LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gamla ärr..
2013-04-15,18:30,
Inlägg: #1
Gamla ärr..
Yo, long time no se brothers.. Har vart nere i en helvetes depression senaste halvåret med overklighetkänlor sf och diverse tråkigheter, kanske startar en blogg om de senare. Anyway, tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet om självskadeärr? Ja menar fan hur berättar man en sån grej?

Bild

Dom jag har visat för har ju vetat sen innan hur läget vart men fan, är det nödvändigtvis en dålig grje? Its all in the presenttion, right?
2013-04-15,18:38,
Inlägg: #2
Gamla ärr..
förlåt mig ser tyvärr jätte dåligt på din bild dina/ditt ärr, men asså grejen är ju såhär det har varit en tid i ditt liv och frågan är ju om du vill prata om det med nytt folk eller inte? det är ju liksom upp till dig!
Frågar folk mig känsliga frågor för snabbt innan jag känner mig säker så försöker jag styra bort dem lite snyggt mot någonting annat och tänka på.
Brukar köra den på krogen, va känner du killen där borta? han satt nämligen och rå stirrade på dig och låtsades smeka din rumpa i luften.

Sedan kanske som du säger att det kan ju vara en positiv grej med, det visar att du är nu väldigt stark i dig själv och står för den du är och varit i ditt liv.
Så jag säger du skall köra på det som känns rätt för stunden, du har ju ändå gått i genom det och nu visar detta bara din styrka!

//Aioo
Keep it up!
2013-04-15,18:58,
Inlägg: #3
Gamla ärr..
okej okej, nej de är ärr i bägge armvecken men de kanke inte syns så bra.. Som tur är. Tror också det kan vara nån slags mental styrke-validering, jag menar jag mår ju ordentligt mycket bättre nu..
2013-04-15,20:18,
Inlägg: #4
Gamla ärr..
Instämmer med Toledo, bra sagt.
2013-04-15,22:43,
Inlägg: #5
Gamla ärr..
Säg att du har eksem
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-04-15,22:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-15,22:52 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #6
Gamla ärr..
Negrer snälla, are you fucking serious?!!! Har det här förvandlats till nåt jävla bögforum där folk ger varandra bekräftelse nu eller?

Han behöver snarare få höra att han är en jävla chode som bryr sig om huruvida andra bryr sig om hans lilla jävla skrapsår.
Hade någon brud frågat mig det där så hade jag spelat mystisk och kallt svarat ''ja, jag är ett komplett psykfall och skär mig i armarna med en morakniv. Frågor på det??'' och tro på fan att hon hade blivit våt därnere och velat hoppa i säng med en livsfarlig badboy. Big Grin Du väljer själv om du ska göra det där till ett problem eller inte.

Dude, ryck upp dig fan!


http://www.youtube.com/watch?v=1TADyXC2K0g
2013-04-15,23:02,
Inlägg: #7
Gamla ärr..
Donjohan Skrev:Negrer snälla, are you fucking serious?!!! Har det här förvandlats till nåt jävla bögforum där folk ger varandra bekräftelse nu eller?

Han behöver snarare få höra att han är en jävla chode som bryr sig om huruvida andra bryr sig om hans lilla jävla skrapsår.
Hade någon brud frågat mig det där så hade jag spelat mystisk och kallt svarat ''ja, jag är ett komplett psykfall och skär mig i armarna med en morakniv. Frågor på det??'' och tro på fan att hon hade blivit våt därnere och velat hoppa i säng med en livsfarlig badboy. Big Grin Du väljer själv om du ska göra det där till ett problem eller inte.

Dude, ryck upp dig fan!


http://www.youtube.com/watch?v=1TADyXC2K0g

Alla är inte lika macho som dig vet du och kommer ifrån Mexikanska kartellen och äter småbarn till frukost och slår ner 5-10pers varje gång han är på krogen, då gärna samtidigt också, tar den ena och slår den andra sen äter upp deras testiklar.

