LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hon kör ice/cold spel?
2013-06-10,22:59,
Inlägg: #1
Hon kör ice/cold spel?
Hej!

Allt började på ett extraknäckjobb där vi jobbade på samma avdelning och lärde på så vis känna varandra. Vi började snacka ganska mkt och hon sökte sig till mig vid varje arbetstillfälle. Jag tyckte att hon såg väldigt bra ut och blev lite smått intresserad på så vis. Efter att vi slutat så frågade jag henne ifall hon ville dra ut med mig på en dejt, hon svarade då att hon var väldigt upptagen den veckan och fick se hur det såg ut i framtiden(total diss). Så jag slutade snacka med henne, och när hon skrev på fb/smsade så svarade jag kortfattat och kallt.

En månad senare var jag ute på stan med en polare och stötte på henne, vi hälsade och snackade i typ 10 min. Samma kväll smsade hon och nämnde mitt i konversationen att hon tyckte att vi borde ses ngn gång. Ngn vecka senare frågade jag ifall hon ville ut på lördag, hon svarade då att hon jobbade morgon på söndag(kaffeställe) och kunde inte, jag vet inte om detta var ännu en diss men var osäker och frågade vid ett annat tillfälle. Nästa gång svarade hon ja, och vi stack ut på en liten fika i stan, fick inget bra läge att kyssa henne utan slutade i en kram. Nu senast(nästa vecka) frågade jag henne igen ifall hon ville hitta på ngt nästa helg, då svarade hon "Ja absolut! Det hade varit jättekul", men när det var dags så svarade hon att på fredagen var hon extremt trött p.g.a. jobb och till helgen skulle hennes vän fylla år och detta skulle firas.

Hon åker iväg på semester snart och jag undrar - Ska jag sluta snacka med henne? Jag har redan slösat så jävla mycket tid utan att det gått någonstans. Jag har inga känslor för henne men tycker hon e jävligt snygg och soft att hänga med. Hur goda tror ni att mina chanser är? och hur hade ni gjort i min sits?

Mvh,
S
2013-06-11,00:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-11,00:57 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
Hon kör ice/cold spel?
frtsätt kötta. "Its not over til the hoes says no" eller hur ordspråket nu går. Det är helt otroligt hur på man kan vara och till sist ger de med sig Smile Beroende på din personlighet så antinen tjata ( "Så länge du inte kommer från en needy position") eller dra iväg mer chilla som "Möt mig klockan 5 för en drink vid x" (fråga inte. Anta).
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-11,01:42,
Inlägg: #3
Hon kör ice/cold spel?
Ragnarök Skrev:frtsätt kötta. "Its not over til the hoes says no" eller hur ordspråket nu går. Det är helt otroligt hur på man kan vara och till sist ger de med sig Smile Beroende på din personlighet så antinen tjata ( "Så länge du inte kommer från en needy position") eller dra iväg mer chilla som "Möt mig klockan 5 för en drink vid x" (fråga inte. Anta).

Mm precis "fråga inte, anta"! Låter mer självsäkert och om hon inte kan då heller så säger hon det.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-11,02:29,
Inlägg: #4
Hon kör ice/cold spel?
Hur svårt som helst o s'ga, beror ju helt på hur DU är som person. Kan ju vara så att hon inte vill ngt alls - eller så är hon skogstokig i dig. Du vet själv bäst Smile

MEN om jag nu ska försöka vara objektiv, så fuck that, låt henne komma till dig o lägg din energi på något annat under tiden istället!
2013-07-18,21:37,
Inlägg: #5
Hon kör ice/cold spel?
Ville bara ge er som är nyfikna en update.

Gick ut på en date nu för ett tag sen igen, kysste henne o så. Men hon sa att hon bara ville vara vänner just nu, att hon inte har tid för en pojkvänn för tillfället. Surt men så är det! Går inte alltid men bra att man vet nu iaf Smile
2013-07-18,22:00,
Inlägg: #6
Hon kör ice/cold spel?
Shanks Skrev:Ville bara ge er som är nyfikna en update.

Gick ut på en date nu för ett tag sen igen, kysste henne o så. Men hon sa att hon bara ville vara vänner just nu, att hon inte har tid för en pojkvänn för tillfället. Surt men så är det! Går inte alltid men bra att man vet nu iaf Smile

