LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
2 problem med min flickvän
2013-06-20,21:52,
Inlägg: #1
2 problem med min flickvän
Hej. Detta kan låta sjukt, och just därför jag vill ha hjälp också, hehe.

Har flickvän sen en tid tillbaka, är inte kär över öronen men vill vara tillsammans med henne av helt andra skäl.

Problem 1. Tappat all attraktion för henne. Efter vårt tredje knull tappade jag lusten helt att ha sex med henne. Även om det är skönt att knulla, fantiserar jag alltid att hon är någon annan. Någon som har bot eller känt likadant och kan komma med råd? Jag är inte trogna typen, men har inte tid eller lust att vara otrogen just nu då det innebär visst jobb för att hålla det dolt och kan inte ske med så hög frekvens ändå.

2. Hon vill bli slagen, våldtagen och alltid köra hårt. Jag är helt seriös. Jag ställer upp på det, inga problem. Jag njuter både av att vara extremt dominant, men har också en masochistisk sida. Det som är tröttsamt är att jag inte alltid vill "våldta" henne, utan även köra mjukt lugnt myssex eller att hon dominerar mig. Ibland kan hon ta lite initiativ i max 3 min för att sedan börja gnälla på att jag ska "violera" henne. Med andra ord gör jag allt jobb alltid, hon är extremt underlägsen och passiv i sängen.

Tips och råd hur jag kan få henne att vilja ha mer "lugnt" sex också eller bli mer dominant? Kan nämna att hennes ex slog henne rätt rejält och våldtog henne mer eller mindre regelbundet. Låter helt sjukt, men hon är faktiskt en väldigt stabil person, väldigt intelligent och företagsam. Hon gillar också att dansa och ge en stripptease/teasa en, men så fort det vankas sex på riktigt så blir hon helt passiv förutom munnen som skriker om att hon vill ha det hårdare eller att jag ska slå henne.

Må väl.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-20,23:28,
Inlägg: #2
2 problem med min flickvän
Prova att markera tydligare och hota med att det blir inget mer sex om hon inte skärper till sig. Välj ut någon porrfilm som du diggar, be henne kolla på den och att du vill ha ngt i stil med där. Sen vänta och se.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-21,00:57,
Inlägg: #3
2 problem med min flickvän
Får jag fråga varför du är tillsammans med henne?
2013-06-21,03:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-21,03:39 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #4
2 problem med min flickvän
russel Skrev:Prova att markera tydligare och hota med att det blir inget mer sex om hon inte skärper till sig. Välj ut någon porrfilm som du diggar, be henne kolla på den och att du vill ha ngt i stil med där. Sen vänta och se.


Har hintat en hel del, hon vet t ex att jag älskar att bli avsugen si och så. Sagt att jag haft sexdrömmar med henne när hon gjorde si och så. EFter det har hon skickat sms där hon sagt att hon ska göra si och så med mig. Men när det väl kommer till kritan sen slutar det alltid likadant. Kåtade en gång upp henne, sen la jag mig bara på rygg och sa att hon fick jobba lite. Blev inte mkt av det, lite avrunkning, red mig och sen sa hon att hon itne orkade mer (och var helt dyblött av svett - varmt land).

Två dygn i rad så sket jag i att ta inititiv öht. Vi var båda uttalat kåta men jag fortsatte att inte ta initiativ. Inte ett smack händer mer än att hon börjar kyssa mig och taffsa på mig, men sen tar det stopp. Hon suger alltså knappt ens av mig och absolut inte på eget initiativ. Ibland kan vi börja md "mjukare" sex men hon vill alltid trappa upp det och om jag inte trappar upp det börjar hon gnälla. Ska testa en längre period och säga åt henne exakt hur hon ska göra och om hon inte gör det så kommer inte jag göra ett skit heller.

I och med att jag har problem 1 också så har jag ingen större motivation till att försöka alldeles för mkt att fixa till sexet utan ser det enbart som nödvändig tömning för att kunna hålla koncetrationen till andra viktigare delar av mitt liv. Så det största problemet är egentligen problem 1. Dvs att jag tappat sexuell attraktion till henne....
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-21,03:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-21,03:45 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
2 problem med min flickvän
Whynot Skrev:Får jag fråga varför du är tillsammans med henne?