Sen tror jag du gör dig till nu och är lite keyboard warrior, i en annan tråd med dig läste jag om att du blev helt till dig och inte visste vad du skulle göra om bruden spelar lite ointresserad och tar upp mobilen eller något liknande. Borde inte du sagt något i stil med "Du pluttan, ta ner den där mobilen före jag doppar ditt huvud i dasset och prata med mig istället ! " om du nu är så "co0l" ??

Dom flesta om inte vi alla här inne är här för att lära oss utveckla oss själva, utveckla våra personligheter och bli bättre på det sociala livet då med främsta mål för att få bättre framgång på kvinno fronten. Så chilla lite och hjälp dom som behöver hjälp om du har kunskapen att göra det så blir stämningen bättre istället för att spela allan när du själv sitter och ställer liknande frågor i andra trådar, vore du så macho du försöker få det att framstå nu, då hade du inte suttit här på detta forum.

Just my 2 cents.
2013-04-15,23:28,
Inlägg: #8
Gamla ärr..
confused... Skrev:Alla är inte lika macho som dig vet du och kommer ifrån Mexikanska kartellen och äter småbarn till frukost och slår ner 5-10pers varje gång han är på krogen, då gärna samtidigt också, tar den ena och slår den andra sen äter upp deras testiklar.

Sen tror jag du gör dig till nu och är lite keyboard warrior, i en annan tråd med dig läste jag om att du blev helt till dig och inte visste vad du skulle göra om bruden spelar lite ointresserad och tar upp mobilen eller något liknande. Borde inte du sagt något i stil med "Du pluttan, ta ner den där mobilen före jag doppar ditt huvud i dasset och prata med mig istället ! " om du nu är så "co0l" ??

Dom flesta om inte vi alla här inne är här för att lära oss utveckla oss själva, utveckla våra personligheter och bli bättre på det sociala livet då med främsta mål för att få bättre framgång på kvinno fronten. Så chilla lite och hjälp dom som behöver hjälp om du har kunskapen att göra det så blir stämningen bättre istället för att spela allan när du själv sitter och ställer liknande frågor i andra trådar, vore du så macho du försöker få det att framstå nu, då hade du inte suttit här på detta forum.

Just my 2 cents.

Sen läser du mina inlägg med en nypa salt i fortsättningen.

Hur som helst... ja, vi har alla våra chode-perioder.
Jag hade min egen nån gång i höstas och blev daltad med både här och otroligt mycket av min omgivning.
Så här i efterhand blir jag fan äcklad av hur vi håller på med varandra. Inte undra på att det här landet domineras av feminister och att det knappt finns några riktiga män kvar när folk uppmuntrar varandra till att vara pussies. Vi måste hjälpa varandra att arbeta bort detta och du får hemskt gärna påminna mig om detta i höst igen då jag lär få nåt skit.

Bra vänner är ärliga och talar om när du fuckat upp, vill man gråta över nåns axlar kan man väl gå till mamma?
2013-04-15,23:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-15,23:39 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #9
Gamla ärr..
Donjohan Skrev:Negrer snälla, are you fucking serious?!!! Har det här förvandlats till nåt jävla bögforum där folk ger varandra bekräftelse nu eller?

Han behöver snarare få höra att han är en jävla chode som bryr sig om huruvida andra bryr sig om hans lilla jävla skrapsår.
Hade någon brud frågat mig det där så hade jag spelat mystisk och kallt svarat ''ja, jag är ett komplett psykfall och skär mig i armarna med en morakniv. Frågor på det??'' och tro på fan att hon hade blivit våt därnere och velat hoppa i säng med en livsfarlig badboy. Big Grin Du väljer själv om du ska göra det där till ett problem eller inte.

Dude, ryck upp dig fan!


http://www.youtube.com/watch?v=1TADyXC2K0g


lol, chilla ner din dömande macho attityd och skapa förståelse istället för att grabben inte är superman efter en hård psykiskt tärande period. Han är troligtvis självmedveten om att han inte är badboy_nr1, så det han behöver höra är konkreta råd för vad han behöver bättra på, inte vad han inte är.

