LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame
2013-05-25,23:22,
Inlägg: #21
Daygame
Sux Skrev:Så det finns olika eller? Smile

Olika vad? Tipset om bodyrocking är ämnat för TS att testa eftersom han inte är nöjd med reslutatet på sina konversationer?
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-26,12:45,
Inlägg: #22
Daygame
Dynamo. Tror bara du råkar framstå som weird, att det är där problemet ligger.
Minns inte om jag gjorde det när jag pusha mig, men det skulle ju inte förvåna mig.
Sen är det bara att köpa att kanske hälften har pojkvän(de är ju riktigt snygga så go figurer)
Och av de som vill byta nr så rinner vissa ut i sanden, du kommer dessutom börja få för många nr så du glömmer bort vissa brudar vilket är synd.
För en tjej är det udda att du ens går fram. Tjejer kan få panik av bara det Smile
Ha vanligt banter med dem. Ju krångligare och mer awesome du försöker vara, ju konstigare kommer tjejerna tycka du är. Va chill snacka och ställ de vanliga frågorna (ofta är det tjejerna som börjar ställa dem). Prata några minuter. Att du är cool märker dem tillslut när du har bra ögonkontakt utan att behöva mentalt fokusera på det och när din röst är stadig.

Det kommer gå bra. Skit i allt om bodyrocking. Stå bara inte för nära. Slappna av. Berätta varför du går fram. Prata vanliga mingel frågor, kommer nått kul upp kör lite på det. Håll ögonkontakt utan att du stirrar som en tok Smile Ta nr.
Försök med det trots det inte kanske går bra nu. Det kommer lösa sig. Gör det verkligen inte det inom någon månad om du verkligen ser till att prata med tjejer så är det något med din utstrålning/framtoning som är fucked. Skicks pm isåfall.
2013-05-26,13:55,
Inlägg: #23
Daygame
Sux Skrev:Dynamo. Tror bara du råkar framstå som weird, att det är där problemet ligger.
Minns inte om jag gjorde det när jag pusha mig, men det skulle ju inte förvåna mig.
Sen är det bara att köpa att kanske hälften har pojkvän(de är ju riktigt snygga så go figurer)
Och av de som vill byta nr så rinner vissa ut i sanden, du kommer dessutom börja få för många nr så du glömmer bort vissa brudar vilket är synd.
För en tjej är det udda att du ens går fram. Tjejer kan få panik av bara det Smile
Ha vanligt banter med dem. Ju krångligare och mer awesome du försöker vara, ju konstigare kommer tjejerna tycka du är. Va chill snacka och ställ de vanliga frågorna (ofta är det tjejerna som börjar ställa dem). Prata några minuter. Att du är cool märker dem tillslut när du har bra ögonkontakt utan att behöva mentalt fokusera på det och när din röst är stadig.

Det kommer gå bra. Skit i allt om bodyrocking. Stå bara inte för nära. Slappna av. Berätta varför du går fram. Prata vanliga mingel frågor, kommer nått kul upp kör lite på det. Håll ögonkontakt utan att du stirrar som en tok Smile Ta nr.
Försök med det trots det inte kanske går bra nu. Det kommer lösa sig. Gör det verkligen inte det inom någon månad om du verkligen ser till att prata med tjejer så är det något med din utstrålning/framtoning som är fucked. Skicks pm isåfall.

Varfor tror du Ragnarok tipsade om 'bodyrocking'?

Sedan ni som sager: Inledning, comfort, nummer, hejda.

Det ar en dum ide att se ett nummer som en close imo. Sluta genast med det. Nummer ar inte en close, det ar en forutsattning for att ni ska kunna fortsatta er relation. Alltsa tar man inte numret sist utan tar det nar man har kommit overrens om att det behovs bytas nummer.

Arlin: Yeah, jag gjorde varldens basta juice pa clementiner i helgen. Smakade som guds egna sperma.
Tjej: Va? Har du juicepress
Arlin: Yeah, jag gjorde den i slojden. Hit med numret sa pressar vi lite ananas en dag.
Tjej: Nummer...

