LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
2013-07-02,17:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-02,18:28 av {2} russel.)
Inlägg: #1
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Lång text, men vill att ni ska ha mkt detaljer så att ni får en noggrann bild över det hela så att ni kan svara ordentligt.

Bakgrund:Igår var en äldre brud(30 år, jag fyller 21) hemma hos mig. Jag hade street closeat henne. Vi byggde upp en väldigt bra relation via sms. Med andra ord har det varit en hel del smsande nu i 3 veckors tid innan vi nu sågs.
Det har inte varit så mycket sex snack i sig. Bara hintar, så inget "Om du skulle vara här så skulle jag blabla" Och sen inga kuk/fitta eller sexuella bilder direkt(hon har inte varit så receptive när det gäller det eller sexsnack öht). Har också diskvalificerat mig med att "försök inte ligga med mig det första du gör, ingen får träffa vikingen första kvällen".

Under sms har jag målat upp mig som ett odjur(eftersom att jag inte runkar) och kommer måla om vägarna vid nästa utlösning, går ut väldigt ofta, är väldigt kåt av mig, är "oskuld". Vilket hon bekräftar med att jag verkar vara självsäker("Fårse om du är lika självsäker i verkligheten sen") och ang kåthet "är det ngt som inte gör dig hård"... blabla you get the point. Vi har under ett flertal ggr försökt styra upp ngt, men någon har varit upptagen hela tiden.

Igår: Hon tog initiativ på att ses, vi ska äta hos mig. Jag tycker att jag lever upp till min persona rätt bra, iaf vad det gäller självsäkerhet och lugn, ingen nervositet alls. Ex, när hon plingar på dörren, jag öppnar står jag kvar och granskar henne ett tag från topp till tå, och säger "Fan du var ju rätt snygg ändå" med ett smile. Jag säger att hon kan känna sig som hemma, att hon kan vattna blommorna på altan(vilket hon gör), medans jag går och dushar.
Somsagt tycker snacket flyter på bra, vi pratar inget sex dock, men hon är engagerad i samtalen etc. Vi köper färdigmat, för jag orkar inte laga fläskfilén som jag hade föreslagit. När vi väl är hemma så käkar vi och ytterliggare snack.

Efter maten, tänker jag, nu ere dags att eskalera och ligga. Så jag säger att vi ska sätta oss i sofforna, hon drar på toa först men när hon väl är tillbaka så ligger jag ner i soffan och säger "kom" och sen drar jag henne i armen till mig, vi börjar hångla och jag börjar smeka lite bröst, hår, lätt stryptag. Jag tar hennes hand och lägger på min kuk, känner att hon masserar lite. OK SO FAR ITS GOOD. Det går enligt plan.

Försöker gå mot fittan men hon säger nej typ. Sen helt plötsligt slutar hon och sätter sig upp ordetligt men ena handen framför munnen(alltså ungefär som när man ska dölja ett léende) och kollar på mig. Jag märker också att hon ler, men säger INGETING. Dafuq nu då? tänker jag och jag blir lite rubbad. Jag säger ngt som "Vad håller du på med?" och försöker dra tillbaka henne till mig. Går inte, säger "Nu äru allt stel", och slänger även in "Fan blonda brukar ta för sig något". Hon svarar "Vadå förväntar du dig att jag ska kasta mig över dig eller?". Jag svarar "Ja det skulle väll vara en bra början".

Jag försöker igen, går mot hennes bröst(de är fan rätt stora), kramar, smeker, drar bort lite tröjja, fortsätter. Hon säger något som "Det blir inget idag om du tror det" yeah right skärpning nu tänker jag, hon testar mig. "Jag vill bara kika lite" och går med handen under kjolen mot fittan. Hon säger "tyvärr". FITTKUK, fan är det här nu då. Ni ska veta att HON HÅNLER MOT MIG. "Nehe okej" säger jag och reser mig upp går ut i köket lite, går tillbaka och sätter på tv lite, går sen upp på övervåningen till min dator". Hon säger ngt på vägen "Du trodde vi skulle ligga va? Synd." Ja bara håller med och försöker låtsas obrydd "Jaaa fan helvete, otroligt synd, fast å andra sidan jag vet ju inte om det är ngt bra jag missar äns så det här kan lika gärna vara en räddning" och ler.

