LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
2013-04-27,12:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-27,12:31 av {2} russel.)
Inlägg: #1
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
Har nått en platå fitta i mitt liv så befinner mig i ett dead space(inge energi/händer inte mkt)
undrar om ni vet något program som på några veckor eller dylikt som man kan refresha sitt huvud med. Måste ske lite radikala förändringar och uppsättande av mål och har själv sämst inspiration just nu, därför vore det bra med något program som kanske är intressant.

Jayson1 experiment är intressant men funkar ej för jag pluggar högskola, tentaperiod osv.

Finns ett gäng på piratebay, men om ni vet ngt så shoot!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-27,15:08,
Inlägg: #2
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
Det jag kan komma på är en "totalboost" som jag kallar det, testade det i höstas och det var ganska lyckat.
Går helt enkelt ut på att förbättra/sätta in nya vanor, ALLT på en gång. Ofta kanske man försöker få in nån ny vana, tex gå up tidigare eller whatever och det rinner ut i sanden, man är inte tillräckligt motiverad. Men tanken med detta att det är att allt händer på en gång och det kommer väldigt snabbt påverka ditt liv "fysiskt" men även psykiskt, du kommer känna dig stolt över allt bra du gör etc. Detta ger ju klart bäst boost om man har dåliga vanor och lever ganska sunkigt.

Det jag gjorde var att jag tog ett hederligt block och skrev upp allt jag ville fixa och där sätter bara fantasin gränser, men jag tror det är bäst att köra grejer man vet att man alltid klarar av typ, städa etc. För har du svåra grejer som "öppna minst 3 tjejer/dag" så kan det kännas kasst om du inte gör det. Några saker jag hade på min göra varje dag lista: Använda datorn endast mellan 2030-2100, lägga mig senast 2300, plugga minst 1,5h, läsa "vanlig" bok minst 1h, meditera minst 20min, bara tänka positiva tankar, skriva ner tre bra saker man gjort under dagen, etc etc. var nog mer men bara brainstorma och gör sen ALLT för att hålla det. Håller du det kommer du må bättre 100% garanterat, sen hur mycket är en annan 5:a.

Så detta är inte direkt något pickup relaterat utan mer generellt mer välmående, men det går ju hand i hand.
2013-04-28,11:22,
Inlägg: #3
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod
Grymt tack! Som du beskriver påminner mig att sånt här liknande har jag gjort,fast det var ett tag sedan, vilket resulterade i produktivitet as hell. Men hade totalt glömt bort det här. Blir att återgå till detta nu. Att skriva dagbok har jag gjort till och från, funkar ganska bra som en ventil, men ska använda den mer frekvent.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon som testat Melanotan? alpha dawg 50 21,212 2013-07-20,02:56
Senaste inlägg:: Nystart
  Någon som dragit ner på sömnen och vant sig? Hur lång tid tog det? Benson! 12 5,436 2013-03-05,14:14
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}