LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Få sex att "hända"
2013-06-26,21:06,
Inlägg: #1
Få sex att "hända"
Tja, har en brud som jag inte riktigt vet hur jag ska fälla. Attraktionen är inga problem, det är hennes samvete i guess. Vi träffas i festsammanhang för vi har gemensamma polare. Vi har strulat runt tidigare, skulle knulla men blev avbrutna, jag har föreslagit att vi tar en promenad så vi kan vara ensamma blablabla men då är det alltid en dålig ide.

Det verkar som att hon inte "vill" knulla, men hon är kåt som fan på mig (har nog med hennes pojkvän att göra, like i give a fuck).

SÅ tips på hur man får sex att "hända"? Era mest ninjasneaky shit, tack
2013-06-26,22:42,
Inlägg: #2
Få sex att "hända"
Hur långt brukar du komma med henne tills det tar stopp? har ni legat nakna i sängen nån gång? etc
Stay calm and play some beerpong
2013-06-26,22:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-26,22:59 av {2} ben-hur.)
Inlägg: #3
Få sex att "hända"
basically allt utom att stoppa in den men senast stannade det med kläderna fortfarande på. framgång baklänges

edit: nakna ja
2013-06-27,01:29,
Inlägg: #4
Få sex att "hända"
Jag kan komma på två tricks

1: fortsätta samtidigt som du säger *Mmm nej vi borde inte göra detta* *detta är så styggt* etc etc

2: bli helt kall när hon säger nej, säg att ni ligger i din säng du börjar så säger hon nej vill inte så blir du iskall, vänder på dig helt och säger *ok är trött så ska sova nu* lägger dig på sidan och låtsas sova så ska du se att hon kmr komma till dig.
Stay calm and play some beerpong
2013-06-27,08:04,
Inlägg: #5
Få sex att "hända"
Beerpong Skrev:Jag kan komma på två tricks
2: bli helt kall när hon säger nej, säg att ni ligger i din säng du börjar så säger hon nej vill inte så blir du iskall, vänder på dig helt och säger *ok är trött så ska sova nu* lägger dig på sidan och låtsas sova så ska du se att hon kmr komma till dig.

Låter fett needy.

Ibland sexvägrar tjejer för de tror att man bara vill ha dom till sex, då kan det va viktigt att visa att det är skit samma om ni har sex eller ej,
att du gillar att spendera tid med henne ändå.


Ont: Se till att köra på när ni är fulla och glada! När hon är full är hon mer mottaglig och när hon är full så kommer hon rationalisera för sig själv "Jag kan inte hjälpa att jag är otrogen, för jag är full och har ingen kontroll på vad jag gör".

Du måste på något sett se till att det leder till sex på något sett så hon inte bär ansvaret.
När ni ligger nakna igen, se till att kåta upp henne som fan innan du försöker knulla henne, så när du väl ska stoppa in den är hon så kåt så hon inte kan motstå.
2013-06-27,15:02,
Inlägg: #6
Få sex att "hända"
Valle är ju expert på detta med flickvänner. Get in.

Förutom mkt sexsnack och dirtytalk så har jag för mig att valle har sagt att man alltid ska lyfta upp pojkvännen så då kan du alltid försöka lyfta upp honom genom att när ni ändå pratar om sex, att "ah din pv tillfredställer dig säkert en sån het tjej som du väldigt bra", "Han har säkert stadens största kuk och är en jävla dominerande viking i sängen, annars skulle du inte välja honom va?" etc.

Lycka till mannen, fan du verkar vara väldigt nära, detta löser du!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-27,19:38,
Inlägg: #7
Få sex att "hända"
LMR alltså. finns en del mateiral o det tror jag men de klassiska är ju att kåta upp henne så mkt att hon itne kan motstå. Eller, när hon nekar inträde till vaginan så går du o spelar på din dator ellr nåt (inte sur eller på något sätt känslomässigt berord, fortfarande glad).
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-06-27,22:49,
Inlägg: #8
Få sex att "hända"
Få henne att komma som en galning är egentligen regel nr 1, skit i din njutning just nu, det kommer komma sen. Smek utanpå trosorna om så krävs, det ger illusionen av att det inte är lika allvarligt. Vänta med penetration tills hon börjar gräva efter din kuk åtminstone. Hon kommer stoppa dig om hon inte får ta det steget (åtminstone om hon har pojkvän och har samvete).

Ett annat bra tips är att testa att lägga hennes hand på din mage, rör den sig neråt och börjar smeka så brukar det vara grönt ljus.

Som russel säger: boosta hennes kille (nämn dock inte honom när det är nära sexy times, blir en onödig distraktion).

Alkohol är också en bra idé.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hej och hå så det kan gå! :p (Varning varning för vad som kan hända) illusionisten 1 1,457 2012-02-25,21:47
Senaste inlägg:: Tobbe

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}