LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ögonkontakt
2012-02-22,18:39,
Inlägg: #1
Ögonkontakt
Känns som att jag har blivit något klokare med ögonkontakten.

MEN. När man sitter ett gäng på 5 pers å snackar. Ska man då ha mycket ögonkontakt eller inte? För jag tittar tills de tittar bort. Eller har gjort det tills idag iaf. Jag har upprepade gånger känt att det blir obekväm stämning. Å idag så beslöt jag mig för att sluta med det och det känns bättre och mer avslappnat.

Ögonkontakt tills den man tittar på släpper blicken eller inte - DET är frågan?
2012-02-22,18:47,
Inlägg: #2
Ögonkontakt
Skulle en man som är självsäker och är bekväm med sig själv ens fundera på det, Mössan?

Om du hade 10 modeller liggandes i din säng, 40 mille på kontot och den största jelq-penisen i världen. Hur skulle du agera? Skulle du analysera din egna ögonkontakt eller skulle ditt fokus vara på att sprida glädje i gruppen för att du redan har allt du behöver? Ändra ditt fokus, sluta överanalysera din ögonkontakt, den kommer naturligt när ditt fokus är att uttrycka din egna personlighet och vem du är istället för att fundera över hur du framstår.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,18:49,
Inlägg: #3
Ögonkontakt
However, som en generell regel, när du pratar med någon -> Ha mycket ögonkontakt ja, detta är väldigt naturligt och sunt förnuft.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-22,19:26,
Inlägg: #4
Ögonkontakt
Har inte påstått att jag är det Evilvalle.

Men du har helt rätt. Grejen e att jag var inte n00b när jag började. Hade rikligt med brudar. Men sen när jag läst på om game osv har jag blivit gameskadad. Tänkte ALDRIG på ögonkontakt. Sen så ba: "SLÄPP ALDIRG ÖGONKONTAKTEN FÖRST!!!" å då har det fastnat. Men nu har jag lärt mig att så är inte alls alltid fallet. Det är olika från situation till situation.

Just need some guidance i att göra mig av med min gameskada. Fungerar 11295+8121259+1 gåner bättre då.

Men tack för dina tips!
2012-02-22,19:34,
Inlägg: #5
Ögonkontakt
Simple pickup tar upp det här med ögonkontakt rätt bra

[video=youtube;SRhHeZ09y9Y]http://www.youtube.com/watch?v=SRhHeZ09y9Y[/video]
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-02-22,19:34,
Inlägg: #6
Ögonkontakt
Ögonkontakt is powerful shit! Big Grin

På gymmet idag såg jag hur en donna kollade in mig långt ifrån, i en spegel, själv kollade jag tillbaka i spegeln en längre tid medans jag vilade från settet, tog nog fan 4-5s tills hon insåg att jag satt och blängde tillbaka och då kolla hon bort, för att sen 2-3 sekunder kolla igen, där jag fortf satt och blängde med cocky smile och därefter kolla hon åt ett annat håll samtidigt som man såg att hon blev nervös!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-02-22,20:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-22,22:31 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #7
Ögonkontakt
Hur fan fixar man in bilden?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}