LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
2013-04-27,12:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-27,12:31 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
Har nått en platå fitta i mitt liv så befinner mig i ett dead space(inge energi/händer inte mkt)
undrar om ni vet något program som på några veckor eller dylikt som man kan refresha sitt huvud med. Måste ske lite radikala förändringar och uppsättande av mål och har själv sämst inspiration just nu, därför vore det bra med något program som kanske är intressant.

Jayson1 experiment är intressant men funkar ej för jag pluggar högskola, tentaperiod osv.

Finns ett gäng på piratebay, men om ni vet ngt så shoot!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-27,15:08,
Inlägg: #2
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
Det jag kan komma på är en "totalboost" som jag kallar det, testade det i höstas och det var ganska lyckat.
Går helt enkelt ut på att förbättra/sätta in nya vanor, ALLT på en gång. Ofta kanske man försöker få in nån ny vana, tex gå up tidigare eller whatever och det rinner ut i sanden, man är inte tillräckligt motiverad. Men tanken med detta att det är att allt händer på en gång och det kommer väldigt snabbt påverka ditt liv "fysiskt" men även psykiskt, du kommer känna dig stolt över allt bra du gör etc. Detta ger ju klart bäst boost om man har dåliga vanor och lever ganska sunkigt.