LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
LMR, Token Resistance
2013-07-04,03:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-04,03:53 av {2} Arlin.)
Inlägg: #1
LMR, Token Resistance
Pa begaran saxar jag ut det har fran en annan trad. Har dock lagt till avsnittet om screening.

Yo, har i Kina far man ofta en REJAL dos LMR sa jag kanner att jag kan dela med mig av lite info har.

Man bor skilja pa LMR (last minute resistance) samt Token Resistance da dessa (aven om det latt ter sig sa) i grund och botten ar tva olika beteenden.

Sedan skulle man kunna lagga till folk som spelar spel eller helt enkelt vill bli valdtagna. Men jag ser dessa som undantagsfall och nagonting som maste klargoras INNAN.

Definition


LMR
Citat:ar i grund och botten en tvekan. Hon kanner sig osaker i att det ni gor ar ratt/bra/sunt och ar radd for vad det kan fa for komplikationer. Detta kan triggas av att man eskalerar for plotsligt, pratar en massa logiska saker eller att hon helt enkelt ar radd for vad det kan fa for resultat. Har flickan LMR sa vill hon inte ha sex just da.
Token Reistance
Citat:ar i grund och botten ett satt att skydda hennes ego som en duktig flicka genom att saga nej och beskylla dig for allt mellan himmel och helvete. Har vill hon ha sex men har believes som sager att sex ar syndigt. Hon vill darfor gora dig till syndaren sa att hon forblir ren.

Proaktiva losningar
Absolut viktigast och loser det mesta at dig

Believes
Citat:Det gynnar dig enormt om du far henne att forsta/inse foljande:
  1. Om hon har sex med dig sa kommer du att tycka battre om henne
  2. Om hon har sex med dig sa forbattras chanserna till ett forhallande
  3. Du anser att sex ar normalt, kul och absolut inget att skammas for
  4. Du inser att alla tjejer alskar sex minst lika mycket som killar. De har sexuella drifter och drommar precis som vi. Det beteende som ar onaturligt och daligt ar att forsoka motarbeta sin egen kropp. En duktig flicka lyssnar pa sin kropp och ser till att hon gor saker som kanns skont...

Utforande
Citat:Det gors lampligast genom att ha dessa believes och bara uttrycka vad du kanner. Har du dock inte det sa ar historier dar ett ONS har blivit din flickvan eller en bra kompis grymt bra. Glom inte att uttrycka att du uppskattar hennes sexualitet. Det ar grymt viktigt. Att en tjej som har sex med dig vaxer i dina ogon. Osv.

Screening
Citat:Att screena har blir en nodvandighet. Du maste salla ut folk som inte delar (eller blir indragna i din frame) ang detta. Annars gar du ju hem med en osund, trakig tjej som inte kommer vilja ha sex med dig. Hittar du en tjej som kor med "Jag tycker oskuld ar nagot vackert som man ska ge sin framtida man...yadayada" och inte faller in i din frame sa skiter jag i hur snygg hon ar, hon kommer inte ligga med dig. Det ar bortkastad tid och skulle du mot formodan overtyga henne att ligga med dig sa kommer hon ma daligt och hata dig efterat. Ett aldeles for hogt pris att betala IMO. Dessutom blir sexet ganska traaaakigt.

Sedan har screening aven den fordelen att du utstralar for omvarlden att du anser att just de saker som star under believes ar ett attraktivt beteende. Finns inget kraftfullare satt att bevisa for omvarlden att du menar allvar an att dumpa en 10:a som inte lever upp till dina standards.


Reaktiva losningar

Det ar har du behover kunna skilja pa LMR och Token resistance.

Token resistance
Citat:Har handlar det om att ta over allt ansvar. Det ar du som ar snuskpelle. Nej vi kommer inte ha sex sager du men fortsatter i alla fall. Ja det ar jag som ar dum. Nej vi ska inte ha sex, vi ska bara mysa lite och ha trevligt ihop...

Bra grej ar att ge henne ett safeword. Sager hon STOPP! sa ar det slut. Sager hon nagonting annat sa fortsatter du. Ha henne garna att prova nagon gang sa att du ar saker pa att hon har fattat. Jag och nagra andra dudes har kort den har i Kina och ingen har nagonsin fatt hora ordet stopp. Detta medan flickorna ligger och sager nej nej nej, du ar snuskig... For att sedan nar man val har haft sex en gang ha det gang pa gang igen...

Jag rekommendar dig att lasa en av mina FR's (tror den har Token resitance i namnet)

LMR

Citat:Har finns det i princip tre vagar att ga.

1. Gor flicka sa upphetsad att hon inte kan sta emot.
2. Ta bort din bekraftelse och bli kall, vilket far henne att ma daligt och vilja ha tillbaka din bekraftelse igen.
3. Fa henne att inse de saker jag skrev i avsnittet med proaktiva losningar... Men du vet ju nu att hon ska inse detta INNAN ni ar i sangkammaren.

Det ar sa har jag ser pa LMR och Token Resistance. Forhoppningsvis sa kommer det att hjalpa dig eller nagon annan.
2013-07-04,03:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-04,03:47 av {2} Arlin.)
Inlägg: #2
LMR, Token Resistance
Overdriven Token resistance, nastan obehagligt mycket. Men vi har haft sex ett rejalt antal ganger efterat. Tight som fan.

http://www.casanovalounge.se/showthread....-Lilltosen


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}