LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejen skryter om sig själv
2013-05-01,22:39,
Inlägg: #1
Tjejen skryter om sig själv
I går satt jag och snackade med en tjej som väntade att komma in på toaletten. Jag berättade för henne hur underbart det är att kunna stå upp och kissa överallt.

Konversationen gick ungefär såhär.

Jag: "Synd att du inte är kille för det finns INGET som är skönare än att stå ute och kissa".
Hon: "Nej, det är inte skönare än sex"
Jag: "haha, det är mycket skönare med sex, du är bara avundsjuk för att jag är kille."
Hon: "Jag är rätt bra på att ha sex, bla bla bla någonting".
Jag: "Du försöker bara imponera på mig"

Minns inte om vi sa något mer till varandra men resten av samtalet är inte viktigt för att besvara min fråga.

Min fråga är angående att hon säger att hon är bra på att ha sex. Är det detta som kallas kvalificering? Vill hon visa sig bra för mig? Är "Du försöker bara imponera på mig" ett bra svar?

Vad ska jag svara med i situationer då tjejen säger att de är bra på något med en lite skrytaktig ton på rösten? Detta var inte den enda gången det har hänt, så jag undrar inte om precis denna konversationen utan den här sortens kommentarer generellt.
2013-05-01,22:52,
Inlägg: #2
Tjejen skryter om sig själv
Korrekt, hon kvalificerade sig för dig.

Vad gör man? Som en generell regel: Belöna positivt beteende, straffa dåligt beteende.

Simpel formula: Tjej gör något för att imponera -> Visa att du är imponerad och släng samtidigt upp en hoop så hon kan fortsätta kvalificera sig själv.

Exempel:

Tjej: "Jag är rätt bra på sex, blalbla"
Kille: "Jaså? Äntligen, min själsfrände! *kram* *pusha iväg retsamt* men det tror ju alla tjejer, vad gör dig så bra?!"
Tjej: "Jo för att jag xyz!!"
Kille: "Jag är kär i dig, kom hit!" *puss på kind/hals* Isolera

Därifrån fortsätter du med att få investering från henne samtidigt som du blandar in teasing/playfulness och fysisk eskalering -> Desto längre tiden går, desto mer comfort (OM nödvändigt) kommer in i leken.

Makes sense? QUESTIOOONNSSS??
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-01,23:18,
Inlägg: #3
Tjejen skryter om sig själv
Evilvalle Skrev:Korrekt, hon kvalificerade sig för dig.

Vad gör man? Som en generell regel: Belöna positivt beteende, straffa dåligt beteende.

Simpel formula: Tjej gör något för att imponera -> Visa att du är imponerad och släng samtidigt upp en hoop så hon kan fortsätta kvalificera sig själv.

Exempel:

Tjej: "Jag är rätt bra på sex, blalbla"
Kille: "Jaså? Äntligen, min själsfrände! *kram* *pusha iväg retsamt* men det tror ju alla tjejer, vad gör dig så bra?!"
Tjej: "Jo för att jag xyz!!"
Kille: "Jag är kär i dig, kom hit!" *puss på kind/hals* Isolera

Därifrån fortsätter du med att få investering från henne samtidigt som du blandar in teasing/playfulness och fysisk eskalering -> Desto längre tiden går, desto mer comfort (OM nödvändigt) kommer in i leken.

Makes sense? QUESTIOOONNSSS??

Skön förklaring.

Hade varit intressant att få samma enkla lättfattade resonemang när det omvända händer, dvs när dåligt beteende ska bestraffas (och på något vis vändas till ens fördel?).
2013-05-01,23:33,
Inlägg: #4
Tjejen skryter om sig själv
bachelor Skrev:Skön förklaring.

Hade varit intressant att få samma enkla lättfattade resonemang när det omvända händer, dvs när dåligt beteende ska bestraffas (och på något vis vändas till ens fördel?).

Rent generellt är det mest effektiva sättet att bestraffa "dåligt beteende" med ansiktsuttryck/kroppspråk som påvisar att du tycker det hon just sade är weird/konstigt/fucked up etc, dvs lite av social utfrysning. Social utfrysning får ofta människor till att "komma tillbaka in i värmen" vilket i sin tur ökar chanserna att dom gör som du vill (för att få tillbaka bekräftelsen). Så:

Negativ respons -> Weirdo ansiktsuttryck, vänd ryggen till och prata med hennes vän etc -> Försök sedan med ett lättare hoop (något för henne enklare att utföra), exempelvis svara på en enkel fråga, hålla i din drink en snabbis medans du gör X or whatever. Sedan eskalerar du det hela vidare.