För att svara på TS: Nä det är nödvändigtvis inget att göra en biggie utav, jag har själv erkänt för tjejer att jag mått sjukt kasst etc. Men det har varit i situationer där tjejen oftast börjat nämna om deras psykiska issues de haft/har själva, som i sin tur lett till att jag försökt pepptalka dem tillbaka genom att dra min historia, (Ja även jag har vart långt nere i skiten). Men det som spelar roll är hur du är här och nu och som du säger i din "presentation" eller "subkommunikation", ditt förflutna doesn't matter.


edit: Det är svårt att tolka det annorlunda och kan speciellt vara för nykomna som inte känner dig, så förvänta dig inte annat.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-04-15,23:40,
Inlägg: #10
Gamla ärr..
Confused: Hahaha gillar dig mer och mer!

ot: bara chilla och säg "mådde inte så bra förr"
2013-04-16,00:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-16,00:06 av {2} confused....)
Inlägg: #11
Gamla ärr..
Donjohan Skrev:Sen läser du mina inlägg med en nypa salt i fortsättningen.

Hur som helst... ja, vi har alla våra chode-perioder.
Jag hade min egen nån gång i höstas och blev daltad med både här och otroligt mycket av min omgivning.
Så här i efterhand blir jag fan äcklad av hur vi håller på med varandra. Inte undra på att det här landet domineras av feminister och att det knappt finns några riktiga män kvar när folk uppmuntrar varandra till att vara pussies. Vi måste hjälpa varandra att arbeta bort detta och du får hemskt gärna påminna mig om detta i höst igen då jag lär få nåt skit.

Bra vänner är ärliga och talar om när du fuckat upp, vill man gråta över nåns axlar kan man väl gå till mamma?

Det är skillnad på djupt deprimerad med självmordsförsök, självskade beteénden och liknande och en vanliga höst deppis, lol.

Ja, man behöver få höra att man ska ta sig i kragen, man up, få tips om hur man ska göra, det finns bara ett sätt att andra sig och det är att ta tag i sig själv, sluta fega och börja ge sig ut i det djupa vattnet, men samtidigt måste man skynda långsamt om man börjar totalt ifrån botten.

På samma sätt som att man inte lär sig simma i Atlanten på 1000meter djup eller börjar med en landslags match före man ens haft sin första fotbollsträning så går man inte ifrån totalt deppig och nere till macho på en dag.

En hjälpande hand som pushar en framåt och förklarar hur läget ligger till och vad man måste göra är vad som gäller då, inte någon med macho komplex som försöker trycka ned och spela allan.

Men jag förstår din poäng, ibland kan folk behöva en ordentlig knuff i ryggen och om han inte ser det som en big deal så kommer bruden ifråga mest troligt inte göra det heller, men han behöver inte överdriva och ta till överdriven macho attityd för det. Rycka lite på axlarna och säga "privat minnen, inget jag pratar om med främlingar" och sen fortsätta diskussionen tror jag fungerar minst lika bra om han behåller självsäkerheten och lugnet i sig och inte blir nervös.

Det är även lättare att få folk att lyssna om man visar lite medkänsla och förståelse för problemen, man kan berätta för någon att man behöver sluta fjolla och tänka så mycket utan att ha en fasad av badass när man säger det och kalla alla som har förståelse och inte leker benhårda gangsters för bögar och fjollor.
2013-04-16,01:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-16,01:27 av {2} _ph_.)
Inlägg: #12
Gamla ärr..
Donjohan Skrev:Negrer snälla, are you fucking serious?!!! Har det här förvandlats till nåt jävla bögforum där folk ger varandra bekräftelse nu eller?

Han behöver snarare få höra att han är en jävla chode som bryr sig om huruvida andra bryr sig om hans lilla jävla skrapsår.
Hade någon brud frågat mig det där så hade jag spelat mystisk och kallt svarat ''ja, jag är ett komplett psykfall och skär mig i armarna med en morakniv. Frågor på det??'' och tro på fan att hon hade blivit våt därnere och velat hoppa i säng med en livsfarlig badboy. Big Grin Du väljer själv om du ska göra det där till ett problem eller inte.

Dude, ryck upp dig fan!


http://www.youtube.com/watch?v=1TADyXC2K0g

[Image: tumblr_lzv347vwmm1rqq1m0o1_250.jpg]

Men yes, de behöver inte va någon big deal, tack för svaren.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,123 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}