LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex
2013-06-13,20:20,
Inlägg: #1
Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex
Jag har möjlighet att få ligga i helgen, men om det ska vara värt måste jag lära denna flicka att bli extremt mycket bättre. Hon är väldigt självmedveten och slutar aldrig tänka. Det är svårt att ha bra sex då man tänker mycket. Hon är undergiven och rätt intresserad av BDSM, vilket jag också är. Jag kan inte säga att jag presterade särskilt bra senast vi hade sex, men det är inte så jävla kul att ligga med någon som inte går in i sexet för fem öre.

Vad jag tänker är att jag själv ska släppa loss mycket mer än vad jag gjorde förra gången. Mycket dirty talk, stryptag, smiskningar, bitas, aktivera henne genom att säga åt henne vad hon ska göra och tvinga henne att svara på saker.

Vad som kan nämnas är att den här flickan kan komma genom att spänna sig, men verkar ha svårt att komma genom vanlig stimulans. Hennes klitoris gömde sig mer eller mindre. Hon svarade rätt bra på rätt ordentligt fingrande och var då nära på att komma.

Vad kan jag mer göra? Jag vill få henne att släppa loss ordentligt, sluta tänka och bara hänge sig åt sexet och att komma.
2013-06-13,22:03,
Inlägg: #2
Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex
Om du vill kan jag slänga upp en snabbkurs i "bra sex" från nån snubbe som har riktigt bra tips kring det hela. Hans ultimata råd är att tjejen måste bli mentalt avslappnad för å kunna njuta sexuellt å även komma. Hans bästa tips är massage innan sexet! ^^,
2013-06-13,22:11,
Inlägg: #3
Osäker brud som har svårt att släppa loss under sex
Kan vara intressant! Vem har gjort kursen? Jag har läst det mesta av David Shade. Dock så är jag allmänt opepp på att göra något romantiskt av det hela. Jag har inga känslor eller intentioner alls med den här flickan. Det är väl ett av problemen.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ragga upp en brud under fel vecka (?) Dynamisk 4 2,128 2012-09-12,00:00
Senaste inlägg:: Dynamisk

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}