LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Spärr på happy Pancake
2013-05-20,15:25,
Inlägg: #1
Spärr på happy Pancake
Stod att spärren skulle vara i 12 timmar men det har gått 12 timmar och står fortfarande att den ska vara i 12 timmar så någon som vet hu länge spärren varar?
Stay calm and play some beerpong
2013-05-20,15:30,
Inlägg: #2
Spärr på happy Pancake
Har ju liksom 15 mail som jag gärna vill svara på haha
Stay calm and play some beerpong
2013-05-20,15:45,
Inlägg: #3
Spärr på happy Pancake
Beerpong Skrev:Stod att spärren skulle vara i 12 timmar men det har gått 12 timmar och står fortfarande att den ska vara i 12 timmar så någon som vet hu länge spärren varar?

Ja alltså, står de 12 timmar så äre ju 12 timmar, själv fått denna spärr o den har gått upp efter ca 12 timmar, Vänta mera är väl det du kan göra. Annars får du väl kolla med deras support eller någe.

Beerpong Skrev:Har ju liksom 15 mail som jag gärna vill svara på haha

Brag much? Wink
2013-05-20,15:55,
Inlägg: #4
Spärr på happy Pancake
Wcanka Skrev:Ja alltså, står de 12 timmar så äre ju 12 timmar, själv fått denna spärr o den har gått upp efter ca 12 timmar, Vänta mera är väl det du kan göra. Annars får du väl kolla med deras support eller någe.



Brag much? Wink

Yeah men fick det meddelandet klockan 23:00 igår har liksom gått lite mer än 12 timmar nu Tongue

ofcoz u know it! Wink
Stay calm and play some beerpong
2013-05-20,19:37,
Inlägg: #5
Spärr på happy Pancake
Happy Pancake vs Badoo ren liggdfaktor, vem vinner där?
2013-05-20,19:47,
Inlägg: #6
Spärr på happy Pancake
Har anvant pancake ganska mycket men aldrig fatt nagon sadan sparr. Vad var anledningen?
2013-05-20,19:57,
Inlägg: #7
Spärr på happy Pancake
Mass-mail deluxe? Tongue
2013-05-20,20:11,
Inlägg: #8
Spärr på happy Pancake
Arclight Skrev:Har anvant pancake ganska mycket men aldrig fatt nagon sadan sparr. Vad var anledningen?

Willson Skrev:Mass-mail deluxe? Tongue

Big Grin Big Grin
2013-05-20,20:38,
Inlägg: #9
Spärr på happy Pancake
Nagon som vet var gransen ligger? 30mail = mass?

Har nagon av er blivit avstangda/sparrade pga 'otrevliga' msgs? tex "MEN svara tjockis, orkar inte med DIG"
2013-05-20,20:52,
Inlägg: #10
Spärr på happy Pancake
Snyggare brudar på badoo men som Toledo skrev så är det lättare att få kontakt på HP. Mycket vanligare med bekräftelsehoes på Badoo medans det är seriösare fruntimmer på HP (dvs de vill få ut nåt mer än bara uppmärksamhet).
2013-05-20,20:53,
Inlägg: #11
Spärr på happy Pancake
Arclight Skrev:Nagon som vet var gransen ligger? 30mail = mass?

Har nagon av er blivit avstangda/sparrade pga 'otrevliga' msgs? tex "MEN svara tjockis, orkar inte med DIG"

Tillsägelse iaf Wink
2013-05-20,22:06,
Inlägg: #12
Spärr på happy Pancake
Arclight Skrev:Nagon som vet var gransen ligger? 30mail = mass?

Har nagon av er blivit avstangda/sparrade pga 'otrevliga' msgs? tex "MEN svara tjockis, orkar inte med DIG"

Har blivit avstängd ett par ggr pga otrevligheter hehe
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-20,23:00,
Inlägg: #13
Spärr på happy Pancake
Nagon chans att ni kan bidra med ett exempel av vad ni skrev som ledde till tillsagelse/avstanging? Big Grin

Hade tankt raida pankakan om ett tag (flytt!) och undrar hur hart/brutalt man kan go...har kort ganska lungt innan och med bra resultat MEN inte sa att det duger for att fa dom dar 2-3 tjejerna man verkligen vill ha Smile
2013-05-20,23:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-20,23:21 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #14
Spärr på happy Pancake
Har gett upp mitt användande av HP efter att hela tiden blivit avstängd. De som styr på sidan måste vara helt jävla körda.