Hennes kontaktnät samt hennes personlighet.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-22,15:54,
Inlägg: #6
2 problem med min flickvän
Låter som du skulle friendzonat denna bruden !!

Va tror du om att dumpa henne och behålla henne som vän?
Kul o va tillsammans med nån du inte Känner attraktion för lixom!
2013-06-22,16:22,
Inlägg: #7
2 problem med min flickvän
Är/var hon en hästtjej? Har en teori om det där nämligen.

Ingen aning här men jag gillar hur du på bästa psykopatmanér är tillsammans med henne för att kunna utnyttja hennes kontaktnät. Big Grin
2013-06-22,22:27,
Inlägg: #8
2 problem med min flickvän
Donjohan Skrev:Är/var hon en hästtjej? Har en teori om det där nämligen.

Ingen aning här men jag gillar hur du på bästa psykopatmanér är tillsammans med henne för att kunna utnyttja hennes kontaktnät. Big Grin

Visst är han för härlig? Wink
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-06-23,14:32,
Inlägg: #9
2 problem med min flickvän
Well, jag har faktiskt samma problem. Jag tar ALLTID initiativet till att ha sex, hon har aldrig ens tagit i min kuk mer än när hon ska rida av mig. Fast å andra sidan har jag inga problem med att bli avsugen, men för att ha sex måste jag alltid se till att det sker. Hon drar aldrig av mina byxor och ber mig knulla henne. Nu har jag dock inte kunnat ha så mycket sex iom att jag opererat mig, och innan det gick den sönder väldigt mycket så kan ha mycket att göra med det också.

Så jag avvaktar lite med och se hur det blir när det har läkt tillräckligt. Men jag hoppas det blir ändring på det! Som sagt återkommer med tips, om inte annat.. prata med henne om det?
2013-06-23,22:37,
Inlägg: #10
2 problem med min flickvän
DonJohan, vad är teorin om hästtjejer?
2013-06-23,23:14,
Inlägg: #11
2 problem med min flickvän
Kasi Skrev:DonJohan, vad är teorin om hästtjejer?

Att dom gillar att rida? Wink
2013-06-23,23:56,
Inlägg: #12
2 problem med min flickvän
Det är så att tjejer gillar att bli dominerade i sängen.
2013-06-24,03:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-24,03:48 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #13
2 problem med min flickvän
Rätt Illidan, om två månader ska jag göra slut tänkte jag o enbart vara en vän. Har lite saker att fixa först bara Smile men vem vet, kanske växer äkta kärlek fram.

Eriksson Skrev:Det är så att tjejer gillar att bli dominerade i sängen.

Visst, o jag gillar att dominera. MEN man kan ju tänka sig lite av en ge och få situation ibland. Vissa brudar är bara så jävla bortskämda verkar det som och tror de aldrig behöver göra ett skit själva, i något område av livet.



För övrigt får jag se vad som händer. Kunde inte sova, rökte en join marijuana, börja kåta upp varandra och det var som en dröm, så skönt så skönt Smile Blir alltid riktigt kåt av marijuana. Iaf så råkar jag säga fel namn till henne (snarare stöna ut under extas av njutning), namnet på en tjej som hon känner som hon vet att jag legat med en del innan. Hon blir lack, börjar gråta, tar en taxi hem och har varit ett jäkla liv nu i några dagar och hon säger att hon tror att hon itne är tillräckligt för mig sexuellt (no shit). Så har ett läge nu att fixa till det då hon förhoppningsvis fattat att hon måste ge mig mer sexuellt.

Skulle ha sex igår, men så började hon gråta helt plötsligt å sa att hon kände sig ful och inte kunde sluta tänka på att jag fantiserade att hon var nån annan.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-25,05:37,
Inlägg: #14
2 problem med min flickvän
Ragnarök Skrev:Visst, o jag gillar att dominera. MEN man kan ju tänka sig lite av en ge och få situation ibland. Vissa brudar är bara så jävla bortskämda verkar det som och tror de aldrig behöver göra ett skit själva, i något område av livet.



