LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
2013-04-25,14:41,
Inlägg: #1
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Var påväg ifrån gymmet, ser en tjej på avstånd som ser söt ut, hon lägger märke till mig med, när vi går förbi varandra så kollar båda på varandra, hon ger ett varmt leende och jag hinner gå förbi innan jag hinner le tbx.

Alltså, jag kan räkna otaligt antal ggr detta hänt mig. Min hjärna är ngn annanstans helt, och "hinner" således inte reagera på leendet och istället måste tjejen i fråga tro att jag lider av asbergers eller något Cool

Riktigt i-lands problem, i-pua problem med för den delen haha, men det är ändå jävligt irriterande. Jag vet själv hur jag reagerar t.ex. när jag kör bil och ger något ett leende och vinkar fram den vid ett övergångsställ (om dom stannat), då kan jag bli lite Jaha? om dom inte ens nickar, ler, eller visar något slags respons.

Som sagt ingen biggie egentligen, men det händer ändå av o till för mig så ja vem vet, kanske har man missat ngn chans pga det!

Ngn som känner igen sig? tips? Ett vackert leende kan ju verkligen sätta sig på hjärnan en hel dag :confused:
2013-04-25,15:19,
Inlägg: #2
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Brukar mer få ett leende och sen tittar hon snabbt ner i marken.
2013-04-25,16:01,
Inlägg: #3
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Beerpong Skrev:Brukar mer få ett leende och sen tittar hon snabbt ner i marken.
Syftar på situationer när ögonen precis möts 1s innan ni gått förbi varandra, således är det ganska risklöst för henne att le, då hon slipper ev. "konsekvenser" eftersom vi då passerat varandra.

Annars kan det vara som du säger, om man tex får ögonkontakt med ngn lite längre bort på krogen eller vad som, ler och hon ser det, får "panik" och kollar bort direkt.
2013-04-25,17:16,
Inlägg: #4
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Nystart Skrev:Syftar på situationer när ögonen precis möts 1s innan ni gått förbi varandra, således är det ganska risklöst för henne att le, då hon slipper ev. "konsekvenser" eftersom vi då passerat varandra.

Annars kan det vara som du säger, om man tex får ögonkontakt med ngn lite längre bort på krogen eller vad som, ler och hon ser det, får "panik" och kollar bort direkt.

Le först till henne då? Eller ännu bättre gå fram å snacka med henne, istället för att enbart le tillbaka när hon ler mot dig Smile
2013-04-25,19:12,
Inlägg: #5
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Det spelar väl ingen roll om du inte hinner "le" om du ändå inte ska gå fram och prata med henne? =)
2013-04-25,19:15,
Inlägg: #6
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
sjoggaa Skrev:Det spelar väl ingen roll om du inte hinner "le" om du ändå inte ska gå fram och prata med henne? =)

haha precis Tongue
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-26,12:53,
Inlägg: #7
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Beerpong Skrev:Le först till henne då? Eller ännu bättre gå fram å snacka med henne, istället för att enbart le tillbaka när hon ler mot dig Smile
Ja klart du har rätt i det, men som sagt var heeeelt slut efter gymmet och var på helt andra tankar.
sjoggaa Skrev:Det spelar väl ingen roll om du inte hinner "le" om du ändå inte ska gå fram och prata med henne? =)
Klart det gör. Bara för att jag inte ska trycka henne hårt när jag dryper i svett och stinker avlopp betyder ju inte att det finns andra möjligheter.
2013-04-26,19:51,
Inlägg: #8
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
sjoggaa Skrev:Det spelar väl ingen roll om du inte hinner "le" om du ändå inte ska gå fram och prata med henne? =)

Jag tycker det är jätte mysigt att le till många söta tjejer jag får ögonkontakt med, gör det alltid everywere... är bara så myyysigt.
David dieda snackar om detta i The way of the supperior man, hur vi killar behöver "femenin energi" för att må bra, vilket jag definitivt får av detta.
2013-04-27,11:51,
Inlägg: #9
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
illdan Skrev:Jag tycker det är jätte mysigt att le till många söta tjejer jag får ögonkontakt med, gör det alltid everywere... är bara så myyysigt.
David dieda snackar om detta i The way of the supperior man, hur vi killar behöver "femenin energi" för att må bra, vilket jag definitivt får av detta.

Jag håller med! asmysigt!
Åker just nu tåg genom större delen av landet, på det förra tåget så satt jag och hade ögonkontakt till och från under någon timme med en söt tjej som satt snett mittemot.

kan man sprida lite positiv energi så är det bara kul :-)
2013-04-27,14:42,
Inlägg: #10
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
http://www.youtube.com/watch?v=b2uFH0NCMY4
2013-04-27,18:09,
Inlägg: #11
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
Arlin Skrev:http://www.youtube.com/watch?v=b2uFH0NCMY4

haha skönt vidd!!! and so fucking true, JUST FUCKING DO IIIIIIIIIITT
2013-04-28,13:49,
Inlägg: #12
Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx
illdan Skrev:Jag tycker det är jätte mysigt att le till många söta tjejer jag får ögonkontakt med, gör det alltid everywere... är bara så myyysigt.
David dieda snackar om detta i The way of the supperior man, hur vi killar behöver "femenin energi" för att må bra, vilket jag definitivt får av detta.
Håller med!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 5,691 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  ögonkontakt JohnDoe 30 12,798 2013-09-29,22:46
Senaste inlägg:: Flumrider
  Vad innebär det att man aldrig blir testad? Jayson1 4 1,661 2013-02-04,19:04
Senaste inlägg:: TobiasK
  "Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig noname2blame 10 3,517 2012-03-16,08:05
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}