Väl uppe på övervåningen håller jag på med datan i kanske 4-5 min, då jag hör ett rop nedifrån "Hallo, vad gör du? Lämnar mig ensam bla bla", jag leker obrydd och säger i ett rätt trevlig ton "Nej jag sitter och kollar min mail bara, du får komma upp om du vill". Hon kommer upp, fan det kanske kan gå vägen nu tänker jag. Hon sätter sig på massagebordet. Hon frågar vad jag gör, "jag svarar på lite mail, här är Linda, hon jobbar på skolan, skitsnygg, alltid kul när hon hjälper en med grejjer". Jag säger något helt meningslöst då och då, men på det stora hela är jag rätt kall mot henne. Hon sitter och glor runt lite i rummet. Anyway, hon gör inget vidare sexuellt move på ett tag och jag börjar bli klar vid datorn(vet inte vad jag ska göra), så jag vänder mig mot henne(sitter i datastolen) och hon säger återigen typ "Trodde du att vi skulle ligga bla bla" och LER. JAg säger "Jag hade väll rätt om dig iaf trots allt" och reser mig upp går fram och stryker henne lätt på huvudet och hånler lite, sen går jag ut och ner för trappan igen.

Väl där lägger jag mig på soffan och säger "fan vad det luktar thaimat här, kan inte du vara snäll och röjja lite där ute" hon säger "Hållkäften på dig" skämtsamt. Jag börjar undra varför det i helvete inte går, så jag frågar "Väntar du på att bli extremt dominerad eller?", det verkade som om att hon satt och vänta på att verkligen köra över henne. Får inget riktigt svar, så jag följer upp med "vad gillar du för sex?(hade ställt denna fråga på sms också, inget svar)" Hon säger "Det vet väl inte du något om du ärju oskuld, det är barnförbjudet blabla" Jag bara skrattar, jävla skojjare.

Hon säger sen "Ska jag gå eller?" "Ja det tycker jag att du ska, tänkte dra ut på krogen om en stund" svarar jag. Hon går och hämtar sin jacka, jag kommer ut i köket.

Hon: mmm men hejdå da
Jag: Va? FÅr man ingen KRAM? och ler. (Detta sa jag bara för att få henne att komma till mig igen forfun)
Hon: VÅgar man det?
JAg: Ja fan va inte så jävla känslokall nu.
Hon: SKa du säga.

Hon kommer iaf och vi kramas, jag känner lite på rumpan och vi börjar hångla igen. Slutar, hon drar. End of story.

Question: Såååååååååååå..... grabbar.. Jag har ändå känslan att varför hon bettedde sig som hon gjotde var för att testa mig. Jag fick de vibbarna. Hur skulle man då ha gjort vid första hindret:

Citat:Sen helt plötsligt slutar hon och sätter sig upp ordetligt men ena handen framför munnen(alltså ungefär som när man ska dölja ett léende) och kollar på mig.

Skulle man ha testat i att ha slagit i ett par växlar dominans, för att sedan kolla hur hon reagerade? Typ dragit ner henne i soffan, hållt fast etc. Hon kanske skulle nappa på det och ge med sig? Eller så säger hon stop redan vid steg 1 och då lägger man ju bara av.
Eller skulle man kanske direkt när hon höll på jävligt bestämd ba" Okey get the fuck out YO om vi inte ska ligga, vi är klara då"

För uppenbarligen så var mitt agerande inte tillräckligt bra som jag visade upp. Ser ni något som ba "ämen fyfan russell, kom igen, sådär skulle du inte gjort" ?

Borde kollat om hon åtminstonde kunde suga av/runka av mig som sista alternativ iaf, det brukar funka iaf. Alltid ngt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-02,22:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-02,22:59 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Nu har jag inte så mkt personlig erfarenhet av LMR för av någon konstig anledning brukar jag inte få det, gillar ifs typiska ONS heller men iaf detta verkar det som för mig:

Det är anlig klassiskt LMR mer eller mindre. Finns en del avv läsa om området om du söker. Men Att döma av ovan kan jag ge min synpunkt iaf. Tycker det verkar som om du är lite inkonsekvent. DU försökte spela oberörd men lyckades inte,du blev för reaktiv och hon märkte det. Lite som att visst, du körde några "spela orörd" tekniker men ditt inner game saknades, du kände dig verkigen rubbad av att hon visde LMR. Det blev inkongruent och ditt beteende blev reaktionssökande snararare än "just dont care".