Funkar valdigt bra. Sedan fortsatter man snacka. Varfor? For att ett nummer aldrig kommer suga av dig. Det ar tjejen som gor det. Man kan ocksa dra med bruden att kaka mat, dricka kaffe, ga och shoppa, bowla osv direkt utan att forst ga hem och SMS gama henne. Det ar fullt mojligt att ga fran open - f-close dagtid utan byta nummer. Nagot jag iof. sjalv aldrig gjort. men men, det kommer val Smile
2013-05-26,14:51,
Inlägg: #24
Daygame
Ragnarök Skrev:dålig ögonkootakt är afc ja. det jag menade var att han ska bättra sin ögonkontakt. Att inte kolla bort förrän tjejen gör det vid första ögonkontakten med en tjej viar stark dominans och självsäkerhet, massa postiivt shit. Också ett bra sätt att läsa av tjejen, ögonen säger mkt mkt om en person. Så det är bara att göra det tils man gör det naturligt utan att tänka på det. Det kommer också stärka ens innergame med tiden. FUnkar utmärkt på killar också, speciellt invandrare som "testar" dig. Jag ser det som screening nu, detär JAG som testar andra.

Vadå killar? Att kolla snett på sånna typer kan leda till konsekvenser. Känner inte direkt winnig på det hela, Om nån skulle screenat mig som du beskriver hade jag gått fram till snubben och fråga vad han vill. Börjar bli jävligt trött på det här "tävla för att bli the shit /leader", speciellt på gymmet jag tränar på är det kaos.
2013-05-26,14:59,
Inlägg: #25
Daygame
Sex Intelligence Skrev:Vadå killar? Att kolla snett på sånna typer kan leda till konsekvenser. Känner inte direkt winnig på det hela, Om nån skulle screenat mig som du beskriver hade jag gått fram till snubben och fråga vad han vill. Börjar bli jävligt trött på det här "tävla för att bli the shit /leader", speciellt på gymmet jag tränar på är det kaos.

Dunno vart du bor, kanske det är sådär i Husby eller Rosengård. Men när jag håller kvar blicken mot grabbar har det alltid bara funnits tre alternativ till vad som händer

1. De kollar bort
2. De håller kvar och ler efter en stund eller nickar som en hälsning
3. De startar upp en snabb konversation.

Spelar ingen roll om de är invandrare, turister eller svenssons. IMO =)
2013-05-26,15:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-26,15:17 av {2} confused....)
Inlägg: #26
Daygame
Sex Intelligence Skrev:Vadå killar? Att kolla snett på sånna typer kan leda till konsekvenser. Känner inte direkt winnig på det hela, Om nån skulle screenat mig som du beskriver hade jag gått fram till snubben och fråga vad han vill. Börjar bli jävligt trött på det här "tävla för att bli the shit /leader", speciellt på gymmet jag tränar på är det kaos.

Det stämmer, jag har ett pojkaktigt utseénde ochser ganska snäll ut och inte gillar att slåss osv, ja jag är ingen gangster helt enkelt. 95% av alla man kollar i ögonen, då inräknat "gangsters" och invandrare som går runt och försöker se farliga och bad ass ut viker ner blicken efter någon sekund.

Och det handlar inte om att söka bråk eller kolla på dom kaxigt, man kan kolla dom helt neutralt i ögonen, dom viker som en ren reflex ner blicken väldigt fort. Jag har gjort detta för att träna på ögonkontakt och har då upptäckt detta, lite komiskt när jag kommer och ser snäll och trevlig ut så kommer en fulltatuerad gangster wannabe och viker ner blicken när jag kollar han i ögonen.

Du verkar inte förstå skillnaden mellan att kolla snett/söka bråk och kolla neutralt och obrytt men visa att man inte är rädd för ögonkontakt.

