LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gym Göteborg
2013-06-10,21:50,
Inlägg: #1
Gym Göteborg
Vad finns det för bra gym i Göteborg? Jag kör nästan enbart helkroppsövningar med skivstång, så jag vill ha en bra avdelning med fria vikter. Heta brudar, centralt och kunniga lyftare är också plus.
2013-06-10,22:00,
Inlägg: #2
Gym Göteborg
Låter som Exhale är rätt perfa för din del, varit där med Alpha Dawg ett par gånger och det är riktigt fett. Hantlar upp till 70(?) kg samt squat rack med padding på golvet specialdesignat för marklyft och andra övningar där stången ligger på marken och diverse HammerStrength-maskiner ifall du känner för en sådan grej. Typ enda proffsgymmet i Göteborg värt namnet som jag känner till, ligger ungefär vid Grönsakstorget med så det är ruskigt centralt. Vet ej vad det kostar riktigt, har ej kort där själv, men probably prisvärt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-06-10,22:09,
Inlägg: #3
Gym Göteborg
Jag har testat det faktiskt. Det är rätt fett. Men det har vissa brister. Det var evigheter sedan de bytte stänger, så de är böjda och har riktigt kasst grepp, det är mörkt och av de få brudar som är där verkar hälften ha injicerat testosteron. Dock blir jag fett fokuserat av källarkänslan och bristen på brudar. Men jag tror ändå det är mer givande för min del att kunna ragga på gymmet.
2013-06-11,00:17,
Inlägg: #4
Gym Göteborg
IMHO, alla kommersiella gymkedjor suger råfet gubbkuk. Det enda jag skulle kunna tänka mig att använda är Göteborgs Atletklubb, nån minuts gång från Marklandsgatan. Ingen ashög musik, ingen TV, inga kilometerlånga cardiosektioner - bara några gamla kabelmaskiner och en massa skrot. Så det ska vara.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}