LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
utstrålning - hur viktig är den
2013-05-19,21:34,
Inlägg: #1
utstrålning - hur viktig är den
Är det sant att utstrålning hänger ihop med vad man har för inner game dvs. hur man ser på sig själv eller kan man ha bra inner game och se sig som awsome men samtligt ha en kass utstrålning? För jag har kommit fram till att dålig utstrålning är största anledningen till varför tjejer visar ointresse eller inte flirtar tillbaks.
2013-05-19,21:48,
Inlägg: #2
utstrålning - hur viktig är den
För mig ÄR inner game i stort sett utstrålning! Den känsla du har i kroppen speglas utåt i hela ditt kroppsspråk. Om du berättar en historia du verkligen älskar att passionerat berätta, oavsett vad lyssnarna tycker om historian kommer du glöda av bra utstrålning. Samma sak om det blir tystnad och du är helt cool med det och bara fortsätter kolla på tjejen och inväntar hennes nästa ord utan att känna någon som helst press på dig själv. Den enda känslan du har är hur mycket du uppskattar tystnaden och den sexuella spänning som byggs upp. Det för mig är olika typer av grym utstrålning som båda bottnar i hur starkt inner game du har Smile
2013-05-19,21:51,
Inlägg: #3
utstrålning - hur viktig är den
Utstrålning e ju skitviktigt, det är ju hela din "vibb", ditt allt mer eller mindre. När man är i state och stutsar omkring som en studsboll och alla brudar sugs åt en, ja, det är ens utstrålning som hookar dom Smile

Förstår inte riktigt vad du ville ha ut? Varför anser du att du har dålig utstrålning..? "The man who says u cant, and the man who says u can, usually they are both right", eller hur det nu går.. Ligger mkt i det Smile
2013-05-19,22:26,
Inlägg: #4
utstrålning - hur viktig är den
godsgift Skrev:För mig ÄR inner game i stort sett utstrålning!

Yeah. Runt 70-80 av game, om inte mer, är beroende på ditt inner-game och 20-30 outer.
2013-05-19,22:46,
Inlägg: #5
utstrålning - hur viktig är den
Haru huvet påskruvat rätt står inner game för 100%. Går man igenom händelseförloppet hos personer som har felfritt inner game när dom plockar en tjej inser man hur otroligt lite gimmicks som behövs - deras "game" handlar snarare om att screena vilka tjejer som är receptiva för deras personlighet. Vet iaf när jag är in the zone hur enkelt allt är när man ser någon som är receptiv - dom som låtsas vara the shit orkar man inte bry sig om, och bustar deras balls av ren self-amusement, sen vänder dom sig ofta om när man ser hur nonchalant och nonreactive man är mot deras shit. Blev mouthrapead av en brud när hennes polare inte var receptiv mot min, så jag stack. En kvart senare går hon bara upp till mig o börjar hångla.

Inner game > rutiner, gimmicks, outergame.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-05-19,23:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,23:24 av {2} Jayson1.)
Inlägg: #6
utstrålning - hur viktig är den
Jag märkte runt sjutton års ålder hur viktigt det var med bra självkänsla. Fram tills dess hade jag sagt det jag trodde tjejer ville höra tills det kom till en ny nivå och jag helt enkelt inte sa så mycket. I samband med det började jag höra, och hör fortfarande, hur jag utstrålar säkerhet och, av lite mer påverkade tjejer, sex.

För mig handlar utstrålning om att vara säker eller tycka om vissa situationer. T.ex. läste jag att många av Hitlers anhängare tyckte han hade sådan karisma att han kunde gå in i ett rum och det kändes som en käftsmäll. No shit? Killen går in i ett rum med hundratals av världens mäktigaste män som vill offra sitt liv för honom, inte konstigt att han mår bra som fan.

Samma sak med brudar. När du uppnår det självförtroendet att du, istället för att sälja dig själv, köper henne så kommer du börja få kommentarer. Med sälja menar jag att man ställer sig in hos henne - game. Du drar på en show för att få henne att vilja ha dig. I motsats till när du går runt i affären, klubben/baren i det här fallet, och letar efter en något som passar in på dig. Du låter med andra ord henne game:a dig och hon står för showen.
2013-05-19,23:46,
Inlägg: #7
utstrålning - hur viktig är den
golvmopp Skrev:Haru huvet påskruvat rätt står inner game för 100%. Går man igenom händelseförloppet hos personer som har felfritt inner game när dom plockar en tjej inser man hur otroligt lite gimmicks som behövs - deras "game" handlar snarare om att screena vilka tjejer som är receptiva för deras personlighet. Vet iaf när jag är in the zone hur enkelt allt är när man ser någon som är receptiv - dom som låtsas vara the shit orkar man inte bry sig om, och bustar deras balls av ren self-amusement, sen vänder dom sig ofta om när man ser hur nonchalant och nonreactive man är mot deras shit. Blev mouthrapead av en brud när hennes polare inte var receptiv mot min, så jag stack. En kvart senare går hon bara upp till mig o börjar hångla.

Inner game > rutiner, gimmicks, outergame.

Så sant så sant. Förutsatt att man har social basics down och inte är en REJÄL retard när det kommer till calibration (även om jag själv känner till ett par naturals som faktiskt saknar calibration what so ever) så skulle man möjligtvis kunna göra ett påstående av:

Desto bättre "inner game" du har -> Desto mindre outer-game behövs
Desto sämre "inner game" du har -> Desto mer outer-game behövs
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-08-28,14:00,
Inlägg: #8
RE: utstrålning - hur viktig är den
Utstrålning känns som en konstig grej i sig att jobba på. Det är snarare en bieffekt av starkt inner game.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-08-28,16:23,
Inlägg: #9
RE: utstrålning - hur viktig är den
^holy thread revival batman!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vännen är viktig! Kasi 9 2,911 2013-04-17,11:12
Senaste inlägg:: Beerpong

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}