LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ringfinger -> Attractiveness
2012-02-22,16:49,
Inlägg: #1
Ringfinger -> Attractiveness
De flesta har nog hört att män som har längre ringfinger än pekfinger ofta har mer testosteron än män som har längre pekfinger.

Anyway, ny studie som visar att kvinnor oftast omedvetet finner män med längre ringfinger mer attraktiva (men inte pga ringfingeret i sig, dock, lol). Även fast dom nödvändigtivs inte har maskulinare ansiktsdrag eller djupare röst.

http://www.cbsnews.com/stories/2011/04/2...5932.shtml
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,16:56,
Inlägg: #2
Ringfinger -> Attractiveness
Haha, tror inte ett skit på sånt där. Mitt ringfinger är då typ 1 cm längre upp på långfingret än pekfringret, men då sitter det ju fast högre upp också. Lite jämförande statistik hur fördelningen längre ringfinger/kortare ringfinger hade varit önskvärt, exempelvis.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-22,17:03,
Inlägg: #3
Ringfinger -> Attractiveness
De allra flesta männen har längre ringfinger. Det är något som sker när man är ett foster och utsätts för högre testohalter. Sedan finns det givetvis en minoritet som inte har det så. De kanske har lägre testostronproduktion senare i livet också. Finns hur många studier som helst där det står att män med hög testo har oftare fler sexpartners eller liknande slutsatser.
2012-02-22,17:04,
Inlägg: #4
Ringfinger -> Attractiveness
http://en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
http://viewzone2.com/fingers.html
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:08,
Inlägg: #5
Ringfinger -> Attractiveness
Härligt att han lagt handen i kopiatorn =) Jag mätte enligt bilden och fick fram ratio på 0,953.. vad fan betyder det nu då? Kommer jag aldrig få ligga igen? Sad(
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-22,17:12,
Inlägg: #6
Ringfinger -> Attractiveness
Haha intressant att homosexuella vanligtvis har längre pekfinger Big Grin

[Image: homohands.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:14,
Inlägg: #7
Ringfinger -> Attractiveness
Haha, inte konstigt att bögar är ibland fjolligare än kvinnor Big Grin
2012-02-22,17:15,
Inlägg: #8
Ringfinger -> Attractiveness
Haha varför tror du inte ett skit på sånt där, när det har att göra med hur mycket testosteron som exponeras mot oss när vi ligger i som ett foster.
ju mer testo man har desto snyggare är man oftast med maskulina ansiktsdrag
2012-02-22,17:15,
Inlägg: #9
Ringfinger -> Attractiveness
Ingen fara carranger:

Citat:A major problem with this research on this topic comes from the contradiction in the literature about the testosterone level in adults cannot be predicted by the 2D:4D ratio[5], but male sexual traits that are stereotypically attributed to testosterone levels have been found in correlation with the 2D:4D. So there should either be a correlation with one or the other but not both.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:16,
Inlägg: #10
Ringfinger -> Attractiveness
Jag har längre ringfringer *stolt*, men så är ju jag symmetrisk och iallafall LITE maskulin i fejjan också Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:17,
Inlägg: #11
Ringfinger -> Attractiveness
Set Theory Skrev:Haha, inte konstigt att bögar är ibland fjolligare än kvinnor Big Grin

Yeah det jag länge tänkt, dvs bögar har ofta mindre testosteron vilket gör att dom blir mesigare och.. ehuuuh BÖG
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:18,
Inlägg: #12
Ringfinger -> Attractiveness
Ration mellan fingrarna blir den nya kukmätartävlingen ;D
2012-02-22,17:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-22,17:27 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #13
Ringfinger -> Attractiveness
Ja jag har nog inte sett en enda bög som är "manlig" i sin pressence. Oftast små taniga snubbar, som klär sig gay och har ett extremt "försiktigt" kroppspråk och så pratar de med väldigt ljus stämma.

Abropå gays, haha råka lägga till en på Facebook, direkt så börja han kommentera mina muskler och blink-ögon å grejer, gilla mina foton etc. HAHA kinda fun! Och nej jag har inget emot bögar sålänge de håller sina händer i fickorna Wink To the point så var han väldigt LITEN, sminkade sig, och såg allmänt "o-dominant" ut!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-22,17:24,
Inlägg: #14
Ringfinger -> Attractiveness
Evilvalle Skrev:Haha intressant att homosexuella vanligtvis har längre pekfinger Big Grin

[Image: homohands.jpg]

Haha yeah såg den med, min hand ser ut som en homosexuell kvinnas :S
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-02-22,17:34,
Inlägg: #15
Ringfinger -> Attractiveness
Hahahahah

[Image: look_to_your_fingers.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:35,
Inlägg: #16
Ringfinger -> Attractiveness
ahahaha oh fuck!

Citat:We dare you to not look at your hand after reading this: Guys with shorter index fingers than ring fingers tend to have bigger penises than guys with the opposite digit scenario, finds a new study in the Asian Journal of Andrology.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:47,
Inlägg: #17
Ringfinger -> Attractiveness
Men hur ska man hålla fingrarna egentligen. Det varierar mycket på mig om jag har alla fingrar längst mot höger eller vänster, om ni förstår vad jag menar. I ena läget är ringfingret mycket längre och i andra är de typ lika.
HJELP JA VILL INTE VA BÖG
2012-02-22,17:52,
Inlägg: #18
Ringfinger -> Attractiveness
Hahah, doktor/proffessorfag förutspår vem som springer snabbast med att kolla på deras index/rinfinger-ratio:

[video=youtube;ecd43CQo7xU]http://www.youtube.com/watch?v=ecd43CQo7xU[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:54,
Inlägg: #19
Ringfinger -> Attractiveness
Sylvester Skrev:Men hur ska man hålla fingrarna egentligen. Det varierar mycket på mig om jag har alla fingrar längst mot höger eller vänster, om ni förstår vad jag menar. I ena läget är ringfingret mycket längre och i andra är de typ lika.
HJELP JA VILL INTE VA BÖG

[video=youtube;65qdAvuNjsc]http://www.youtube.com/watch?v=65qdAvuNjsc[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,17:57,
Inlägg: #20
Ringfinger -> Attractiveness
Mer experiment om detta:

[video=youtube;eG36VJVVyww]http://www.youtube.com/watch?v=eG36VJVVyww[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}