För övrigt får jag se vad som händer. Kunde inte sova, rökte en join marijuana, börja kåta upp varandra och det var som en dröm, så skönt så skönt Smile Blir alltid riktigt kåt av marijuana. Iaf så råkar jag säga fel namn till henne (snarare stöna ut under extas av njutning), namnet på en tjej som hon känner som hon vet att jag legat med en del innan. Hon blir lack, börjar gråta, tar en taxi hem och har varit ett jäkla liv nu i några dagar och hon säger att hon tror att hon itne är tillräckligt för mig sexuellt (no shit). Så har ett läge nu att fixa till det då hon förhoppningsvis fattat att hon måste ge mig mer sexuellt.

Skulle ha sex igår, men så började hon gråta helt plötsligt å sa att hon kände sig ful och inte kunde sluta tänka på att jag fantiserade att hon var nån annan.

HAHAHABig Grin Sorry, men detta var fan det roligaste jag läst på ett tag. Taxi hem kändes ju lite överflödigt alltså.
2013-06-25,09:13,
Inlägg: #15
2 problem med min flickvän
Lär dig att säga med ord vad du vill att hon ska göra. Om hon diggar dominans så lär detta inte vara några problem:

Bra tips:

"Kom hit!"
"Ställ dig på knä!"
"Använd tungan också!"
"Ställ dig på alla fyra!"

osv.
2013-06-25,18:13,
Inlägg: #16
2 problem med min flickvän
+1
Willson Skrev:Lär dig att säga med ord vad du vill att hon ska göra. Om hon diggar dominans så lär detta inte vara några problem:

Bra tips:

"Kom hit!"
"Ställ dig på knä!"
"Använd tungan också!"
"Ställ dig på alla fyra!"

osv.

och sen när/om hon börjar göra något du gillar som du inte uttryckligen ha bett om, beröm henne för det. Uppmuntra beteenden som är bra.

Du har ändå ett bra läge, hon känner det som att hon inte är tillräcklig så hon bör vara villig att jobba på det, bara du kan vara lika öppen om vad du vill att hon ska göra och lyckas berömma hennes framsteg, om hon tar några.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-06-26,00:12,
Inlägg: #17
2 problem med min flickvän
Ragnarök Skrev:Rätt Illidan, om två månader ska jag göra slut tänkte jag o enbart vara en vän. Har lite saker att fixa först bara Smile men vem vet, kanske växer äkta kärlek fram.



Visst, o jag gillar att dominera. MEN man kan ju tänka sig lite av en ge och få situation ibland. Vissa brudar är bara så jävla bortskämda verkar det som och tror de aldrig behöver göra ett skit själva, i något område av livet.



För övrigt får jag se vad som händer. Kunde inte sova, rökte en join marijuana, börja kåta upp varandra och det var som en dröm, så skönt så skönt Smile Blir alltid riktigt kåt av marijuana. Iaf så råkar jag säga fel namn till henne (snarare stöna ut under extas av njutning), namnet på en tjej som hon känner som hon vet att jag legat med en del innan. Hon blir lack, börjar gråta, tar en taxi hem och har varit ett jäkla liv nu i några dagar och hon säger att hon tror att hon itne är tillräckligt för mig sexuellt (no shit). Så har ett läge nu att fixa till det då hon förhoppningsvis fattat att hon måste ge mig mer sexuellt.

Skulle ha sex igår, men så började hon gråta helt plötsligt å sa att hon kände sig ful och inte kunde sluta tänka på att jag fantiserade att hon var nån annan.
haha, alltså vadfan. Vem är du egentligen?! Alltid något nytt sjukt du har för dig Big Grin
2013-06-26,09:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-26,09:36 av {2} illdan.)
Inlägg: #18
2 problem med min flickvän
Nystart Skrev:haha, alltså vadfan. Vem är du egentligen?! Alltid något nytt sjukt du har för dig Big Grin

Do agree Big Grin

Har för mig det var ragnarök som drog en 4kant med 3brudar? Varav en brudarna var kusin eller syster till hans flickvän??!
Och mitt i detta/efter detta ringer flickvännen, slutar med att han drar hem och knullar henne och sedan återvänder till festen igen efter det?!?!

måste leta upp den här fieldreporten alltså Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  PROBLEM MED BALLEN! trollface 13 6,104 2013-06-12,23:57
Senaste inlägg:: Nystart
  Problem med flytningar Sylvester 7 3,347 2013-02-24,14:01
Senaste inlägg:: Sylvester

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}