Game är en enda stor compliance-ladder, compliance bygger man oftast upp med att börja smått för att sedan öka det hela. Att hon säger "hej" när du säger "hej" kan ses som en viss form av compliance (väldigt svag), att hon låter dig stoppa din penis i hennes vagina är en relativt väldigt stor compliance, att hon köper en bil till dig är enormt stor compliance. Återigen, key till att få compliance är att:

1. Börja smått.
2. Belöna positivt beteende / Bestraffa negativt.
3. Efter positivt belönade beteenden slänger du upp ytterligare en compliance hoop som hon kan complya till.
4. Belöning sker oftast med:
*Fysisk eskalering
*Komplimang
*Connection building

Questions???

Väldigt mkt relaterat till yes-ladder, btw: http://phonefundraising.net/2010/08/22/u...es-ladder/
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-01,23:47,
Inlägg: #5
Tjejen skryter om sig själv
Riktigt bra skit. Bra det där med kroppspråk för negativ respons. Känns som man går för långt många gånger när man bestraffar verbalt - tjejen känner sig not worthy eller nåt..
2013-05-02,00:02,
Inlägg: #6
Tjejen skryter om sig själv
Precis, att bestraffa verbalt är generellt en dålig ide, det skapar ofta en "du vs henne" dynamik och det blir lite som ett krig.

Now, när man blivit riktigt duktig så kan man mycket väl skapa sådana krig där man "vinner" för att snabbt skapa attraktion, "force shit-tests" som jag valt att kalla det Big Grin. Dvs man är över-kaxig för att locka fram tester som man kan klara av vilket i sin tur kan skapa huge attraktion väldigt väldigt snabbt.

Men generellt är det bara onödigt, hell, till och med att bestraffa med kroppspråk kan många ggr vara onödigt, att helt enkelt bara ignorera det hela är ibland the most potent way.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-02,00:49,
Inlägg: #7
Tjejen skryter om sig själv
Evilvalle Skrev:Precis, att bestraffa verbalt är generellt en dålig ide, det skapar ofta en "du vs henne" dynamik och det blir lite som ett krig.

Now, när man blivit riktigt duktig så kan man mycket väl skapa sådana krig där man "vinner" för att snabbt skapa attraktion, "force shit-tests" som jag valt att kalla det Big Grin. Dvs man är över-kaxig för att locka fram tester som man kan klara av vilket i sin tur kan skapa huge attraktion väldigt väldigt snabbt.

Men generellt är det bara onödigt, hell, till och med att bestraffa med kroppspråk kan många ggr vara onödigt, att helt enkelt bara ignorera det hela är ibland the most potent way.
Varför har du ingen blogg, bögjävel?

Haha nej men seriöst. Du svarar ändå på 99% av all skit här, du tycker ju uppenbarligen om det du "håller på med". Vore intressant o få en liten inblick i den skenhelige valles liv. Why not?!
2013-05-02,00:57,
Inlägg: #8
Tjejen skryter om sig själv
Nystart Skrev:Varför har du ingen blogg, bögjävel?

Haha nej men seriöst. Du svarar ändå på 99% av all skit här, du tycker ju uppenbarligen om det du "håller på med". Vore intressant o få en liten inblick i den skenhelige valles liv. Why not?!

Hade en förr, raderade skiten efter att en arg community-snubbe spred skiten till flickor jag kände Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-02,10:15,
Inlägg: #9
Tjejen skryter om sig själv
Tack så mycket för förklaringen Evilvalle. Jag ska använda mig av detta nästa gång någon kvalificerar sig för mig och då lägger jag nog även upp den konversationen.
2013-05-02,12:45,
Inlägg: #10
Tjejen skryter om sig själv
Evilvalle Skrev:Hade en förr, raderade skiten efter att en arg community-snubbe spred skiten till flickor jag kände Big Grin
haha herregud det finns folk till allt
2013-05-02,12:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-02,12:50 av {2} confused....)
Inlägg: #11
Tjejen skryter om sig själv
Nystart Skrev:haha herregud det finns folk till allt

haha en White Knight ! Big Grin Dom finns det många av. Big Grin Han tänkte väll att om han räddar dom stackars små flickorna så suger dom hans kuk istället. Big Grin

Så kul att se varje gång. Det kan vara största bitchen till brud som säger till killar hur fula dom är, hur värdelösa dom är och har en allmänt dryg och bitchig attityd. Ändå så ska dom försvara brudarna.

Inte ovanligt att den typen av "män" ger sig in i diskussioner och ska försvara tjejer utan att ens veta vad tjaffset eller diskussionen handlar om. Dom bara räknar med att alla tjejer är söta, snälla och oskyldiga små änglar l ! Big Grin
2013-05-02,14:12,
Inlägg: #12
Tjejen skryter om sig själv
confused... Skrev:haha en White Knight ! Big Grin Dom finns det många av. Big Grin Han tänkte väll att om han räddar dom stackars små flickorna så suger dom hans kuk istället. Big Grin

Så kul att se varje gång. Det kan vara största bitchen till brud som säger till killar hur fula dom är, hur värdelösa dom är och har en allmänt dryg och bitchig attityd. Ändå så ska dom försvara brudarna.

