LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
2013-06-05,08:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-05,08:41 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #1
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
Behöver hjälp från experterna här. Har lekt lite tidigare på badoo men denna brud skulle vara nice att sätta på afk Tongue

Vet inte om jag vågar lägga upp hela konvon här med tanke på om det skulle läcka ut på typ flashback.
Igårkväll ser jag en shysst blond puma som varit inne och spanat på min badoo-profil några gånger. Körde väldigt direkt tog hennes kik efter opener. Och på kik satte jag på henne nästan direkt (jag menar hon låg i sängen och glodde på film Wink )

Jag ska åka bort några dagar nu. Till min undran: hur gör jag bäst för att underhålla det här för att styra henne i helgen eller nästa vecka. Jag satt ju på henne nästan direkt på kik och hon gillade det men när jag ville träffas vara hon lite skeptisk vilket jag förstår. Hon visste ju nothing about me. Och gillade bäst love with affection. Min undran är hur jag sköter det här bäst försöker lära känna henne lite så hon känner sig tryggare och sen promta för date.

Kort sagt: Ska jag försöka lära känna henne bygga upp nån slags inspiration när jag är på landet, så att hon känner sig säkrare. (Jag håller på o läser 4 elements of the game) så att det blir mer på verkligt och hon känner sig tryggare. Jag menar visst hon gillade min internetpåsättning men det är ju ändå bara internet.

Eller den andra tanken jag har är att jag har ju redan haft satt på henne på kik ska jag fortsätta vara en ice cold fuck maestro. Risken är att hon inte vågar träffa mig irl eftersom hon inte känner mig.

Det jag troligen kommer köra på är att göra en kombo av de två lära känna henne lite mera och sätta på henne igen. o vice versa.


Tilläggas ska att hon 2 timmar efter jag var klar med henne inatt gick in på min badoo-profil igen och efter det skickade en bikinibild som jag bett om. Kabong vilka sillisar, hon showade inte alls nåt som töd på att hon hade det på badoo. Vilket jag förstår med tanke på hur bombade sillis-brudar lär bli där av snubbar.
2013-06-05,08:44,
Inlägg: #2
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
Obs: kan nån ändra rubriken ska stå "(redan nät-f-close)"
2013-06-05,09:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-05,09:03 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #3
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
1. Varför skulle någon "läcka" ut din badoo-konversation på flashback?
2. Vad menar du med "satt på henne"? hade ni en sexuellkonversation?
3. Bygg upp comfort med henne så frågar du henne om att träffas i helgen, hon investerar ju i dig så hon är ju uppenbarligen intresserad.
2013-06-05,09:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-05,09:14 av {2} Juice4evah.)
Inlägg: #4
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
1. Vet att jag bara är nojjig men med den här puman vill jag inte riskera nåt. Ska funta på att lägga upp hela vår konvo. Vet att det är svårt att hjälpa till utifr¨ån den lila infon jag lagt upp.
2. Yupp. Jag för att ta det kortfattat satte på hennes, tydligen tighta, pussy, smiska hennes rumpa och spruta ner hennes bröst(hon gillade inte ansiktssprut Sad ).
3. Jo att hon är intresserad är tydligt. Men hur gör jag för att bygga upp comfort, finns det nån bra text på det? Håller som sagt på och läser 4EG kanske står nåt där?
2013-06-05,09:45,
Inlägg: #5
Need help f-close heting (redan afk-f-close ;) )
Att bygga comfort är ju för att bevisa för henne att du inte är någon yxmördare, gå in på lite pesonliga stuffs, lägg till henne på facebook så hon ser att du är en skön snubbe med mycket vänner. Grejen med internet är ju att så fort som möjligt styra det till att träffas irl.

Läs "best of" så kommer du hitta mycket intressant.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}