Och istället för ditt beteende att försöka "försvara dig" när hon säger att du bara vill ha sex så kan du testa att spela med mer verbalt medan du fortsätter eskalerna fysiskt och kåtar upp henne. Så när du svarade "vill bara kika lite" när hon hade sagt "det blir inget om du tror det" så kunde du sagt "nej, självklart" eller liknande medan du fortsatte det fysiskt sexuella och kåta upp henne.

Citerar din text: "Hon säger "tyvärr". FITTKUK, fan är det här nu då. Ni ska veta att HON HÅNLER MOT MIG. "Nehe okej" säger jag och reser mig upp går ut i köket lite"
-Här är också ett tydligt exemepl på hur du blir reaktiv och går ut i köket efter hon sagt tyvärr. Håll med henne och fortsätt det fysiska bara. Och nej, tror inte vi börjar närma oss våldtäkt här rent juridiskt, så var lugn Big Grin Lite som du är inne på också, var mer konsekvent. Kände du för att kasta ut henne sågör det, visa att du itne har tid för skitspel. Men vad du än väljer så va konsekvent och inget halvdant. Kom ihåg att hon inte vill ta ansvar för att sexet hände.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-02,23:21,
Inlägg: #3
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Kände när jag läste texten att du spelar något som du egentligen inte är, typ en badboy fast du egentligen är en schysst kille.
2013-07-03,00:17,
Inlägg: #4
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Ragnarök Skrev:Nu har jag inte så mkt personlig erfarenhet av LMR för av någon konstig anledning brukar jag inte få det, gillar ifs typiska ONS heller men iaf detta verkar det som för mig:

Det är anlig klassiskt LMR mer eller mindre. Finns en del avv läsa om området om du söker. Men Att döma av ovan kan jag ge min synpunkt iaf. Tycker det verkar som om du är lite inkonsekvent. DU försökte spela oberörd men lyckades inte,du blev för reaktiv och hon märkte det. Lite som att visst, du körde några "spela orörd" tekniker men ditt inner game saknades, du kände dig verkigen rubbad av att hon visde LMR. Det blev inkongruent och ditt beteende blev reaktionssökande snararare än "just dont care".

Och istället för ditt beteende att försöka "försvara dig" när hon säger att du bara vill ha sex så kan du testa att spela med mer verbalt medan du fortsätter eskalerna fysiskt och kåtar upp henne. Så när du svarade "vill bara kika lite" när hon hade sagt "det blir inget om du tror det" så kunde du sagt "nej, självklart" eller liknande medan du fortsatte det fysiskt sexuella och kåta upp henne.

Citerar din text: "Hon säger "tyvärr". FITTKUK, fan är det här nu då. Ni ska veta att HON HÅNLER MOT MIG. "Nehe okej" säger jag och reser mig upp går ut i köket lite"
-Här är också ett tydligt exemepl på hur du blir reaktiv och går ut i köket efter hon sagt tyvärr. Håll med henne och fortsätt det fysiska bara. Och nej, tror inte vi börjar närma oss våldtäkt här rent juridiskt, så var lugn Big Grin Lite som du är inne på också, var mer konsekvent. Kände du för att kasta ut henne sågör det, visa att du itne har tid för skitspel. Men vad du än väljer så va konsekvent och inget halvdant. Kom ihåg att hon inte vill ta ansvar för att sexet hände.
Ja tror också något sånt, hon såg igenom dig och märkte hur reaktiv du blev.
JohnDoe Skrev:Kände när jag läste texten att du spelar något som du egentligen inte är, typ en badboy fast du egentligen är en schysst kille.
Fast det där är ju bara ett antagande och har egentligen ingen som helst verklighetsförankring. Du utgår bara efter CL-status, dvs det är enbart valle o tobias som kan få säga saker utan att få skit för att vara en tönt irl Big Grin
2013-07-03,00:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-03,00:34 av {2} Doju.)
Inlägg: #5
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Nystart Skrev:Fast det där är ju bara ett antagande och har egentligen ingen som helst verklighetsförankring. Du utgår bara efter CL-status, dvs det är enbart valle o tobias som kan få säga saker utan att få skit för att vara en tönt irl Big Grin

