LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"vanlig" klassisk pwo
2013-04-25,12:49,
Inlägg: #1
"vanlig" klassisk pwo
Jag har kört lite olika pwo, craze, crack, jackedxx. Craze gjorde mig lite Depp tillslut så jag vill ha en pwo nu utan halvskumma ingredienser. Har för mig det finns någon populär gammal pwo som funkar på många, är ju subjektivt, men tror typ jag tänker på ngt som heter typ noxplode, eller rage, märke fairing? Gillade crack som gav stickningar, det är betaalanin som gör det va, isf vill jag ha en pwo med det.

Eller hur är det att blanda egen, är det lätt, smidigt och mkt billigare?
2013-04-25,14:43,
Inlägg: #2
"vanlig" klassisk pwo
Tycker de "klassiska" pwojevlarna suger rätt hårt, förutom animal m-stak, det fungerade bra utav bara helvete för mig första burken.

Är nog bäst att göra en egen, nu när man inte kan köpa pwos med dmaa i. Köp lite dmaa kapslar, koffein, beta alanin, arganin och möjligtvis lite citrulline malate och även kreatin (om du inte tar kreatin redan) så blire fint!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-25,15:11,
Inlägg: #3
"vanlig" klassisk pwo
dmaa.nu

Tar allt annat. Testat dom du skrev, dom är ingenting i jämförelse imo.
2013-04-25,16:35,
Inlägg: #4
"vanlig" klassisk pwo
Tack för svar, var precis och köpte beta alanin, citrulline malate och nya koffeintabletter, har l-arginine och Kreatin hemma. Fan kul att göra eget Smile

Har dock 2 frågor som jag lika gärna kan ta här, läst lite snabbt om betaalanine, verkar som man bör ta det varje dag för optimal effekt, sÅ alltså inte bara innan passen som pwo, läste 3doser per dag, är det värt ?
Och har kreatine direkt effekt, jag har nämligen paus från det atm som rekommenderas, men kan jag ta det innan pass i min pwo eller ger det bara effekt när man tar det varje dag?
2013-04-25,16:51,
Inlägg: #5
"vanlig" klassisk pwo
Enbart koffein funkar bra för mig. Fine, craze/cracked osv gav mig ett sjukt fokus men inte så mkt mer styrka jfrt med att sätta i sig 200-400 mg koffein 20 min innan ett pass. Kreatin fungerar enl min mening även fint i kombo med koffein.

Prövade en svensk PWO, I am fucked up, den gav stickningar som du ju efterfrågade men inte så mkt mer än det. Även sjukt dyr i förhållande till t.ex. craze då den är dyrare "kilopris" och man måste ta dubbla mängden....

OFF-TOPIC: Jag kan inte köra kreatin (monohydrat) längre pga att jag får århundradets moonface, ser fan ut som honey boo boo.... Nån som vet hur man kan motverka detta, antar det är vätskeansamlingar som uppstår??
2013-04-25,17:06,
Inlägg: #6
"vanlig" klassisk pwo
Sylvester Skrev:Tack för svar, var precis och köpte beta alanin, citrulline malate och nya koffeintabletter, har l-arginine och Kreatin hemma. Fan kul att göra eget Smile

Har dock 2 frågor som jag lika gärna kan ta här, läst lite snabbt om betaalanine, verkar som man bör ta det varje dag för optimal effekt, sÅ alltså inte bara innan passen som pwo, läste 3doser per dag, är det värt ?
Och har kreatine direkt effekt, jag har nämligen paus från det atm som rekommenderas, men kan jag ta det innan pass i min pwo eller ger det bara effekt när man tar det varje dag?

Ne, ta betaalanine bara på träningsdagar. Har du paus från kreatin för tillfället så släng inte i den i pwon heller, vänta med det tills det är dags att köra igång igen.

