation-Method-by-Style-Seduction-Pickup-Material
StyleLife
Mystery Method Video Archive
Maxwell Maltz- Psycho-Cybernetics
F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love
David DeAngelo - Approaching Women
David Deangelo - Deep Inner Game
David DeAngelo - Double Your Dating - Man Transformation (1-5)
David Deangelo - Interviews with Dating Gurus - Zan
David DeAngelo - Meeting Women Online
David Deangelo Double your dating
Mastery Series
Cocky Comedy And Other Conversation Skills
Zan Perrion - Natural
Swinggcat Sexual Connections (ljudböcker)
David J Lieberman, Get anyone to do anything
...



BY THE WAY, så spärrar dropbox sin tjänst om trafiken blir för hög. Jag ska se om jag kan hitta ett bättre alternativ där vi kan ha våran guldgruva samlad.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-04-15,12:24,
Inlägg: #9
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Toledo Skrev:Hur mycket palts har våran dropbox?

2 GB är vad man får gratis
2013-04-15,15:29,
Inlägg: #10
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Silentshot Skrev:lolol, bra krejjer. Jag har en mapp med 85gig pickup material, self improvement etc. Dock har jag crapnät, men jag kan troligtvis slänga upp lite saker på kvällarna. Har hur mycket pdf-filer/e-böcker, ljudfiler och filmer som helst.


Liten lista på det jag har:
Real Social Dynamics - Transformations
RSD Flawless Natural
Stealth Attraction
The-Annihilation-Method-by-Style-Seduction-Pickup-Material
StyleLife
Mystery Method Video Archive
Maxwell Maltz- Psycho-Cybernetics
F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love
David DeAngelo - Approaching Women
David Deangelo - Deep Inner Game
David DeAngelo - Double Your Dating - Man Transformation (1-5)
David Deangelo - Interviews with Dating Gurus - Zan
David DeAngelo - Meeting Women Online
David Deangelo Double your dating
Mastery Series
Cocky Comedy And Other Conversation Skills
Zan Perrion - Natural
Swinggcat Sexual Connections (ljudböcker)
David J Lieberman, Get anyone to do anything
...



BY THE WAY, så spärrar dropbox sin tjänst om trafiken blir för hög. Jag ska se om jag kan hitta ett bättre alternativ där vi kan ha våran guldgruva samlad.

Upp med zan perrion!


Tar o lägger upp lite saker nu. Kommer mer sen.
find it, fuck it, forget it.
2013-04-15,15:38,
Inlägg: #11
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
tack för detta! vet jag vad fan jag skall hålla på med ett tag nu iaf Big Grin tid att börja läsa om raggning så man kanske kan lära sig använda det med så jag blir bra någon gång Wink
Keep it up!
2013-04-15,15:40,
Inlägg: #12
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Silentshot Skrev:lolol, bra krejjer. Jag har en mapp med 85gig pickup material, self improvement etc. Dock har jag crapnät, men jag kan troligtvis slänga upp lite saker på kvällarna. Har hur mycket pdf-filer/e-böcker, ljudfiler och filmer som helst.


Liten lista på det jag har:
Real Social Dynamics - Transformations
RSD Flawless Natural
Stealth Attraction
The-Annihilation-Method-by-Style-Seduction-Pickup-Material
StyleLife
Mystery Method Video Archive
Maxwell Maltz- Psycho-Cybernetics
F. J. Shark - How To Be The Jerk Women Love
David DeAngelo - Approaching Women
David Deangelo - Deep Inner Game
David DeAngelo - Double Your Dating - Man Transformation (1-5)
David Deangelo - Interviews with Dating Gurus - Zan
David DeAngelo - Meeting Women Online
David Deangelo Double your dating
Mastery Series
Cocky Comedy And Other Conversation Skills
Zan Perrion - Natural
Swinggcat Sexual Connections (ljudböcker)
David J Lieberman, Get anyone to do anything
...



BY THE WAY, så spärrar dropbox sin tjänst om trafiken blir för hög. Jag ska se om jag kan hitta ett bättre alternativ där vi kan ha våran guldgruva samlad.

Gubben gör en torrent av det så tankar jag den, har 100/50 hemma och datorn står på dygnet runt så kan folk ladda ner hur mycket dem vill Big Grin

//Aioo
Keep it up!
2013-04-15,16:04,
Inlägg: #13
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Är folk intresserade av Simple Pickup eller The Pickup Artist?
2013-04-15,16:31,
Inlägg: #14
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
jimbodiny Skrev:Är folk intresserade av Simple Pickup eller The Pickup Artist?