"phew tur jag också, glad att vi är på samma nivå, inget personligt men du är nog helt enkelt inte min typ Smile" - Vänta 5 dagar å se the magic begin (in your phone).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-18,22:07,
Inlägg: #7
Hon kör ice/cold spel?
Du menar att hon kmr skriva? Har bjudit över henne för o "se film" redan och hon har sagt typ att hon helre velat dra ut. Så jag förstår inte varför hon skulle vilja ngt mer Tongue
2013-07-18,22:11,
Inlägg: #8
Hon kör ice/cold spel?
Det handlar om bekräftelse - i stort sett allt inom game handlar om någon form av bekräftelse: Tar du den ifrån henne kommer hon göra allt för att få den (inklusive sex) - För att sedan rationalisera detta bekräftelsebehov som "attraktion", hamna i din frame och "bli kär".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-18,22:15,
Inlägg: #9
Hon kör ice/cold spel?
Ah, råkade nog redan paja det isf haha. Har redan sagt att jag diggar henne och så, då svarade hon typ med att hon gillar mig jättemkt som vän men inte har tid p.g.a. jobb. Jag är inte "kär" i henne utan tycker hon är soft och snygg. Sen vet jag att vi är för olika för att ngnsin kunna ha ngt seriöst. Gällandes sex känns det som för mkt strul för att få ligga med en tjej. Kmr typ dra ut imrgn med några vänner och en av tjejerna som ska med där e väldigt på, så får ta o ha det som rebound tills ngt nytt dyker upp haha Tongue Men tack för hjälpen Wink
2013-07-18,22:17,
Inlägg: #10
Hon kör ice/cold spel?
Ifall hon börjar skriva (mkt) igen så tänkte jag suggesta "filmkväll". Vill hon bara ses utomhus så skippar jag det, men annars kmr jag inte säga nej! Smile
2013-07-18,22:23,
Inlägg: #11
Hon kör ice/cold spel?
Yeah ta det som en lärdom, låt henne aldrig få för mycket bekräftelse innan du legat med henne.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-19,09:21,
Inlägg: #12
Hon kör ice/cold spel?
Jo får jag ta och göra Smile Hon skrev nu igen typ att hon jättegärna vill fortsätta träffas och så. Betyder det att hon vill ha mer bekfräftelse eller ligga?
2013-07-19,09:57,
Inlägg: #13
Hon kör ice/cold spel?
Vad skrev hon mer exakt? Du kan nog styra upp det här till ett ligg om du gör rätt. Saker som flickor säger stämmer sällan med vad de egentligen vill. Tar hon fortsatt initiativ är hon intresserad på något plan. Jag är sämst på textgame för tillfället, men det finns många här som är vassa på det.

Om inte annat brukar det alltid fungera för mig att göra sex till en liten grej och eskalera trots att ni "bara är vänner". Jag har legat med flera vänner på detta sätt. Jag brukar typ säga att det är konstigt att folk gör sex till en så stor grej och vill hålla på att dela upp folk i vänner och folk man ligger med och att jag inte tycker det är konstigt att ha sex med vänner. Nu för tiden behöver jag inte ens nämna detta då jag pratar mycket om sex. Alla jag träffar förstår att sex inte är en stor grej för mig och att jag inte delar upp flickor i vänner och folk jag ligger med.

Det här är nog de enda tillfällena jag har fått någon form av LMR. Flickorna har blivit osäkra på om det verkligen är någon bra idé att ligga. Men då är antingen att bara fortsätta så att hon är så kåt att hon inte kan stå emot eller totalt skita i dissen, eventuellt ta en paus, och fortsätta senare så att du visar att du inte BEHÖVER ligga med henne. Att det inte är en big deal varken att hon dissade dig eller att ni ska ligga.
2013-07-19,10:25,
Inlägg: #14
Hon kör ice/cold spel?
Det var ganska många sms och orkar inte skriva hela dialogen, men hon skrev i stort sätt att hon tycker om mig jättemkt och vill jättegärna fortsätta träffas och så, men som vänner(JUST NU) lägger hon till typ hela tiden. Hon förklarar att hennes jobb står i vägen för att träffa någon på det sättet.

Saken e den att jag inte vill ha något "seriöst" med henne egentligen. Hon är en jättesnäll människa och snygg som fan men vi klickar inte på det planet. Att vara KK + bra vänner hade varit optimalt Smile Men tror att hon mår dåligt just nu över att ha nobbat mig så lär ta ngra dagar tills hon skriver igen.
2013-07-19,10:38,
Inlägg: #15
Hon kör ice/cold spel?
Men skriv som Evilvalle skrev ovan om hon nämner något om vänner igen då!
2013-07-19,10:44,
Inlägg: #16
Hon kör ice/cold spel?
Kan inte det då jag redan skrivit att jag vill vara mer än vänner :S, sjukt dumt gjort nu när jag tänker på det haha.
2013-07-19,11:36,
Inlägg: #17
Hon kör ice/cold spel?
Men skriv något i stil med "Det är bra att vi bara är vänner trots allt. Vi hade ALDRIG fungerat tillsammans."
2013-07-19,11:38,
Inlägg: #18
Hon kör ice/cold spel?
Hahaha!!

Det hade varit ett guldläge OM du inte tutat i henne att du vill vara mer än vänner - Då hade det blivit mer: "nej.. vi kan inte göra nåt... vi är bara vänner!! jag borde verkligen inte ta på dig här.. nej sluta vad gör vi!" etc, dvs oerhörd spänning.

Anyway, planen från nu: Håll med om att ses bara som vänner, inom en kort tidsperiod berättar du för henne att det faktiskt var bäst såhär (att vara vänner), snart nog måste du tuta i henne att du börjat träffat en annan tjej som du börjar falla lite smått för - Detta kommer skapa svartsjuka och vipps blir det genast mkt lättare att ligga med henne.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-19,12:16,
Inlägg: #19
Hon kör ice/cold spel?
Hm ok då förstår jag, ska köra på det. Skickade iväg ett sms där jag svarade att jag gärna fortsätter träffa henne som en vän. Men hur vet jag om hon är fysiskt attraherad nog att vilja ligga, eller faktist BARA vill vara min vän. Går det att ta reda på det på ngt smidigt sätt?
2013-07-19,19:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-19,19:47 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #20
Hon kör ice/cold spel?
Nej o du behöver inte ta reda på det..... Gör som valle saäger bara. Chill. Du BEHÖVEr inte henne i ditt liv, eller? Vill du ha hennes om vän eller vill du ligga med henne? Svara på den frågan och om du vill ligga med henne bara gör som valle säger och överanalysera inte. Skier det sig så skiter det sig, men du ska INTE fråga henne o hon har känslor för dig etc, det hjälper dig inte det minsta.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Spelar hon bara spel? bcude 2 1,548 2015-11-19,13:03
Senaste inlägg:: bcude

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}