LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Underhallande oppnare
2013-06-11,06:13,
Inlägg: #1
Underhallande oppnare
Detta ar inte en trad med "effektiva" eller "bra" openers. Detta ar for nojes skull. Man kan mycket val anvanda dem ute, men da i underhallningssyfte.

Tyckte vi skulle kunna sammanstalla nojesfulla openers. Jag bidrar med nagra sjalv, sa far ni andra ocksa garna gora det.

1. Ey, det kommer en tid i varje mans liv nar han maste gora ett viktigt val...
(response eller inte, det ar ovesantligt)
Bulbasaur, Charmander eller Squirtle... Vem av dem har storst kuk?

2. Horde du nyheten om vad som hande i Vita huset? De har valt ett djur till president... Barack o'Llama heter han.

3. Namen tjenare bruden, star du har och ar brunstig?
2013-06-11,08:51,
Inlägg: #2
Underhallande oppnare
1. Voffa som en hund och vinka till sig tjejen.

2. Öppna genom att gissa massa namn, sen forsätta med helt orimliga namn även fast hon sagt vad hon heter.

3. Knacka på axeln och gå åt det andra hållet (Så jäävla töntig men det är så kul att ba lolla runt)
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-06-11,11:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-11,11:31 av {2} russel.)
Inlägg: #3
Underhallande oppnare
1. Ögonkontakt, smilea lite, hon gör det också, peka då fuck you till henne med en sur min, smilea inte igen. Om hon kommer fram och är sur sen så säger du " men lilla gumman, hah, skämta ju bara, ta det lugnt". Har bara testas 1 gång.

2. Kliv fram till den snyggaste bruden in the Gang och säg " Herrejösses vad fan är det där för brallor? Du kan ju förfan inte komma till klubben med de där? Du kommer aldrig att få ngt ragg!" Denna har jag inte testat än men kan vara kul.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-11,12:57,
Inlägg: #4
Underhallande oppnare
Öppnare och öppnare men att köra rollspel är jävligt skoj och då kan man göra i princip vad som helst. Spela på rollen som krogägare och säg åt folk vad man kan och inte får göra. ''HÖRRNI tjejer, ni får ta och dämpa er därborta! Med all respekt, jag vet att ni är här för att ha kul och så, men vi kan inte ha nån jävla lekstuga här.''

Är man inte alfa, så får man låtsas. Wink
2013-07-01,01:00,
Inlägg: #5
Underhallande oppnare
FaceOfF Skrev:Fan vilka sköna! :-D ska testa allihop next time !

Nästa gång du lämnar dina meetups i sticket? Masa arslet hit och ge oss vanliga dödliga en förklaring. http://www.casanovalounge.se/showthread....th-FaceOff
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? el bueno 25 11,780 2013-02-25,22:39
Senaste inlägg:: Borttagen1

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}