Simple pickup borde vara rätt intressant, jag har project go veckorna 1-42 typ men inte pallat kolla igenom än... The Pickup Artist har försökts laddas upp men tuben blockerade filmerna p.g.a. upphovsrätt Sad Skulle haft en streamingsida utan regler för sån skit!
2013-04-15,18:11,
Inlägg: #15
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Är Youtubekanalen öppen eller krävs det inlogg?

Har för mig att vi har någon "intern" sådan där bara våra jobbdatorer kommer in, borde gå att ha något liknande där bara vissa inloggade personer släpps in?!



Carl Skrev:2 GB är vad man får gratis

Om det är folk som inte har dropbox redan så kan vi ju "tipsa" dessa och få 0.5 gb/ användare man värvat!


Har en polare som på något vänster lyckats få runt 70-80 gb gratis, vet dock ej exakt hur.
2013-04-15,21:08,
Inlägg: #16
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
tcepser Skrev:Är Youtubekanalen öppen eller krävs det inlogg?

Har för mig att vi har någon "intern" sådan där bara våra jobbdatorer kommer in, borde gå att ha något liknande där bara vissa inloggade personer släpps in?!

Just nu är planen att folk som har material ges kontoinformation för uppladdning sedan lägger vi upp länkarna här så alla om har tillgång till forumet kan se alla filmer. Det finns också en funktion som du säger där alla inloggade kan se klippen. Dock måste jag då ge ALLA medlemmar tillgång manuellt och det betyder alldeles för mycket arbete...
2013-04-15,23:14,
Inlägg: #17
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Just nu är planen att folk som har material ges kontoinformation för uppladdning sedan lägger vi upp länkarna här så alla om har tillgång till forumet kan se alla filmer. Det finns också en funktion som du säger där alla inloggade kan se klippen. Dock måste jag då ge ALLA medlemmar tillgång manuellt och det betyder alldeles för mycket arbete...

Det går alltså att dölja så att det ej går att hitta utan länk? Intressant att veta.

Som Toledo säger, det kan ju vara fler som sköter kanalen. Borde gå att lösa smidigt =).
2013-04-16,00:40,
Inlägg: #18
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
Toledo Skrev:Du behöver inte vara ensam om att ta hand om den kanalen Smile

Sant! Frågan är ju då om vilket som är det bästa alternativet. Att uppdatera första posten med alla länkar och filmer som kommer upp. Eller att lägga in alla CL's medlemmar manuellt så de själva kan browsa biblioteket. Alternativ två är ju lite säkrare eftersom det inte ens går att sprida länkarna då. Well I dunno, vad tycker alla här?

tcepser Skrev:Det går alltså att dölja så att det ej går att hitta utan länk? Intressant att veta.

Som Toledo säger, det kan ju vara fler som sköter kanalen. Borde gå att lösa smidigt =).

Exakt, de klipp som ligger uppe nu är olistade och går inte att söka fram. Endast de som har länken kan alltså se klippen Smile
2013-04-16,08:33,
Inlägg: #19
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
godsgift Skrev:Sant! Frågan är ju då om vilket som är det bästa alternativet. Att uppdatera första posten med alla länkar och filmer som kommer upp. Eller att lägga in alla CL's medlemmar manuellt så de själva kan browsa biblioteket. Alternativ två är ju lite säkrare eftersom det inte ens går att sprida länkarna då. Well I dunno, vad tycker alla här?





Exakt, de klipp som ligger uppe nu är olistade och går inte att söka fram. Endast de som har länken kan alltså se klippen Smile

Soft! I så fall kanske det ej krävs inlogg?
Så det går alltså inte att leta bland "uppladdarens" klipp ens om man följer länken och sen klickar på "uppladdarens" namn?
2013-04-16,17:29,
Inlägg: #20
CL på Youtube! [Diskussionstråd]
tcepser Skrev:Soft! I så fall kanske det ej krävs inlogg?
Så det går alltså inte att leta bland "uppladdarens" klipp ens om man följer länken och sen klickar på "uppladdarens" namn?

Korrekt.

Uppdaterade förstaposten med david x och hur man äter hallongrotta Smile

Försökte ladda upp David X - The Rules Explained också. Men fittuben skrek om copyrights och jävelskap...


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hittade ny snubbe på youtube (Brian Begin) tvbordet 3 1,554 2017-10-04,21:39
Senaste inlägg:: tvbordet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}