Han går ju efter det han läste, och jag kan hålla med honom. Fast inte så mkt att han spelar någon annan än den han är, utan mer att han inte klarar hålla lugnet hela tiden. Skulle också tro att det är där de failar och hon märker de på honom. Tex är frågan "Väntar du på att bli extremt dominerad eller?" något väldigt få skulle kunna säga utan att de blir fel. Skulle själv bara använda den men tjejer jag redan träffat som vet att jag kan göra det.
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all
2013-07-03,01:55,
Inlägg: #6
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Doju Skrev:Han går ju efter det han läste, och jag kan hålla med honom. Fast inte så mkt att han spelar någon annan än den han är, utan mer att han inte klarar hålla lugnet hela tiden. Skulle också tro att det är där de failar och hon märker de på honom. Tex är frågan "Väntar du på att bli extremt dominerad eller?" något väldigt få skulle kunna säga utan att de blir fel. Skulle själv bara använda den men tjejer jag redan träffat som vet att jag kan göra det.
Vad skulle han annars gå på?

Min poäng är att baserat på hur han skriver här så drar någon en slutsats , som kan vara helt jävla felaktig, som så ofta på internet. Hade han vart en mästare på att skriva så hade han säkert uppfattat det hela som att TS var skitgrym och alfa as fuck. Medan IRL såg situationen ut exakt densamma..

get my point?
2013-07-03,02:26,
Inlägg: #7
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Nystart Skrev:Fast det där är ju bara ett antagande och har egentligen ingen som helst verklighetsförankring. Du utgår bara efter CL-status, dvs det är enbart valle o tobias som kan få säga saker utan att få skit för att vara en tönt irl Big Grin
Skrev att det var så jag kände. Och det är inget fel med att vara en schysst kille fast du tycker att man är en tönt då.
2013-07-03,04:48,
Inlägg: #8
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
So, ett par dundermissar.

NR 1. Hon tror du ar konstant kat (finns det inget som inte gor dig kat?)

Skillnaden mot valle, tobiasK osv. kanske ter sig som liten men den ar ack sa stor. Dessa herrar uttrycker specifikt att det ar deras target alt. nagot deras target gor som driver dem over gransen. Du ar ju konstant over gransen, hur upphetsande ar det for henne att kanna sig som ett hal dar du antligen kan tomma din upphetsning?

NR 2. Din eskalering. (Nu ar det dags for eskalering och ligga). Detta ar inte eskalering. Se det som att det ar en tidig vintermorgon och nagon ska tanda ljuset at dig. Om du satter pa 500w direkt sa ar det javla jobbigt men om du har en steglos dimmer som under en langre tid gradvis okar i styrka sa ar det betydligt mer najs.

Alltsa, eskaleringen bor paga fran start till slut, inte helt assexuellt till rapemode pa en halv sekund, det ar inte cool.

NR 3. Går inte, säger "Nu äru allt stel", och slänger även in "Fan blonda brukar ta för sig något"

Detta ar fel pa atminstone tva viktiga punkter.
a) Du tvingar in henne i rollen att hon inte tar for sig.
b) Du klagar. Varje gang man klagar sa kommer man fran en maktlos position och forsoker manipulera personens samvete till att passa dina egna syften. Det ar detta reaktivitet innebar.

NR 4. Din freeze out hade kanske varit effektiv om du kort den tidigare. Men eftersom att du klagat tidigare och bevisat att du ar maktlos i situationen ar risken att hon ser igenom det. Istallet for att saga Nehepp (faan, vad synd, jag som ville pippa!)... sa kunde du sagt att du varken har tid eller uppskattar sant trams for att sedan ga och gora nagonting vettigare an att ha kanslomassiga fejder med en 30 -aring som inte ens lagat mat at dig.