Inte ovanligt att den typen av "män" ger sig in i diskussioner och ska försvara tjejer utan att ens veta vad tjaffset eller diskussionen handlar om. Dom bara räknar med att alla tjejer är söta, snälla och oskyldiga små änglar l ! Big Grin

Haha yea varit med om det flera flera flera flera ggr, oerhört patetiskt. Dom gör det såklart i hopp om att ligga.

Särskilt jobbigt är det när man varit ute på krogen och hamnat i något tjaffs med ens flickvän, efter 1min står det typ 5 white knight där och frågar "om hon är okej???" GAH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-02,14:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-02,14:38 av {2} confused....)
Inlägg: #13
Tjejen skryter om sig själv
Evilvalle Skrev:Haha yea varit med om det flera flera flera flera ggr, oerhört patetiskt. Dom gör det såklart i hopp om att ligga.

Särskilt jobbigt är det när man varit ute på krogen och hamnat i något tjaffs med ens flickvän, efter 1min står det typ 5 white knight där och frågar "om hon är okej???" GAH

Blir fan förbannad när jag ser sånt. Okej om du gav henne en rak höger så hon ligger där på backen och blöder, då hade jag kunnat förstå det.

Men lite vanligt fylletjaffs.... pffft. Hur fan vet dom att hon inte förtjänar att bli utskälld. Hur vet dom att du inte typ kom på henne med att suga en annan mans kuk inne på toaletten, eller whatever anledningen är att ni tjaffsar.

Värsta är att detta leder till att tjejer kan beté sig som sådana jävla bitches, det styrker liksom deras attityd eftersom dom vet att oavsett om det är dom som gör fel eller inte så kommer 90% av alla killar i omgivningen automatiskt ta deras parti utan att tänka så mycket som en sekund före.

Jag har ett par gånger fått örfilar av tjejer, några gånger förtjänat och jag har förväntat mig det. Typ en gång jag hade fått mig lite mycket att dricka och spårade ur lite, gick fram och klappa till eller nöp ett par olika random brudar i röven, repetera till örfilen kom. Ta den sen trycka dom intill mig och kyssa dom ! Vilket enligt min kamrat som har bättre minne än mig över händelsen fungerade på flera olika. Dom diggade kyssen. Big Grin (Ironiskt nog eftersom enligt feminismen och 99% av alla brudar i Sverige så är en man som gör så djävulen på jorden)

Men samtidigt, jag har fått mig örfilar helt oförtjänat, ett par gånger också, och fy fan vad sugen jag har varit att slå tillbaka då. Ända anledningen till att jag inte gjort det är för att jag vet att jag kommer bli syndabocken, även fast hon slår först, och med ända anledning att hon är en bitch.


Blir så jävla förbannad på feminist mentaliteten att det är okej att slåss, så länge det är en brud som gör det. Brud tycker att en kille är ett svin, eller bara har en allmänt dålig dag och lust att ta ut sin aggression på random dud. Helt okej för henne att slå.

Vart är jämställdheten då? Nej den finns inte. För det är enbart grejjer tjejer tjänar på och män förlorar på som räknas som "jämställt".

Om man som kille i samma situation lappar till en tjej för att man tycker hon är lite bitchig eller hon har varit fräck i munnen. Då jävlar blir det ett jävla liv, medans ombytta roller så förtjänar mannen det.
2013-05-02,14:56,
Inlägg: #14
Tjejen skryter om sig själv
In the ghetto, this is how things work!!!!

[video=youtube;2O8Y2LoogBw]http://www.youtube.com/watch?v=2O8Y2LoogBw[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-02,15:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-02,15:06 av {2} confused....)
Inlägg: #15
Tjejen skryter om sig själv
Evilvalle Skrev:In the ghetto, this is how things work!!!!

[video=youtube;2O8Y2LoogBw]http://www.youtube.com/watch?v=2O8Y2LoogBw[/video]

haha, så jävla rätt ! Kaxar hon och startar bråk med honom får hon skylla sig själv. Lagom dos av han också, han visade vem som bestämmer och vad som händer men inte mer än så. Först en knuff, sen när hon flyger på han igen och börjar slå honom då slår han henne. Inte mer än rätt, svingar hon med vapen(handväska) mot honom som det fan kan vara vad som helst i och fungera som en sten, då ska hon fan ha sig en på trynet.

Meen, var det "white"(hihi) knights vi såg på slutet? Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Få tillbaka tjejen? Passion 2 1,410 2017-11-19,22:26
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}