LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad vill hon?!
|
2013-05-05,12:51,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Har under en tid snackat lite med en tjej jag träffade på en förfest hos en polare för någon månad sedan. Jag var som jag brukar vara, hon var ganska krävande pratade som fan och ville hela tiden vara i centrum. När hon inte var det fick hon typ spatt och skrek efter uppmärksamhet.
Hur som helst, hon la till mig på fejjan och i början började jag flirta lite lätt men sedan märkte jag att hon hela tiden kasta skit på mig. Om det är shit-tests eller inte vette fan, jag bryr mig inte så mycket om det. Här kommer några exempel Citat:jag: Jag fick en tight exhibitionist slynig fitta, precis som det ska vara Jag är inte speciellt seriös i konvon, och tycker bara det är kul haha.. Sitter och typ skrattar men, vad är det egentligen hon försöker med? Alltså detta är bara från idag, kan fixa något från innan också. Hon säger ofta att jag är en idiot, efterbliven och massa sånt :p jag har aldrig sagt något personligt till henne dock. Några teorier? |
|||
2013-05-05,13:19,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Hon verkar vara helt dum i huvudet. Hon kanske tänder på att trycka ned män och vill ha en undergiven liten pojke och försöker att göra dig till en? Låter iofs sanslöst långsökt. Hon investerar som fan åtminstone, men på det sjukaste sättet någonsin. Vad är det för brud? Stil? Het?
|
|||
2013-05-05,13:27,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
haha låter som en kortklippt feminist.
|
|||
2013-05-05,13:59,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Ja det finns galna puckon till brudar, svårare är det väl inte? Sen så måste hon ju ha attraktion för dig som ens orkar bry sig och hålla på så där.
Varför inte bjuda hem henne till dig så ni kan reda ut det hela fejs-2-fejs? Bitterfittor behöver bara lite kuk. |
|||
2013-05-05,15:05,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Whynot Skrev:Hon verkar vara helt dum i huvudet. Hon kanske tänder på att trycka ned män och vill ha en undergiven liten pojke och försöker att göra dig till en? Låter iofs sanslöst långsökt. Hon investerar som fan åtminstone, men på det sjukaste sättet någonsin. Vad är det för brud? Stil? Het? Jag har fått intrycket att hon är jävligt korkad haha, men hon säger ofta att hon är intelligent och smart. Tycker det är rätt kul också för det verkar som att hon tar mig sjukt seriöst i allt jag skriver haha.. Hon är inte överdrivet snygg okej hon har rätt nice kropp men ser fan ut i ansiktet typ, generellt skulle jag säga en 6-7a inget märkvärdigt alltså. Stilen är väl lite halv modig men mest alldaglig. Donjohan Skrev:Ja det finns galna puckon till brudar, svårare är det väl inte? Sen så måste hon ju ha attraktion för dig som ens orkar bry sig och hålla på så där. Håller med om att även bitterfittor vill ha kuk, men helt seriöst så vill jag nog fan inte ens stoppa in min kuk i hennes mun även om hon kom krypandes, hennes sätt att skriva gör mig snuskigt antändande. :p |
|||
2013-05-05,15:14,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
trollface Skrev:Håller med om att även bitterfittor vill ha kuk, men helt seriöst så vill jag nog fan inte ens stoppa in min kuk i hennes mun även om hon kom krypandes, hennes sätt att skriva gör mig snuskigt antändande. :p Om du ändå inte är intresserad, skriv det till henne och se hur hon reagerar, just for the fun of it ! Nästa gång hon skriver så svara något i stil med "Det märks så jävla väl att du vill suga min kuk, men nej tack, jag är inte intresserad" Sen postar du hennes rage hä. ^^ |
|||
2013-05-06,18:46,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Hahahaha, detta här är såå kul!
Här kommer fortsättningen från tidigare för er som vill läsa.. Citat:- I LÖRDAGS - Hahahaha, alltså hon verkar totalt efterbliven helt seriöst |
|||
2013-05-06,19:02,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten
|
|||
2013-05-06,19:04,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
godsgift Skrev:Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten Hahaha jag vill också det, typ vet inte få henne att vilja ha mig ordentligt sedan när jag knullat henne riktigt brutalt 3 på natten kasta ut henne bara! Hade varit så sköönt |
|||
2013-05-06,19:08,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
trollface Skrev:Hahaha jag vill också det, typ vet inte få henne att vilja ha mig ordentligt sedan när jag knullat henne riktigt brutalt 3 på natten kasta ut henne bara! Hade varit så sköönt hahahh, gillar att jag inte är den enda som e sjuk i huvudet på det här forumet |
|||
2013-05-06,19:11,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Det sjuukaste av allt är att denna bruden är en kompisflickväns, bästa kompis typ.. hahaha, gissar på att hon kommer snacka en jäävla massa skit om mig till hennes kompis som i sin tur kommer berätta allt för honom
|
|||
2013-05-06,19:46,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
godsgift Skrev:Jag gillar detta på något konstigt vis, jag vill belöna hennes rumpa med ett riktigt hårt jävla straffknull utan glid innan jag kastar ut henne och hennes kläder från lägenheten Haha, tänkte precis samma sak! Örfilar och smiska henne till hon är ordentligt öm också. Hon är ju knappast korkad. Skön framekontroll har hon definitivt. Men hon lär ju vara psykopat eller ha borderline eller nåt. |
|||
2013-05-09,23:14,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
att du lyckas hålla så god min är fan värt en applåd. tjejen har psykiska problem deluxe och är värd en örfil
|
|||
2013-05-09,23:33,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
@whynot, ja hon har bra frame control inget snack om saken.. men jag är allt annat än reaktiv, det jag har känt när jag skrivit har mest varit for the lols så att säga..
Iaf, här kommer avslutning på konvon, ingen av oss har skrivit mer tillvarandra, men jag tappade humöret lite och gick all out här om dagen.. Kanske dumt gjort, men jag ångrar inget Citat:hon: So I've heard. Men ditt ego verkar ju ignorerat det faktumet, så du överlever nog. |
|||
2013-05-10,00:37,
|
|||
|
|||
Vad vill hon?!
Att du ens orkar svara någon som bara suger ut energi, måste vara en jävligt tråkig och grå människa som sitter och berättar för dig hur du ska leva ditt liv "gå ner i vikt och byt livsstil" hahaha vilken bitterfitta, hon har garanterat hår under armarna. Kan tänka mig att såna som henne försöker trycka ner andra för att dom har haft det tufft med någon pojkvän och nu helt plötsligt inte ska "ta nån skit" av någon.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) | Zaxii | 68 | 65,946 |
2015-03-24,00:07 Senaste inlägg:: Willson |
|
dejttyp - om man bara vill ligga? | Juice4evah | 15 | 7,642 |
2013-06-29,13:19 Senaste inlägg:: russel |
|
Vill du ha sex? | Jesus Resurrected | 1 | 1,533 |
2013-01-23,01:46 Senaste inlägg:: Jesus Resurrected |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}