LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kåtblickar osv.
2013-05-16,00:31,
Inlägg: #1
Kåtblickar osv.
Vet inte riktigt hur jag ska börja.

Jag anser att jag alltid har varit en bra "människokännare". Jag överanalyserar typ allt, jämt. Speciellt mänskliga relationer, vem som knullat vem osv, ja ni fattar. Jag har ett helt OK utseende, samt en soft personlighet. Mitt "problem" tidigare var att jag helt enkelt aldrig träffade brudar, alltid vart en utåtriktad snubbe som tycker om o snacka osv, men jag var en riktig gamer helt enkelt. Fick inga chanser, då jag inte skapade några. Förutom på fyllan ibland, men alltid ngn del i attraktionen som man failade på.

La ner gamingen för några år sen och ja oskulden rök (var nog bara 1 / 1,5 år sen?) osv.

Har inte haft överdrivet mycket sex (inget "riktigt" förhållande tex) men knullat en del iaf. Så ja, med det kommer ju ännu bättre självförtroende/självkänsla, men framför allt förståelse för hur brudar funkar. Många av mina chodevänner förstår tex än idag (fastän man försöker lära dom) vilka slynor tjejer är som bara tigger ett straffknull, more or less.

På gymmet / mitt jobb är det jävligt mycket brudar, många av dom helt klart doable, och man kanske inte direkt snackar med alla, men man utbyter ju ändå rätt mkt blickar. Och som jag nämnde tidigare anser jag mig kunna skilja rätt bra på en BLICK och en KÅTblick. Ni vet vad jag menar. Grejen är att med ens egoboost o allt det + nowank, så börjar jag nästan undra om jag inbillar mig. Känns som jag utbyter sjukt mycket kåtblickar, så mycket att jag börjar undra på mig själv om jag faktiskt inte har så bra koll som jag tror att jag har.

Det är inte direkt så jag tror att tjejerna tänker "fan dra in mig o knulla mig på toan, NU!", men ett intresse, en sexuell spänning.

Kan det vara så att nowanken utstrålar så mkt mer nonneedyness mm att det faktiskt är så att brudar attraheras mer? Är absolut inte den mest snyggaste rippade killen, men som sagt så är det så mycket mer som gäller när det kommer till hela "game" grejen.

Ngn som känner igen sig?!
2013-05-16,00:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,00:39 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #2
Kåtblickar osv.
Du är knappast ensam, kolla in nofap-sektionen på reddit så kommer det uppenbara sig att just kåtblickar av tjejer är bland de vanligaste effekterna, tillsammans med ökat självförtroende (ett samband mån tro? Wink ), ökad motivation etc.

Personligen kan jag intyga att det absolut stämmer, skulle uppskatta att nowank bidragit till att jag får dubbelt om inte trippelt så många kåtblickar - och då hade jag också innan nofap vad många skulle kalla riktigt bra självförtroende och fick ofta blickar.

Även denna herre som gjorde ett experiment där han inte pippade/runkade på 30 dagar snackar om det:

[video=youtube;8AeZn6MvZZg]http://www.youtube.com/watch?v=8AeZn6MvZZg[/video]

Så ja, fenomenet existerar, det är real och det är otroligt många människor som rapporterar samma sak - Nofap kommer i många fall göra dig mer attraktiv för flickor.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-16,01:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,01:12 av {2} confused....)
Inlägg: #3
Kåtblickar osv.
Det kan nog vara samma anledning som det snackats om i andra trådar några gånger. Tar man droger i form av speed eller PWO DMAA så får man en energisk välbehags känsla i kroppen kombinerat med att man blir mer självsäker, och framför allt på speed så har dom flesta extremt mycket lättare att fixa brudar, delvis ä ju självklart för man blir väldigt pratglad, men den största anledningen tror jag är denna energiska, självsäkra välbehags känslan man får, dom gånger jag tagit speed har jag nästan varje gång jag varit ute varit med om att brudar öppnar mig, vissa kvällar flera gånger och att jag blir öppnad av brudar händer väldigt sällan normalt.

