LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont touch that pussy
2012-02-22,10:04,
Inlägg: #1
Dont touch that pussy
Drog hem en brud i helgen från klubben som jag låg med, men det konstiga var att jag fick inte röra hennes fitta under några omständigheter. Känns ju rätt wierd med tanke på att vi låg med varandra.

Någon som varit med om något liknande?
2012-02-22,10:25,
Inlägg: #2
Dont touch that pussy
Vad menar du, när du gick ner för att smeka så sa hon nej?
Förde hon in snoppen i musen?(så att du inte skulle kunna känna på musen)
Runka hon av dig?(annars kanske hon inte diggar förspel.)

Tycker det låter sjukt weird, vem vill inte bli smekt lixom. Kan det vara så att hon skäms över sin mus?
2012-02-22,10:44,
Inlägg: #3
Dont touch that pussy
Hon kanske hade en orakad bush hon skämdes över ? Smile Eller en gigantiskt stor klitta Big Grin
2012-02-22,11:18,
Inlägg: #4
Dont touch that pussy
Tjejer å deras limiting beliefs asså.. "Nej du får inte se mina bröst för min ena vårtgård har 7 mm mindre omkrets" FFS BJUD PÅ PATTARNA JAK VILL KYSSA SMEKA Å KNULLA..
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-22,17:16,
Inlägg: #5
Dont touch that pussy
Eftersom jag aldrig varit med om något liknande förut var jag tvungen att ta reda på den riktiga anledningen. Snackade med henne idag och hon gillade det inte eftersom hon haft dåliga erfarenheter av killar som rör vid henne.

Det var inte någon våldtäkt eller liknande utan att hon bara varit med en mindre erfaren kille som inte riktigt visste vad han gjorde, något mer vill hon inte säga. Började nästan garva när jag börja tänka på vad fan den killen kan ha gjort ;p
2012-02-22,17:26,
Inlägg: #6
Dont touch that pussy
Om du nu är en kille som vet vad du gör tycker jag du ska visa henne hur det ska kännas.. she's missing out!
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-22,17:27,
Inlägg: #7
Dont touch that pussy
Hon kan ha varit sjukt känslig och så kan den snubben ha försökt gräva ett hål till Kina eller nåt. Inte så weird om hon tror att hon inte gillar det i såna fall
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-02-22,19:02,
Inlägg: #8
Dont touch that pussy
Vettorazzi Skrev:Hon kan ha varit sjukt känslig och så kan den snubben ha försökt gräva ett hål till Kina eller nåt. Inte så weird om hon tror att hon inte gillar det i såna fall

Precis vad jag tänkte, ska träffa henne snart igen och visa att det varken är farligt eller gör ont
2012-02-22,19:29,
Inlägg: #9
Dont touch that pussy
ZeroGame Skrev:Precis vad jag tänkte, ska träffa henne snart igen och visa att det varken är farligt eller gör ont

+1 .
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-23,15:32,
Inlägg: #10
Dont touch that pussy
Har varit med om samma sak, med en tjej ja träffa i ett par månader.. jävligt knasigt att hon gärna sög av och runka av mig och hade sex, men ville inte alls ja skulle röra hennes fitta själv Tongue
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee
2012-02-23,16:01,
Inlägg: #11
Dont touch that pussy
Vissa tjejer är faktiskt sådär, totalt omöjligt att "bryta sig igenom".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-23,18:35,
Inlägg: #12
Dont touch that pussy
könssjukdom?
2012-02-23,21:10,
Inlägg: #13
Dont touch that pussy
Judas Skrev:Har varit med om samma sak, med en tjej ja träffa i ett par månader.. jävligt knasigt att hon gärna sög av och runka av mig och hade sex, men ville inte alls ja skulle röra hennes fitta själv Tongue

Samma sak här, wierdos ;p

Evilvalle Skrev:Vissa tjejer är faktiskt sådär, totalt omöjligt att "bryta sig igenom".

True that, alla är speciella på sitt sätt. Ska dock försöka få henne på andra tankar nästa gång.

Mössan Skrev:könssjukdom?

Det hoppas jag verkligen inte eftersom jag knullade henne utan kondom
2012-02-23,23:43,
Inlägg: #14
Dont touch that pussy
bäst att du kollar. Man vet aldrig om den riktiga anledningen var att hon hade vårtor därnere...


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}