NR 5 "Jaaa fan helvete, otroligt synd, fast å andra sidan jag vet ju inte om det är ngt bra jag missar äns så det här kan lika gärna vara en räddning"

Aterigen satter du dig i en form av maktloshet infor sex. En riktig karl kan styra sexet till att bli bra oavsett partner, en pojke behover hjalp. Sedan blir sexet sjalvklart battre med vissa an med andra, men ta det for vad det ar.

NR 6 "Jag hade väll rätt om dig iaf trots allt"

Jag staller mig fragande, vad hade du for forvantningar pa henne? Hon har alltsa levt upp till dina forvantningar = en lyckad kvall? Eller ar du sarkastisk och klagande igen?


Slutligen, dude, NEJ! Dra inte pa dominans pa nagon du inte far gensvar fran. Nagon som sager nej men ler mot dig och blinkar med ogonen ar okej och aven da ar det bra att ge ett safeword. Sedan kan du kora dominans utan att vara sexuell bara for att se hur hon hanterar det, typ halla ner henne och kittlas lite granna, brottas, kasta upp henne pa axeln och ut pa balkongen och sag KVINNA! VATTNA BLOMMORNA! med ett fett retard smile, aterigen ESKALERA. Inte en on and off switch. Annars star du dar en vacker dag med en valdtaktsutredning pa halsen.
2013-07-03,05:02,
Inlägg: #9
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
ohh, also final words of advice.

Hon vill uppenbarligen inte att du ror fittan med handen, men det finns sa javla mycket mer du kan gora. Lyckas du fa atminstone lite tryck/beroring dar nere sa racker det ofta valdigt langt. Ett kna, en armbage medan du grabbar tar i laret, ditt skrev mot hennes osv. funkar javligt bra.

Sedan hade du malat upp en bild pa SMS som du uppenbarligen inte kunde leva upp till. Du behover inte vara mr awesome sexdude for att fa ligga. Visst, det hjalper, men ingenting ar sa forodande som att vara en manipulerande lognhals som inte accepterar vilken niva han sjalv befinner sig pa. Vakna upp dude.

Ar du en normal najs dude som eskalerar sexuellt sa kommer du att fa ligga. Ju mer du ligger desto mer kommer du lara dig om sex och desto battre kan du uppehalla en bild att du ar en sexgud. Men basera inte dessa saker pa luft.
2013-07-03,05:05,
Inlägg: #10
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Tack för ärliga svar grabbar. Ska skiva utförliga svar senare vid datorn.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-03,07:40,
Inlägg: #11
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Alright, jag inser att gårdagen, från när det sexuella skulle börja och frammåt, var mer eller mindre patetisk. Annars hade vi det trevligt.

Yes jag blev ganska ordentligt reaktiv ja, som ej gick att dölja. Fan jag trodde verkligen inte att det skulle vara några problems. Dels pga bra investering från hennes sida och dels att jag trodde hon var lätt att stjälpa, att jag trodde på mig själv och vad jag märkte av för vibe när hon var hemma hos mig. Sen tänkte jag också att "detta ska jag fixa, challenge" och slutligen, man har ju inte fått pussy på bra tag.

Angående att jag inte nådde upp till den uppmålade bilden: Sure kanske inte ända upp, fuckade upp den sexuella "eskaleringen" pga hennes reaktion. Inte särskillt skillat. Jag vet att jag har failat många gånger på just att man inte levt upp till förväntningarna då det handlar om attityd och personlighet. Denna gång kändes det iaf congurent. Såklart jag är schysst/trevlig ibland, men säger det jag tycker, vilket kan vara rätt provocerande/tyken ibland, ses som dryg bla bla(säger inte att det är ballt att vara dryg). Poängen är att jag är ganska långt ifrån "the average niceguy" generellt. Vill bara få fram att det inte är femnist-östrogen Arne som sitter och drar coola/tunga lines bakom skärmen. Jag ser mig alltså nästintill congurent med SMS personen. Jag har inte skrytit om att jag är sexgud, knullat 100 brudar eller liknande. Jag har skrivit att jag är ruggigt kåt av mig(vilket jag spelade ut fel, som arlin påpekade, men det är en annan femma)

Ragnarrök: Grymt, ja det är ju reaktivitet och massa försvar alltihop. Men bra tips på lösningar där iaf.