Om en person är taggad,energisk och livsglad med allmänt välbefinnande så är det inte bara brudar som märker av det, alla i omgivningen gör det.

Lite av samma känsla får man ju även av no-fap. Ett allmänt välbehag, ökad självsäkerhet samt man blir mer energisk. Jag tror mycket väl brudar märker av det och blir mer attraherade av en då.
2013-05-16,09:05,
Inlägg: #4
Kåtblickar osv.
@Nystart går också på gymmet rätt ofta 3 dagar i veckan och kör mitt race, kollar inte så mycket på tjejer när jag väl tränar.. men jag är inte heller den mest rippade killen på gymmet och långt ifrån den som lyfter tyngst. Ändå får jag mycket blickar och mycket beror nog på dels no-fap och den utstrålning man har.

Till exempel igår, kommer ner från avslutat gympass ner till några maskiner sitter någon tjej där och some scary shit blick men mötte henns blick och hon blev helt glansig i ögonen.. Okej hon vill bli knullad hårt, sorry är på tok för trött så gick vidare till mattavdelningen och skulle strecha samt köra lite plankan och shit. Tog 2 minuter så var hon där och skulle köra lite ryggövningar fast ja, hon satt mest och kollade på mig genom spegeln. Det var fyra andra tjejer där, varav tre så riktigt bra ut och en av dem var dessutom personlig tränare (ass of doom), hon spanade in mig flera gånger.. Två andra lätta små nätta tjejer gjorde lite magövningar och den ena pratade på det sättet "men kom igen nu då, ge mig lite uppmärksamhet, nu är jag asduktig och kör mage för att du ska kunna spana in min snygga rumpa och mage, hallå mr douchebag TITTA PÅ MIG DÅ, GE MIG BEKRÄFTELSE!!!"

Detta händer rätt ofta! sex appeal?
2013-05-16,10:01,
Inlägg: #5
Kåtblickar osv.
Evilvalle Skrev:Du är knappast ensam, kolla in nofap-sektionen på reddit så kommer det uppenbara sig att just kåtblickar av tjejer är bland de vanligaste effekterna, tillsammans med ökat självförtroende (ett samband mån tro? ), ökad motivation etc.

Personligen kan jag intyga att det absolut stämmer, skulle uppskatta att nowank bidragit till att jag får dubbelt om inte trippelt så många kåtblickar - och då hade jag också innan nofap vad många skulle kalla riktigt bra självförtroende och fick ofta blickar.

Även denna herre som gjorde ett experiment där han inte pippade/runkade på 30 dagar snackar om det:

[video=youtube;8AeZn6MvZZg]http://www.youtube.com/watch?v=8AeZn6MvZZg[/video]

Så ja, fenomenet existerar, det är real och det är otroligt många människor som rapporterar samma sak - Nofap kommer i många fall göra dig mer attraktiv för flickor.
haha jag kunde förutstpå att du skulle svara något sånt redan innan jag skrev det här Big Grin Hur mkt man än försöker så är man ju trots allt beroende utav bekräftelse!

Ska kika videon sen.
confused... Skrev:Det kan nog vara samma anledning som det snackats om i andra trådar några gånger. Tar man droger i form av speed eller PWO DMAA så får man en energisk välbehags känsla i kroppen kombinerat med att man blir mer självsäker, och framför allt på speed så har dom flesta extremt mycket lättare att fixa brudar, delvis ä ju självklart för man blir väldigt pratglad, men den största anledningen tror jag är denna energiska, självsäkra välbehags känslan man får, dom gånger jag tagit speed har jag nästan varje gång jag varit ute varit med om att brudar öppnar mig, vissa kvällar flera gånger och att jag blir öppnad av brudar händer väldigt sällan normalt.

