LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
4-hour body geek to freak
2013-06-30,22:47,
Inlägg: #1
4-hour body geek to freak
Börjat slöläsa tim ferriss 4-hour body och efter ha läst "geek to freak" kapitlet så känner jag mig väldigt skeptisk.

http://www.fourhourworkweek.com/blog/200...n-4-weeks/

Känns ju som att det är galet mycket muskler han fått under 4 veckor.. han har ju skrivit andra grejer som varit jävligt bra, har någon testat detta? eller har några tankar om det. Allt jag hittat har varit "det är fake blbablabla" utan att de ens testat.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
2013-06-30,23:40,
Inlägg: #2
4-hour body geek to freak
Hahaha, wtf! Inte en chans att detta är uppnåbart på fyra veckor. Jag tror inte det är uppnåbart ens med absurda mängder droger.
2013-07-01,02:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-01,02:54 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
4-hour body geek to freak
Lite spontana reaktioner på artikeln (gillar i övrigt inte snubben, gillar inte hans böcker och rekommnederar honom inte mer än som motivationsbild för vad man kan åstadkomma genom att vara ett rövhål och tro på sig själv):

1. Bilderna är grovt missvisande, kan mkt väl stämma men bilderna är så totalt dåliga att jämföra med varandra så det är inte rättvist. Och det går absolut inte att säga om det är sant eller inte baserat på dom bilderna. (edit: kollat mer på bidlerna, det är ji löjligt hur mkt han trixar med dom så att det ska se bättre ut än vad det är).

2- han är en mästare på marknadsföring och har säkert "glömt" säga vissa saker.

3. Säkerligen muskelminne från innan.

Har aldrig ghaft någon tilltro till den snubben sen jag hörde honom snacka hos David DeAngelo, läste hans bok 4 hour work week och är mest grejor som bottnar i "gör det" etc. skitsnack IMO. Han bryr sig inte ett skit om annat än att sälja sina produkter och tjäna pengar.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Martin Berkhans alla artiklar från BODY dobarj3 4 1,881 2012-12-16,17:08
Senaste inlägg:: Madrock

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}