Btw har du dmaa?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-25,17:12,
Inlägg: #7
"vanlig" klassisk pwo
eller jaha i see, du kanske inte ville ha dmaa Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-04-25,17:29,
Inlägg: #8
"vanlig" klassisk pwo
GYM NU, uppdaterar senare Smile
2013-04-25,17:49,
Inlägg: #9
"vanlig" klassisk pwo
Har blivit stor som fan runt ansiktet de senaste månaderna fast jag har deffat och förlorat fett, så det kan bero på kreatinet?
2013-04-25,18:01,
Inlägg: #10
"vanlig" klassisk pwo
johndoe, svar ja Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-25,18:09,
Inlägg: #11
"vanlig" klassisk pwo
Thx god! Trodde det hade bildats fettceller eller nått...
2013-04-25,19:24,
Inlägg: #12
"vanlig" klassisk pwo
Evilvalle Skrev:eller jaha i see, du kanske inte ville ha dmaa Big Grin

Körde en burk crack när det fanns och det var riktigt bra men jag vet inte om jag vågar köpa dmaa, är inte det något folk knarkar och festar på? Är rädd att jag inte kommer kunna hålla mig och tar en stor dos för att festa på. Eller så kanske jag blandar ihop det med något annat, hmm MDMA?
2013-04-25,19:32,
Inlägg: #13
"vanlig" klassisk pwo
Min pwo:

2g beta alanine
5g citrulline malate
5g kreatin
400mg koffein och 400mg l-tyrosin (två kapslar)
500mg l-arginine 1 kapsel

Kändes bra fick goa stickningar. Hade sovit ca 3h då jag var inringd på ett extra jobb, tungt fysiskt arbete och är dessutom inne på 3:e veckan i deffen så förutsättningarna för passet var inte alls bra. Ändå så ökade jag en rep på bänkpress och höll samma reps/ökade lite i de andra övningarna (har detaljerad träningslogg sen ett halvår så har bra koll på passen) Så pwo:n kändes väldigt lyckad. Sammanlagda priset för alla grejer är väl ca 400-500 så är mycket pengar men det kommer nog räcka mycket längre än vad en färdigblandad pwo skulle gjort. Jag är nöjd! Smile
2013-05-01,02:31,
Inlägg: #14
"vanlig" klassisk pwo
Sylvester Skrev:Körde en burk crack när det fanns och det var riktigt bra men jag vet inte om jag vågar köpa dmaa, är inte det något folk knarkar och festar på? Är rädd att jag inte kommer kunna hålla mig och tar en stor dos för att festa på. Eller så kanske jag blandar ihop det med något annat, hmm MDMA?

Det är stor skillnad på dmaa och mdma...Smile
2013-05-01,22:02,
Inlägg: #15
"vanlig" klassisk pwo
fan vad gött med sSTICKNINGAR!! NU KÖR VI GUBBAR
2013-05-02,00:12,
Inlägg: #16
"vanlig" klassisk pwo
Benson! Skrev:fan vad gött med sSTICKNINGAR!! NU KÖR VI GUBBAR

Mm, älskar det Big Grin
2013-05-02,09:47,
Inlägg: #17
"vanlig" klassisk pwo
ska nog fixa en kopia på din pwo, ser nice ut. tycker ni andra som gör likadant kan lägga upp era häxblandningar här också
2013-05-02,14:13,
Inlägg: #18
"vanlig" klassisk pwo
Äntligen kom mina DMAA kapslar, nu jävlar i helvete blire fart som fan på gymet över sommaren =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-02,16:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-02,17:15 av {2} Sylvester.)
Inlägg: #19
"vanlig" klassisk pwo
Jag är också jävligt sugen på att köpa lite dmaa.. hur pass olagligt är det, kan man åka fast på ngt sätt för man har det hemma eller i sig? Smile

Edit: http://foodmonitor.se/index.php/bransch-...dmaa-brott
Förklarar också att dmaa.nu kan skylta helt öppet med det

Beställde 50st 50mg dmaa iaf Big Grin
2013-05-02,21:42,
Inlägg: #20
"vanlig" klassisk pwo
Drog en halvliters kanna rent svart innan passet. Kan se ljud nu.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}