Om en person är taggad,energisk och livsglad med allmänt välbefinnande så är det inte bara brudar som märker av det, alla i omgivningen gör det.

Lite av samma känsla får man ju även av no-fap. Ett allmänt välbehag, ökad självsäkerhet samt man blir mer energisk. Jag tror mycket väl brudar märker av det och blir mer attraherade av en då.
Samma här! Värt att säga, jag tar centralstimulanta varje gång jag gymmar (mer eller mindre, DMAA är ju en amfetamin) så det borde absolut bidra till mitt beastmode.

ja speed är sjukt nice, för nice, försöker hålla mig borta från det då jag är en stor drogromantiker haha. Vet hur lätt det skulle kunna bli att jag drar en lina (och några till) varje gång jag dricker för att vara mer "Nykter" fastän man har energin av alkoholen. Och ja, brudar öppnar fan en själv, det är sjukt skumt, skulle gärna vilja spela in mig själv när jag hookat brudar då, skulle vara intressant o se / höra konkret vad man gör. Avslappnad är man ju minst sagt iaf.

Jag vet inte riktigt confused, men desto mer du skriver desto mer påminner du om mig på något sätt! :eek: haha
trollface Skrev:@Nystart går också på gymmet rätt ofta 3 dagar i veckan och kör mitt race, kollar inte så mycket på tjejer när jag väl tränar.. men jag är inte heller den mest rippade killen på gymmet och långt ifrån den som lyfter tyngst. Ändå får jag mycket blickar och mycket beror nog på dels no-fap och den utstrålning man har.

Till exempel igår, kommer ner från avslutat gympass ner till några maskiner sitter någon tjej där och some scary shit blick men mötte henns blick och hon blev helt glansig i ögonen.. Okej hon vill bli knullad hårt, sorry är på tok för trött så gick vidare till mattavdelningen och skulle strecha samt köra lite plankan och shit. Tog 2 minuter så var hon där och skulle köra lite ryggövningar fast ja, hon satt mest och kollade på mig genom spegeln. Det var fyra andra tjejer där, varav tre så riktigt bra ut och en av dem var dessutom personlig tränare (ass of doom), hon spanade in mig flera gånger.. Två andra lätta små nätta tjejer gjorde lite magövningar och den ena pratade på det sättet "men kom igen nu då, ge mig lite uppmärksamhet, nu är jag asduktig och kör mage för att du ska kunna spana in min snygga rumpa och mage, hallå mr douchebag TITTA PÅ MIG DÅ, GE MIG BEKRÄFTELSE!!!"

Detta händer rätt ofta! sex appeal?
Yes yes!!! Detta har hänt mig rätt ofta, skrev en tråd på flashback om det, men det var väl någonstans där "gnistan" tändes om att jag bara inbillade mig. FB-chodesen som skriker att hon inte alls vill ha kuk osv. Men det har hänt gång på gång nu så det är ingen slump Wink Nu senast var det en riiiktigt fräsch brud i ett par extremt utmanande tights, med en tanktop med texten "there are no good girls, only good and bad liers". Så hade hon sånt där oskyldigt utseende... fuck vad kåt man blir. Kollar henne i ögonen en stund, sen på linnet. Går iväg till dit jag ska. Tror du inte hon följer efter och envisas med att köra squats precis bredvid mig?! Cool
2013-05-16,10:21,
Inlägg: #6
Kåtblickar osv.
Nystart Skrev:Yes yes!!! Detta har hänt mig rätt ofta, skrev en tråd på flashback om det, men det var väl någonstans där "gnistan" tändes om att jag bara inbillade mig. FB-chodesen som skriker att hon inte alls vill ha kuk osv. Men det har hänt gång på gång nu så det är ingen slump Wink Nu senast var det en riiiktigt fräsch brud i ett par extremt utmanande tights, med en tanktop med texten "there are no good girls, only good and bad liers". Så hade hon sånt där oskyldigt utseende... fuck vad kåt man blir. Kollar henne i ögonen en stund, sen på linnet. Går iväg till dit jag ska. Tror du inte hon följer efter och envisas med att köra squats precis bredvid mig?! Cool