Arlin: Grymma punkter

1. Haha jävligt sant nu när du säger det.
2.Helt riktigt, dock så har min eskalering oftast gått vägen. Det där med att jag går mot fittan betyder inte att jag ska börja köra in fingrarna direkt, utan man smeker utanför trosorna lite grann hej och ho först(Det har ju iof oftast varit efter en krogrunda). Nu vart det bara pannkaka efter att hon hade börjat beté sig som hon gjorde. Ingen annan har gjort så på det sättet.
3. mm försökte manipulera/ reframea där.
4. "sa kunde du sagt att du varken har tid eller uppskattar sant trams for att sedan ga och gora nagonting vettigare an att ha kanslomassiga fejder med en 30 -aring som inte ens lagat mat at dig". Jävligt sant, känns rätt patetiskt. Jag skulle laga vare tänkt också.

5. Mmm detta var också något försök till "manipulations" "reframe" knep om att få henne att komma igång alternativt rädda mig själv.
6. Ytterliggare försök till "reframe".

"Slutligen, dude, NEJ! Dra inte pa dominans pa nagon du inte far gensvar fran. Nagon som sager nej men ler mot dig och blinkar med ogonen ar okej och aven da ar det bra att ge ett safeword" Vill bara säga att så vare verkligen i detta fall. Hånler, det var som om hon ville leka, eller testa mina balls, jag vet inte men hon hade plötsligt hela kontrollen. Jag var osäker "Vill hon ha sex, fast hon leker" "Eller vill hon verkligen inte ha sex". Ska prova med safeword.

thanks
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-03,07:55,
Inlägg: #12
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Du hanterar LMR helt fel, som skrivits redan så blir du negativt reaktiv. Tanken med att ta avstånd ifrån henne som du försöker göra är att visa att man gillar henne, att man vill ha sex men det är inget krav för att umgås med henne osv. Inte som du gjorde och börja negga och dissa henne, bli kylig och sur för att du inte får ligga och sen söka respons ifrån henne och fråga hur hon vill bli förförd i ett sista desperat försök urnifär som att hon är din PUA coach.

Du gjorde alltså tvärt emot vad man ska göra när man får LMR. Personligen tar jag inte längre initiativ på sex i soffan, i soffan smeker och kysser jag bara i omgångar. Dvs kysser henne slutar och pratar/fortsätter kolla film några min kysser igen, denna gången lite längre och in intensare stoppar igen i några min nästa gång eskalerar lite mer och kanske drar handen över hennes bröst lite lätt och ja jag håller på och teasar så här fram och tillbaka till jag märker att hon andas tungt och märker att hon är riktigt kåt. Då tar jag det vidare in till sängen genom att lyfta upp henne i mina armar, går in till sov rummet och lägger henne i sängen och nu är hon redo 9/10.

Notera att lyfta upp henne och bära henne till sov rummet är viktigt. Alla brudar jag gjort det på har kommenterat i efter hand hur nice det var och vilken turn on det var och att dom typ älskade det. Väldigt dominant och effektiv teknik som får henne att känna sig liten och feminin samtidigt som du visar dig stor och stark. Och inte bara som mellansteg teknik att göra före du ska eskalera ifrån foreplay till, utan brudar generellt fan älskar att bli lyfta av killar.
2013-07-03,13:20,
Inlägg: #13
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
haha okok hade fått fel uppfattning av dator knepet, trodde det var mer som att bli kall, för att hon sen skulle börja söka värme, men ok Gotcha.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-03,14:29,
Inlägg: #14
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Yo, har i Kina far man ofta en REJAL dos LMR sa jag kanner att jag kan dela med mig av lite info har.

Man bor skilja pa LMR (last minute resistance) samt Token Resistance da dessa (aven om det latt ter sig sa) i grund och botten ar tva olika beteenden.

Sedan skulle man kunna lagga till folk som spelar spel eller helt enkelt vill bli valdtagna. Men jag ser dessa som undantagsfall och nagonting som maste klargoras INNAN.

