LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Förjävla konstigt fenomen
2013-06-18,19:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-18,19:18 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #1
Förjävla konstigt fenomen
Har hänt ett par gånger nu och jag blir lika förvånad varje gång. Använder KIK funkar soms sms och man kan se när dom har läst meddelandet. Jag pratar med några tjejer och ska styra upp träff dom är jätteglada och säger typ "ja men vi kan ju höras av! Och se nästa vecka! Big Grin" sedan när man hör av sig några dagar efter så svarar dom inte längre ibland har jag varit med om att vi ska träffas på lördag och ska höras av om tiden på fredag, när man då hör av sig på fredag så svarar dom inte trots att dom har läst meddelandet. Vad fan är detta?

Edit: dom svarar inte alls längre oavsett om man hör av sig en vecka senare, är det nått slags bekräftelsebehov dom har lr?
Stay calm and play some beerpong
2013-06-18,19:29,
Inlägg: #2
Förjävla konstigt fenomen
1. Tjejer lever in the emotion of the moment.
2. Tjejer är rätt flakeig av naturen.
3. Du måste få dom att investera mer i dig när ni snackar - Desto mer dom investerar, desto höger värde får du i deras ögon och desto mindre blir risken av flake.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-19,00:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-19,16:52 av {2} Eriksson.)
Inlägg: #3
Förjävla konstigt fenomen
Haha. Nej. Appar och internet-game är waaay för svårt för, de som inte lägger ner 3-4 timmar veckan på det, för att hitta tjejer. Speciellt unga tjejer. Internet är bara ett komplement till IRL. Du måste ut och prata med tjejer. Sen kan man försöka sig på internet lite då och då. Kan hända att man får flyt av den state man byggt upp inom sig själv när man varit ute. State är alltså inte bara något du har en kväll. State är en känsla du kan stanna i så långe du tar hand om ditt liv och är nöjd i tillvaron, tex. tränar, äter rätt, umgås med kompisar.
2013-06-19,07:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-19,08:04 av {2} confused....)
Inlägg: #4
Förjävla konstigt fenomen
Händer mig hela jävla tiden. Jävligt irriterande att dom säger att dom vill ses och så gör dom så där. Eller att dom "har inte tid" trots att dom säger dom vill ses sen ett par dagar efter när man skriver igen och frågar vad som hänt i helgen så har dom haft en tråkig helg och inte hittat på något, eller om man ser dom in loggade på chatten/sidan man tog deras nr kvällen dom inte hade tid och man skriver whats up? Så sitter dom uttråkade eller ser på serie..... Då har dom ändå skickat bh och rumpa bilder till mig, vi har växlat 100tals mail/sms och pratat mycket sex det tycker jag borde vara en ganska stor investering..... Så jävla irriterande att dom inte bara kan vara ärliga och ska vela så jävla mycket. Jag lyckas fan aldrig lösa detta häller eftersom det känns omöjligt att hitta vad jag gör fel när jag gör "rätt" och får "bra" respons..
2013-06-19,14:56,
Inlägg: #5
Förjävla konstigt fenomen
Eriksson Skrev:Haha. Nej. Appar och internet-game är waaay för svårt för, de som inte lägger ner 3-4 timmar veckan på det, för att hitta tjejer. Speciellt unga tjejer. Internet är bara ett komplement till IRL. Du måste ut och prata med tjejer. Sen kan man försöka sig på internet lite då och då. Kan hända att man får flyt av den state man byggt upp inom sig själv när man varit ute. State är alltså inte bara något du har en kväll. State är en känsla du kan stanna i så långe du tar hand om ditt liv och är nöjd i tillvaron, tex. tränar, äter rätt, umgås med kompisar. Dock har jag själv blivit tvungen att ta mig ur state de senaste måndaderna. Men det går självklart att bygga upp state igen Wink

Yepp håller med om state. Framförallt när man är ute och pushar mycket, speciellt nyktert så märker man att det sitter kvar dagen efter, kanske flera dagar. Riktigt nice Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-19,16:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-19,16:46 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #6
Förjävla konstigt fenomen
IMO är internet-game något man borde lägga på hyllan. Satsa på att gamea ute på fältet ist, slipper massa skit som alltid uppstår på nätet pga den höga feminismen lr vad det nu fan har hänt med flickorna.
2013-06-20,22:14,
Inlägg: #7
Förjävla konstigt fenomen
haha true intelligence Många tjejer har också kategorier för killar som de pratar med å internet. Typ "Fans" eller "internetkillar" och i sjöälva verket är detta killar de aldrig komemr dejta på allvar utan enbart använder för bekrefätelse. Likannde som strippor har med stalkers eler "fans" - dessa gubbarna är aldrig ens i gamet för de lägger sig i fel kategori hos tjejen från första början.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,776 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}