Tjejer är sådana jääävla teasers! FUCK THEM SLUTS! Man vill typ gamea sönder på gymmet samtidigt som det tar emot lite.. Jag är så jävla stone cold på gymmet, ler inte ens, tittar och ger den där minen haha
2013-05-16,10:34,
Inlägg: #7
Kåtblickar osv.
trollface Skrev:Tjejer är sådana jääävla teasers! FUCK THEM SLUTS! Man vill typ gamea sönder på gymmet samtidigt som det tar emot lite.. Jag är så jävla stone cold på gymmet, ler inte ens, tittar och ger den där minen haha
Haha yes yes, samma här. Det är jävligt nice att inte le dock (ja leenden e nice också såklart)! Typ det första jag lärde mig IRL inom game. "Nystart, asbra att du skrattar ler o skapar bra stämning osv, men du måste vara seriös och skapa sexual tension också!" So true so true!
2013-05-16,10:49,
Inlägg: #8
Kåtblickar osv.
Japp, du har helt rätt! Skratta och le ska man göra när man vill och när man känner att det känns rätt, inte bara för att göra det. Så ett vagt leende emellanåt mot tjejerna som möter ens blick med sin kan göra under!

En tjej jag träffat säger alltid "när du ge mig den där blicken, jag blir våt direkt det är helt stört" svara alltid "vilken då menar du?" och ger henne blicken.. "du är störd, gör mig så jävla kåt, knulla mig nu typ" älskar när det händer!
2013-05-16,10:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,10:58 av {2} tcepser.)
Inlägg: #9
Kåtblickar osv.
Älskar dessa blickar!

Får ni samma resultat även om man har sex eller gäller det när man inte har varken eller?


Den gång som jag fått som absolut flest såna blickar var en gång då jag hånglade med en tjejkompis och sedan även fick en lapdance av henne uppe på scenen på krogen. (Som dessutom många lär ha sett). Tror även att jag hade kört några dagar nofap innan.

När jag nämnde för henne att detta skulle underlätta för mig under kvällen så tog hon det ännu längre! Min bästa pivot ever! Tongue

Det var helt magiskt vad lite preselection + kåthet kan göra! Smile
2013-05-16,11:19,
Inlägg: #10
Kåtblickar osv.
tcepser Skrev:Älskar dessa blickar!

Får ni samma resultat även om man har sex eller gäller det när man inte har varken eller?


Den gång som jag fått som absolut flest såna blickar var en gång då jag hånglade med en tjejkompis och sedan även fick en lapdance av henne uppe på scenen på krogen. (Som dessutom många lär ha sett). Tror även att jag hade kört några dagar nofap innan.

När jag nämnde för henne att detta skulle underlätta för mig under kvällen så tog hon det ännu längre! Min bästa pivot ever! Tongue

Det var helt magiskt vad lite preselection + kåthet kan göra! Smile

Jag tömmer regelbundet med en tjej, genom diverse sex och avsugningar och får samma blickar oavsett iaf.. Wink
2013-05-16,11:26,
Inlägg: #11
Kåtblickar osv.
trollface Skrev:Japp, du har helt rätt! Skratta och le ska man göra när man vill och när man känner att det känns rätt, inte bara för att göra det. Så ett vagt leende emellanåt mot tjejerna som möter ens blick med sin kan göra under!

En tjej jag träffat säger alltid "när du ge mig den där blicken, jag blir våt direkt det är helt stört" svara alltid "vilken då menar du?" och ger henne blicken.. "du är störd, gör mig så jävla kåt, knulla mig nu typ" älskar när det händer!

