LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fan vad lätt att fastna
2013-05-23,23:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-24,00:15 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #1
Fan vad lätt att fastna
Fan. Vad lätt det är att fastnat framför nätdejtingen. Känner att jag verkligen måste disciplinera mig själv har suttit i stort sätt hela veckan o kört. Hela lägenheten är ett bombnedslag med skitig tvätt o disk. Ett under att man har lyckats träna. Har iofs. lyckats fixa ett gäng dejter till helgen o veckan som kommer samt eventuella dejter inför framtiden. Men känner att jag håller på att förlora kontrollen. Särskillt badoo är jobbigt då det är så chattbaserad man kan tänka nu ska jag gå och precis då kommer nån shysst donna o vill börjar snacka med en o man måste köra hela chattgrejset om inte just då förväntas man göra det senare.
2013-05-23,23:50,
Inlägg: #2
Fan vad lätt att fastna
hahaha nya wow
2013-05-24,00:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-24,00:08 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #3
Fan vad lätt att fastna
haha.. o jag som var en av de få som klara mig från wow-skiten.
2013-05-24,00:15,
Inlägg: #4
Fan vad lätt att fastna
alla fastnar till slut om du inte jelqar som godsgift
2013-05-24,00:18,
Inlägg: #5
Fan vad lätt att fastna
Blir du inte uttråkad? SKulle aldrig palla sitta en hel vecka på nätet, rastlöshet much? yeah...
2013-05-24,00:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-24,00:35 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #6
Fan vad lätt att fastna
jo klart som fan att jag blir uttråkad o mår piss men jag blir beroende. haha.. är som alla attention-whoe brudar på nätet. Har en tendens att alltid fastnat i saker som jag finner intressanta. Jag menar det är ju så mycket bekvämare än att day-gamea även fast hade jag day-gameat lika mkt som jag internetraggat hade jag garanterat fått mkt bättre resultat.
2013-05-24,09:43,
Inlägg: #7
Fan vad lätt att fastna
nätgame: vad använder jag det till?
Dödtid. När jag inte har något bättre för mig i min vardag drar jag upp mobilen. Eller innan jag ska lägga mig så slår jag på datorn. Att göra nätgame till något större än vad det är ser jag som meningslöst. Perfekt verktyg för att alltid ha ett meddelande eller två i mobilen från nån söt brud.

Det finns roligare saker att göra. Tongue
2013-05-24,10:17,
Inlägg: #8
Fan vad lätt att fastna
sant. Har precis upptäckt att man kan logga ut på badoo på luren. Nu jävlar kan jag äntligen fokusera o slipper bli störd av meddelanden som pipper in på mobilen helt random o oregelbundet.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}