Definition


LMR
Citat:ar i grund och botten en tvekan. Hon kanner sig osaker i att det ni gor ar ratt/bra/sunt och ar radd for vad det kan fa for komplikationer. Detta kan triggas av att man eskalerar for plotsligt, pratar en massa logiska saker eller att hon helt enkelt ar radd for vad det kan fa for resultat. Har flickan LMR sa vill hon inte ha sex just da.
Token Reistance
Citat:ar i grund och botten ett satt att skydda hennes ego som en duktig flicka genom att saga nej och beskylla dig for allt mellan himmel och helvete. Har vill hon ha sex men har believes som sager att sex ar syndigt. Hon vill darfor gora dig till syndaren sa att hon forblir ren.

Proaktiva losningar
Absolut viktigast och loser det mesta at dig

Believes
Citat:Det gynnar dig enormt om du far henne att forsta/inse foljande:
  1. Om hon har sex med dig sa kommer du att tycka battre om henne
  2. Om hon har sex med dig sa forbattras chanserna till ett forhallande
  3. Du anser att sex ar normalt, kul och absolut inget att skammas for
  4. Du inser att alla tjejer alskar sex minst lika mycket som killar. De har sexuella drifter och drommar precis som vi. Det beteende som ar onaturligt och daligt ar att forsoka motarbeta sin egen kropp. En duktig flicka lyssnar pa sin kropp och ser till att hon gor saker som kanns skont...

Utforande
Citat:Det gors lampligast genom att ha dessa believes och bara uttrycka vad du kanner. Har du dock inte det sa ar historier dar ett ONS har blivit din flickvan eller en bra kompis grymt bra. Glom inte att uttrycka att du uppskattar hennes sexualitet. Det ar grymt viktigt. Att en tjej som har sex med dig vaxer i dina ogon. Osv.

Reaktiva losningar

Det ar har du behover kunna skilja pa LMR och Token resistance.

Token resistance
Citat:Har handlar det om att ta over allt ansvar. Det ar du som ar snuskpelle. Nej vi kommer inte ha sex sager du men fortsatter i alla fall. Ja det ar jag som ar dum. Nej vi ska inte ha sex, vi ska bara mysa lite och ha trevligt ihop...

Bra grej ar att ge henne ett safeword. Sager hon STOPP! sa ar det slut. Sager hon nagonting annat sa fortsatter du. Ha henne garna att prova nagon gang sa att du ar saker pa att hon har fattat. Jag och nagra andra dudes har kort den har i Kina och ingen har nagonsin fatt hora ordet stopp. Detta medan flickorna ligger och sager nej nej nej, du ar snuskig... For att sedan nar man val har haft sex en gang ha det gang pa gang igen...

Jag rekommendar dig att lasa en av mina FR's (tror den har Token resitance i namnet)

LMR

Citat:Har finns det i princip tre vagar att ga.

1. Gor flicka sa upphetsad att hon inte kan sta emot.
2. Ta bort din bekraftelse och bli kall, vilket far henne att ma daligt och vilja ha tillbaka din bekraftelse igen.
3. Fa henne att inse de saker jag skrev i avsnittet med proaktiva losningar... Men du vet ju nu att hon ska inse detta INNAN ni ar i sangkammaren.

Det ar sa har jag ser pa LMR och Token Resistance. Forhoppningsvis sa kommer det att hjalpa dig eller nagon annan.
2013-07-03,15:56,
Inlägg: #15
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
MYcket fint Arlin, tackar!! Skriv en artikel Wink
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-03,16:12,
Inlägg: #16
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Arlin gör en tråd av ditt inlägg. Grymt bra skrivet.
2013-07-04,00:35,
Inlägg: #17
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Indeed, arlin du verkar sitta på lite bra skit, skriv ut det i egen tråd ist. Mindre rörigt o mkt mer lättillgängligt =)
2013-07-04,01:28,
Inlägg: #18
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Lol riktigt bra grejer av Herr Arlin här
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-05,11:02,
Inlägg: #19
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
Hon är 30 bast och vill ha en seriös pojkvän, kanske en far till sina blivande barn. Det var hennes sätt att testa dig.
2013-07-05,14:11,
Inlägg: #20
LMR: Hur kunde jag skött detta bättre?
zorro69 Skrev:Hon är 30 bast och vill ha en seriös pojkvän, kanske en far till sina blivande barn. Det var hennes sätt att testa dig.

Vad baserar du detta pa?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Maca-pulver för ökad lust och bättre erektioner slyngel 5 3,247 2013-01-25,10:34
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}