Haha när jag läst det tänker jag på en tjej som jag träffade för ett par veckor sen, vi jobbade ihop en kväll på en nation. Varje gång jag kollade på hennes håll så gav jag henne djup ögonkontakt, hon blev helt paralyserad varje gång... Smile. Jag tror aldrig jag sett en tjej i nyktert tillstånd som blivit SÅ påverkad av ögonkontakt.

Dagen därpå blev jag glad för hennes pojkväns skull (när jag träffade henne på en fest och hon presenterade sin pojkvän som var i släptåg) att jag haft en magkänsla som sa att jag inte borde göra något med henne trots att hennes kropp sa något helt annat.
2013-05-16,11:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-16,11:29 av {2} tcepser.)
Inlägg: #12
Kåtblickar osv.
trollface Skrev:Jag tömmer regelbundet med en tjej, genom diverse sex och avsugningar och får samma blickar oavsett iaf.. Wink

Ah, men frågan är om dessa blickar är av samma anledning. Tömmer man så blir man inte så needy eftersom man "redan har nån" och därför inte är i behov av något nytt. Smile
2013-05-16,21:52,
Inlägg: #13
Kåtblickar osv.
Ja, hänt mig ofta och nej det är inte inbillning. Många gånger fått kommentarer från killkompisar när man diskuterat vissa brudar eller när man aktivt raggat på brudar där de säger nåt i stil med att det inte finns någon attraktion från hennes sida, sen står man där 10 min senare å hånglar med bruden och dom fattar ingenting. "Vart kom det där ifrån?" lixom. Märkt att de flesta killar är väldigt dåliga på att uppfatta sådana mer subtila signaler från tjejer. Speciellt vanligt och irriterande när det handlar om killar som tror dom är värsta alfahannarna (sjukt vanligt med såna typer), dvs de som har alldeles för högt självförtroende än dom förtjänar (självförtroendet inte i linje med deras "presteringar"). Delvis ser de mig ofta som lägre status än vad kvinnorna gör och delvis suger dom på att subkommunicera och flirta mer subtilt etc, därför blir de ofta förvånade när jag kammar hem.

Skit i dina chodekompisar och skit i dom på FB.
2013-05-16,23:40,
Inlägg: #14
Kåtblickar osv.
Cogo Skrev:Ja, hänt mig ofta och nej det är inte inbillning. Många gånger fått kommentarer från killkompisar när man diskuterat vissa brudar eller när man aktivt raggat på brudar där de säger nåt i stil med att det inte finns någon attraktion från hennes sida, sen står man där 10 min senare å hånglar med bruden och dom fattar ingenting. "Vart kom det där ifrån?" lixom. Märkt att de flesta killar är väldigt dåliga på att uppfatta sådana mer subtila signaler från tjejer. Speciellt vanligt och irriterande när det handlar om killar som tror dom är värsta alfahannarna (sjukt vanligt med såna typer), dvs de som har alldeles för högt självförtroende än dom förtjänar (självförtroendet inte i linje med deras "presteringar"). Delvis ser de mig ofta som lägre status än vad kvinnorna gör och delvis suger dom på att subkommunicera och flirta mer subtilt etc, därför blir de ofta förvånade när jag kammar hem.

Skit i dina chodekompisar och skit i dom på FB.
Yeah, jag håller med! Gemene man går miste om myyycket av brudars signaler. Det är ju trots allt det enda dom gör egnetligen, hintar om vad dom vill att vi ska göra, gärna med just blickar. Enkelt o liten "awkward" faktor för dom..

Aye Smile
2013-05-17,11:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-17,11:49 av {2} mrpink.)
Inlägg: #15
Kåtblickar osv.
Finns det några knep för att bli bättre på att uppfatta subtila signaler?

Edit: Eller om någon har en bra artikel eller så?
2013-05-17,13:24,
Inlägg: #16
Kåtblickar osv.
mrpink Skrev:Finns det några knep för att bli bättre på att uppfatta subtila signaler?