Alla kollar folk i ögonen när man går förbi dom osv, ca 0-1sek, sen viker dom flesta ner blicken. Vid ca 1-2sek när man visat att man inte är rädd för ögonkontakt viker även dom som håller kvar blicken ned den, här har 95% av alla man kollar i ögonen kollat ned i backen. Sen fortsätter man i 2-3+ sek så börjar det bli söka bråk stämmning, när den tiden kommer kolla jag bort och därmed undviker dessa "konsekvenser". Eftersom jag inte söker bråk, men det som är poängen är att typ 95% av alla man kollar i ögonen viker ner sig före stirra/söka bråk längden på ögonkontakten uppstått.

Man märker verkligen vilken fasad många "gangsters" , invandrare och folk som rent allmänt försöker se hårda ut har när t.o.m en snäll datanörd som mig med pojk utseénde får dom att vika ner blicken när jag synar deras bluff att se hårda och farliga ut och visar att jag inte är rädd för att hålla lite ögonkontakt. Och återigen, det är STOR skillnad att kolla argt/snett på någon och söka bråk och kolla neutralt/obrytt.
2013-05-26,15:09,
Inlägg: #27
Daygame
Ragnarök Skrev:FUnkar utmärkt på killar också, speciellt invandrare som "testar" dig. Jag ser det som screening nu, detär JAG som testar andra.

Mm märkt många icke-svenskar har någon form av kärlek till att stirra en i ögonen, bara för någon dag sen satt det en 170cm 50kg blatte och glodde mig i ögonen i tammefan 10sekunder innan han till slut lite uppgivet glodde ner i marken och fortsatte med sin träning.

Jesus christ primitiva galningar =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-26,16:07,
Inlägg: #28
Daygame
Toledo Skrev:Du kanske inte borde fråga om hon är singel ock bara kötta? Just a thought.

This. Tycker det e lite avtändnande när man frågar om relationstatus. Kör på tills fail liksom, du kan ju trots allt vara the bad guy som hon är otrogen med Wink
2013-05-26,16:17,
Inlägg: #29
Daygame
Sex Intelligence Skrev:Vadå killar? Att kolla snett på sånna typer kan leda till konsekvenser. Känner inte direkt winnig på det hela, Om nån skulle screenat mig som du beskriver hade jag gått fram till snubben och fråga vad han vill. Börjar bli jävligt trött på det här "tävla för att bli the shit /leader", speciellt på gymmet jag tränar på är det kaos.
Jag vet vad du menar. jag kan själv bli lite väl alfa-leader-tävlande ibland, dock enbart mot kaxiga blattar (och några få svenskar) som jag anser vara riktigt jävla töntar som tror att dom är något (som tränar i 50-keps o hela den stilen...). När folk ska försöka stirra ner mig så sätter jag dom på plats direkt, dom ska fan inte tro att dom är något. Sen så är man ju lite stammis på gymmet, och känner igen andra stammisar. Man byter blickar, inget alfa i dom, snarare mer acceptance imo, man liksom screenar och visar att det är OK att du är här. Typ. Intressant är det iaf! Men samtidigt lite sjukt, man är ju där för o träna...

godsgift Skrev:Dunno vart du bor, kanske det är sådär i Husby eller Rosengård. Men när jag håller kvar blicken mot grabbar har det alltid bara funnits tre alternativ till vad som händer

1. De kollar bort
2. De håller kvar och ler efter en stund eller nickar som en hälsning
3. De startar upp en snabb konversation.

Spelar ingen roll om de är invandrare, turister eller svenssons. IMO =)
Jo visst är det så. Inte direkt många som jumpar dig för att du har lite för lång ögonkontakt Big Grin Då är det kanske dags o sluta stirra på fel folk, eller flytta ifrån Husby haha,
2013-05-26,23:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-26,23:32 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #30
Daygame
Sex Intelligence Skrev:Vadå killar? Att kolla snett på sånna typer kan leda till konsekvenser. Känner inte direkt winnig på det hela, Om nån skulle screenat mig som du beskriver hade jag gått fram till snubben och fråga vad han vill. Börjar bli jävligt trött på det här "tävla för att bli the shit /leader", speciellt på gymmet jag tränar på är det kaos.

