LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Få bättre respons på datingsidor.
2013-06-28,07:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-28,07:20 av {2} mpuabby.)
Inlägg: #1
Få bättre respons på datingsidor.
Tja!

Lagt ner pissmycket tid på t.ex. badoo, men även pröva lite annat. Undrar lite vilka punkter man kan se över för att öka sin success.

Antar ju att det är nått såhär:
Profilen - Nu förstår ju jag att profilen bör vara kongurent, men känner att jag har så dålig fantasi, så lite tips skulle va fint.
Sen bilder, ja dessa måste ju vara det vikigaste. Vad är en bra bild för en datingsida?
Öppnare - Vad öppnar ni med?


Tack på förhand Smile
2013-06-28,17:16,
Inlägg: #2
Få bättre respons på datingsidor.
Badoo e lite svårare upplever jag e mer utseende och fler attention whoe's. Öppnar bara med nåt som kommenterar hennes profil/bilder eller bara ett tja, waz up? liknade. Har testat lite andra "Damn, sexy as FUCK" och "Tjena, plutten" får ingen respons alls på sånna öppningar. Angående profil är det bra att ha nåt snabbt som visar att man e en skön snubbe och gillar att njuta av livet och ha skoj.
2013-06-28,20:39,
Inlägg: #3
Få bättre respons på datingsidor.
Jag har kört på darkside.se, det är lite mer hardcore och åt bdsm, men har lärt mig att korta fraser inte funkar alls, inte för mig i alla fall. Däremot att läsa hennes profiltext om sig själv noga och komma på gemensamma nämnare att kommentera lite humoristiskt och visa intresse för personen istället för att vara sexuell direkt.

Bygger upp en lite flörtig stämning där vi lär känna varandra i meddelandeform, går över till att vara mer sexuell, addar på fb för att visa/se mer av varandras vardagsrandomshit och sen telefonnummer och styr upp träff på klätterklubb eller köper takeaway-fika och promenerar runt eller drar på promenadpicknik med pilbågen med, perfekt att stå bakom henne, hålla och korrigera armar och händer för att ge kino Wink
2013-06-29,10:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-29,10:17 av {2} mpuabby.)
Inlägg: #4
Få bättre respons på datingsidor.
Haha mm kollade runt på darkside förut, verkar dock inte vara nått om man verkligen inte gillar BDSM.

Ingen som orkar dela med sig av era mest använda öppnare och kanske slänga in er profiltext?

Vore nice med lite inspiration Smile
2013-06-29,10:33,
Inlägg: #5
Få bättre respons på datingsidor.
I och för sig, har en kort öppnare som funkat för mig:

"Hmm, jag tror att våra vägar kommer att korsas.."

Yes det är sant mpuabby, blir bäst om man gillar bdsm på darkside, sammanfaller med mig och min fallenhet för smisk, rep och shibari hehe Smile
2013-06-29,12:03,
Inlägg: #6
Få bättre respons på datingsidor.
Vad har ni för åsikt på bilder utan tröja?
2013-06-29,12:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-29,12:32 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #7
Få bättre respons på datingsidor.
mpuabby Skrev:Vad har ni för åsikt på bilder utan tröja?

Beror på såklart på hur du ser ut utan tröja och om det är en spännisbild inne på badrummet eller en där du står på stranden och det ser lite mer ''naturligt'' ut. Men var jag jacked och såg bra ut hade jag tagit en spännisbild inne på toan i alla fall, lite douchebag över det hela men kan man öka sexappeal, så varför inte?
2013-06-29,13:23,
Inlägg: #8
Få bättre respons på datingsidor.
Jupp kör också med spännisbild utan tröja.... det fungerar. Även fast det känns lite fjantigt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,726 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}