Edit: Eller om någon har en bra artikel eller så?
Imo så är det erfarenhet som gäller här. När jag va yngre så förstod jag fan ingenting, även om jag i då läget trodde jag visste allt förstås. googla så lär du finna. "anime eyes", om hon släpper ut håret, tar på dig, etc. Men att uppfatta riktigt subtila signaler kommer med tiden imo. Inget direkt man kan "Läsa" sig till, även om det kanske hjälper till viss mån.
2013-05-17,13:41,
Inlägg: #17
Kåtblickar osv.
mrpink Skrev:Finns det några knep för att bli bättre på att uppfatta subtila signaler?

Edit: Eller om någon har en bra artikel eller så?

Håller med Nystart om att det kommer med erfarenhet. Dock tycker jag inte att man behöver hålla på att leta sådana här signaler, jag gillar mer att ha tankesättet att tjejen redan är attraherad. Händer iofs mig lite då och då att jag försöker kyssa eller så "för tidigt" och tjejen kollar bort eller liknande. Men eftersom töserna i regel står kvar efteråt är det bara att fortsätta snacka och försöka igen efter en stund Smile Sen visst uppfattar jag vad som egentligen händer när de slår på sina hundögon och kollar upp på mig, knuffar eller leker med håret osv. Men det är som sagt ingenting jag tycker man ska behöva stå och vänta på innan man börjar göra lite moves och eskalera!
2013-05-17,13:41,
Inlägg: #18
Kåtblickar osv.
Nystart Skrev:Imo så är det erfarenhet som gäller här. När jag va yngre så förstod jag fan ingenting, även om jag i då läget trodde jag visste allt förstås. googla så lär du finna. "anime eyes", om hon släpper ut håret, tar på dig, etc. Men att uppfatta riktigt subtila signaler kommer med tiden imo. Inget direkt man kan "Läsa" sig till, även om det kanske hjälper till viss mån.

Njae delvis sanning. Ofc att det kommer främst med erfarenhet och iaktagelse. Men jag vill hävda att mkt hår att läsa sig till oxå under förutsättning att man praktiskt övar,"iaktar", och tillämpar det man läst. En grym bok rörande att lära sig läsa kroppspråk är What every body says. Rekommenderar den starkt. Är skriven av en förhörsledare på FBI.
2013-05-17,14:38,
Inlägg: #19
Kåtblickar osv.
Commander Skrev:Njae delvis sanning. Ofc att det kommer främst med erfarenhet och iaktagelse. Men jag vill hävda att mkt hår att läsa sig till oxå under förutsättning att man praktiskt övar,"iaktar", och tillämpar det man läst. En grym bok rörande att lära sig läsa kroppspråk är What every body says. Rekommenderar den starkt. Är skriven av en förhörsledare på FBI.

Låter riktigt intressant, ska fan ta och läsa den!

En annan sak jag kommer att tänka på är när han i The attraction code förklarar om "windows" alltså när tjejer skickar ut dessa undermedvetna signalerna och man då har dessa luckor att tolka. Man måste dock vara medveten om att dessa sker och hur de kan vara. Det är något jag lagt märke till men nu mer tänker jag inte ens på det utan det bara sker automatiskt.
2013-05-17,16:13,
Inlägg: #20
Kåtblickar osv.
Nystart Skrev:Imo så är det erfarenhet som gäller här. När jag va yngre så förstod jag fan ingenting, även om jag i då läget trodde jag visste allt förstås. googla så lär du finna. "anime eyes", om hon släpper ut håret, tar på dig, etc. Men att uppfatta riktigt subtila signaler kommer med tiden imo. Inget direkt man kan "Läsa" sig till, även om det kanske hjälper till viss mån.

Jo självklart, och en del snappar jag upp redan men man får väl jobba på det. Dessutom gillar jag också att utgå från att hon är attraherad som godsgift skrev.
Dock är det ett intressant ämne så skulle gärna läsa mer även om det inte bättrar mina resultat direkt..Ska nog kolla upp "what every body says"


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}