LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag agera!?
2012-02-22,15:48,
Inlägg: #1
Hur ska jag agera!?
Tja! Jag har en fundering angående en lite yngre fräsch brud som jag träffat.

Lite bakgrund: Jag träffade henne och hennes kompisar på en fest hos min polare, inget speciellt mer med det, de var 17 år och adda på facebook osv osv. inget strul eller något. Någon månad senare vill tjejerna träffa mig på fest igen o bjuder mig på fest där de lääängtar efter mig, speciellt en tjej, vi kallar henne Linda. Hon hör av sig veckor innan och beeer mig verkligen att komma på festen o kallar mig saker som "goding" osv. Jag spelar lite svår och svarar "nja får se om ja hinner, ska på en annan fest först" eller liknande, även ifall jag är helt säker på att ja ska på brudarnas fest Smile Detta festscenario hände ett par gånger utan att jag lyckats få omkull "linda", inte ens strul. Om ja ska vara ärlig var jag inte speciellt på, hon är sjukt snygg, way out of my league i min hjärna, så vågade inte riktigt ta initiativ. Istället hade jag nästan sex med en av hennes kompisar, men blev cockblockad i sista stund.

Nu några månader senare fyller Linda år. hon fyller år nu på fredag och bombar mig med sms igen. "Du ska komma till krogen på fredag, jag fyller år, vill se dig där Smile" ungefär så kan det se ut. Jag har som vanligt svarat lite avvaktande med liknande "får se om jag kan då!" några dagar senare skriver hon igen "glöm inte fredag Smile".

Jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Självklart vill jag dit, självklart vill jag ligga med henne! Jag har tillgång till lägenhet i stan precis vid nattklubbarna. Hon har för övrigt nämnt att hon ska sova på hotell den kvällen.

Hur ska jag agera? Vill lägga henne nån jvla gång!! Smile
2012-02-22,15:56,
Inlägg: #2
Hur ska jag agera!?
Detta låter som fruktansvärt öppet mål, hon är attraherad redan, ni har comfort, hon har investerat en massa redan och logistiken är kirrad. Dra dit, ta intiativ, eskalera, dra med henne hem till dig. Känner du nåt som helst tvek ska du komma ihåg att hon helt säkert sitter och hoppas på precis samma sak som du gör just nu: att kvällen slutar med att ni har sex.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-02-22,16:01,
Inlägg: #3
Hur ska jag agera!?
Hey, uppenbarligen gillar hon dig rätt mycket redan, så några större förändringar behöver inte göras.

Dra på klubben, när du ser henne - Var som du brukar vara, men reta henne lite extra mycket, växla mellan att ge henne bekräftelse och ta bort den. Saker som "Ah du är så söt kom hit!" *krama henne* "NE nu räcker det, jobbig jevel asså!"* pusha bort henne - Det skapar en rolig flirtsam vibe.

Fokus ska vara på att ha skitkul, lägg inte allt för mycket tid på att tänka över "hur du ska få tjejen", detta kan i många fall göra ditt beteende rätt stiff. HA KUL MED DINA VÄNNER och var inte som ett klister på henne hela tiden.

Som sagt, var som du brukar vara (hon gillar det uppenbarligen), men höj spänningen mellan er två med att retas, köra "push/pull" (Olika typer av det jag förklarade innan), var mycket fysisk med henne - krama henne, slå henne på axeln, sniffa hennes hals, "inspektera hennes örhängen" or whatever, men kom ihåg att också vara den som avbryter detta genom att lekfullt pusha iväg henne.

När det snart är dags för stängning föreslår du att hon hakar på och *INSERT RANDOM ICKE-SEXUELL HANDLING*, tex att du ska "visa henne ditt övergrymma hotellrum" or whatever (hitta på någon anledning). Om hon nu vill ha sex med dig är chansen stor att hon hakar.

Good luck
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,16:37,
Inlägg: #4
Hur ska jag agera!?
Behöver man ens svara efter Valle Big Grin?
2012-02-22,17:08,
Inlägg: #5
Hur ska jag agera!?
Grymma svar! Fortsätt gärna med mer gott folk. Låt inte Evilvalle hindra er Smile Ge gärna tips på Push/pull?
2012-02-22,17:10,
Inlägg: #6
Hur ska jag agera!?
Här har du ett par exemplar för att du ska förstå konceptet. Rekommenderar att du nödvändigtvis inte snor linesen rakt av men försök att FÖRSTÅ KONCEPTET så kommer du själv kunna generera egna push/pulls in the moment. Tycker du dock någon klickar väldigt mycket med dig själv och "yeah, jag gillar den DÄR" så för all del, sno den Smile

Kopierar direkt ur mitt gamla oldschool-dokument:

Citat:'PUA: Du är söt, synd att du inte är direkt min typ...
HB: Vadårå? Hur är din typ då?
PUA: Nej du vet, jag gillar riktigt vilda tjejer som gillar äventyr, du verkar vara mer den där lugna typen
HB: Haha duu.. jag kan då vara vild!!

-

'PUA: Snygga örhängen
HB: tack!
PUA: Samma som min mamma har Big Grin

-

'PUA: Haha den där parfymen känner jag igen, farmor har en likadan tror jag
HB: blablabla

-

'PUA: Haha så du pratar/skriver, så sött och passande, men ändå så jävla korkat
HB: blabla

-

'PUA: Du är min nya flickvän. (paus). Nej, jag ändrade mig, jag gör slut! (varför). "Du är för snäll för mig, se på dig bara, du är redan kär i mig, du känner inte ens mig än!" (Hahahahha det är jag inte!!). "Men kolla på dig kroppsspråk bara, shit, skrattar åt alla mina skämt... kärar ner sig totalt!
HB: blabla

-

'PUA: Du har ett sånt grymt leende! (Thanks). Egentligen vet jag fyra till som har ett riktigt grymt smile också, så
jag kommer kalla dig nummer 5.

-

'PUA: Hur gammal är du? (Hon säger sin ålder). "ålder!?" Jag trodde att
du åtminstonde var (lägg till siffror). Men men... det är väl okey, jag kan
hantera yngre flickor.

-

'PUA: Du ser bra ut
HB: tack
PUA: äsch, det måste vara ljuset...

-

'PUA: Du måste vara den grymmaste tjejen jag träffat ikväll... iallafall de senaste 15minutrarna!

-

'PUA: Vet du vad det är jag gillar hos dig?
HB: Nej?
PUA: Absolut ingenting! Nejdå, nu var jag taskig, det finns nog något grymt hos dig, jag behöver bara gräva lite djupare!

-

PUA: Du är söt, på ett konstigt sätt

-

PUA: Du har så fina ögon_ _ _ _ eller iallafall det vänstra.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,20:34,
Inlägg: #7
Hur ska jag agera!?
Evilvalle Skrev:Här har du ett par exemplar för att du ska förstå konceptet. Rekommenderar att du nödvändigtvis inte snor linesen rakt av men försök att FÖRSTÅ KONCEPTET så kommer du själv kunna generera egna push/pulls in the moment. Tycker du dock någon klickar väldigt mycket med dig själv och "yeah, jag gillar den DÄR" så för all del, sno den Smile

Kopierar direkt ur mitt gamla oldschool-dokument:

Kanske värt att tillägga att man ska säga detta med glimten i ögat och på ett skoj-fullt sätt.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}