Arclight. Jag spammade en direktöppning tills man inte kunde mer hela tiden och gick på numret på andra eller tredje meddelandet, mkt sexuell i mitt val av ord, även på öppnaren. Bra resultat men som sagt blir man bannad för att man inte slickar tjejers rövar el nåt. Dröjer inte länge innan den där avstäningen kommer om man kör numbers game (som man måste).
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-20,23:21,
Inlägg: #15
Spärr på happy Pancake
Ragnarök Skrev:Har gett upp mitt användande av HP efter att hela tiden blivit avstängd. De som styr på sidan måste vara helt jävla körda.

Arclight. Jag spammade en direktöppning tills man inte kunde mer hela tiden och gick på numret på andra eller tredje meddelandet, mkt sexuell i mitt val av ord, även på öppnaren. Bra resultat men som sagt blir man bannad för att man inte slickar tjejers rövar el nåt. Dröjer inte länge innan den där avstäningen kommer om man kör numbers game (som man måste).

Lol avstängd! why?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-20,23:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-20,23:34 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #16
Spärr på happy Pancake
Ingen motivering. Men hade väl ett antal varningar o grejor innan det skedde :p Frågade varför flera gånger (hade en hel drös med svar från tjejer jag ville åt lol) men fick inget svar från staffen. Tror det var en kombination av min profil samt att jag spammade så in i helvete mkt och exakt samma meddelande till oräkneligt antal tjejer. Ändrade min presentation rätt mkt allt från att jag var kåkfarare till att jag var läkare eller pilotstuderande. I experimentellt syfte såklart Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-20,23:48,
Inlägg: #17
Spärr på happy Pancake
Ragnarök Skrev:Ingen motivering. Men hade väl ett antal varningar o grejor innan det skedde :p Frågade varför flera gånger (hade en hel drös med svar från tjejer jag ville åt lol) men fick inget svar från staffen. Tror det var en kombination av min profil samt att jag spammade så in i helvete mkt och exakt samma meddelande till oräkneligt antal tjejer. Ändrade min presentation rätt mkt allt från att jag var kåkfarare till att jag var läkare eller pilotstuderande. I experimentellt syfte såklart Smile

HAHAH

vilket funkade bäst?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-21,00:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-21,00:39 av {2} Arclight.)
Inlägg: #18
Spärr på happy Pancake
Haha, intressant.

Har sjalv haft en tjejprofil i Stockholmsregionen och fatt manga 100-tals mejl. Har last vartenda i studiesyfte och INTE ETT har varit av PUA-standard. Nagra fa har varit hyfsade (dvs battre an "hej laget") men vill man fixa tjejer i Stockholm kan det fan inte vara svart!

Dock far det mig att undra vart alla casanova people haller hus!
2013-05-21,01:11,
Inlägg: #19
Spärr på happy Pancake
Jag fick en spärr häromdan, men den gällde bara att kontakta nya. Jag kunde fortfarande svara dom mail jag hade i inkorgen. Förr har jag fått varningar för tonen i mina mail, hade skrivit om att jag "finner frökens dekolletage mycket distraherande" osv. Bad om motivering till min varning och dom skrev "ja, du har kommenterat medlemmars kroppsdelar, gör gärna inte sånt i fortsättningen". Det roliga är att som vanligt så är det vissa brudar som hookar på det. Skrev typ igår till en tjej "inte för att vara omogen, men BOOOOBIEEES." och hon svarade med att säga "eller hur, äkta också. Min röv är grym också". White knight fags.
2013-05-21,01:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-21,01:27 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #20
Spärr på happy Pancake
Vad man får skriva i sin presentation är också löjligt PK begränsat. Skrev en gång tillslut i min press att "HP är jävla kärringar som inte tillåter ens riktiga press, så hör av er om ni vill ha den riktiga" så följde jag upp med en sjukt PK press typ som "gillar sommarkvällar, är snäll osv". Även den pressen godkändes inte.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}