DU fick rätt bra svar från de andra tycker jag. Det har hänt typ 2 gånger tror jag, när jag tränade för att få beteendet integrerat per automatik, att nån gick fram o frågade vad jag ville. Men många många fler gånger har folk hälsat, lett eller annat. O nej, det handlar inte om att gå omkring och stirra ner folk :p SKulle man råka få ögonkotnakt så casual kollar man in i ögonen tills de kollar bort helt enkelt.

Inget fel att ge ett leende heller i samband med det, särskilt inte om du ser naturligt sur ut när du är avlappnad, som jag gör.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-26,23:49,
Inlägg: #31
Daygame
Nystart Skrev:Jo visst är det så. Inte direkt många som jumpar dig för att du har lite för lång ögonkontakt Big Grin Då är det kanske dags o sluta stirra på fel folk, eller flytta ifrån Husby haha,

haha, Husby är det nya Rinkeby på allas läppar. Kanske var det som var syftet med deras sinnessjuka uppbåd --> att bli den värsta och mest ökända blatteförorten, vilket ger fett med respekt, len.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-05-27,02:35,
Inlägg: #32
Daygame
Evilvalle Skrev:Mm märkt många icke-svenskar har någon form av kärlek till att stirra en i ögonen, bara för någon dag sen satt det en 170cm 50kg blatte och glodde mig i ögonen i tammefan 10sekunder innan han till slut lite uppgivet glodde ner i marken och fortsatte med sin träning.

Jesus christ primitiva galningar =)

Ja wanna be gangster-invandrare från "ghettot" är en egen historia ofta. OFta efteråt man "vunnit" en ögonkontaktstävling så älskar de en också typ.Minns när jag o min wing hängde mkt dagtid i malmö. Så började man prata med några blattar, de testade en som fan och sa typ en "aaah ni är såna typiska svennar eller?" o glodde på en, när man lugnt svarar och kollar in i ögonen tills de kollar bort så blir sedan nästa kommentar "aaaa, ni är coola fan, brushor" LOL. Sen måste man varenda gång man ser dom göra "broooo-hälsning". Ännu mer lol. haha..
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-30,02:45,
Inlägg: #33
Daygame
Yepp, håller på och tränar bra och soft ögonkontakt. Försöka göra så att tjejen bryter först och blir lite obekväm eftersom det genererar attraktion.
Kör bara på och försöker få en lättsam stämning, går bättre och bättre.
Tränar på att bara snacka på, och inte filtrera bort "konstiga" ämnen. Körde faktiskt en väldigt bra övning idag.
Körde den här på 5tjejer. Hej ursäkta, kan du göra mig en liten tjänst. Frågar vadå?
Jo jag ska köra pokerturnering i helgen, och jag behöver träna på mitt pokerface. SÅ skulle du kunna kolla mig i ögonen i 30 sekunder utan att bryta ögonkontakten eller börja fnissa.

Fick en tjej att börja bita sig i läppen hahaha, behövs då fan inte mycket för att dom ska börja fnissa och bryta ögonkontakten.
2013-05-30,18:15,
Inlägg: #34
Daygame
Dynamo Skrev:Yepp, håller på och tränar bra och soft ögonkontakt. Försöka göra så att tjejen bryter först och blir lite obekväm eftersom det genererar attraktion.
Kör bara på och försöker få en lättsam stämning, går bättre och bättre.
Tränar på att bara snacka på, och inte filtrera bort "konstiga" ämnen. Körde faktiskt en väldigt bra övning idag.
Körde den här på 5tjejer. Hej ursäkta, kan du göra mig en liten tjänst. Frågar vadå?
Jo jag ska köra pokerturnering i helgen, och jag behöver träna på mitt pokerface. SÅ skulle du kunna kolla mig i ögonen i 30 sekunder utan att bryta ögonkontakten eller börja fnissa.

Fick en tjej att börja bita sig i läppen hahaha, behövs då fan inte mycket för att dom ska börja fnissa och bryta ögonkontakten.


Fan vad du kör. Respekt!

Tog du nummer efter det? Hela den där grejjen måste väcka en del feelings. "non verbal" tjafs.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Problem (daygame) Roppe 4 2,150 2012-10-26,09:22
Senaste inlägg:: Roppe
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,119 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}