LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Evilvalle bootcamp?
2012-06-30,00:29,
Inlägg: #1
Evilvalle bootcamp?
Vet att du pratade om detta förut valle. Jag undrar om du har några planer på att köra igång några bootcamps snart? Smile
2012-06-30,01:09,
Inlägg: #2
Evilvalle bootcamp?
Ey dude. Nja, inte än på ett tag.

Gör jag igång BCs vill jag att det ska vara av rejäl kvalite. Det innefattar att jag själv kan göra grymma demos on demand. Då jag inte cold approachat seriöst på snart 2.5år finns det en rejäl ringrostighet i mitt game. Jag har faktiskt dragit igång lite halvt igen de senaste helgerna och det är en otrolig skillnad på mitt flow nu jämfört när jag var som mest aktiv. Det är en rätt weird känsla då jag direkt efter varje set i stort sett kan peka ut vad jag gjorde fel medans jag när jag är i själva setet och "in the moment" inte alls har samma förmåga att se det i mig själv och improvise on the spot.

Med det sagt så sitter i stort sett all min teoretiska kunskap kvar tur nog, och förhoppningsvis (och troligtvis) ska det inte ta allt för lång tid innan jag kommer igång på riktigt igen. Så prio nr1 just nu är att få igång mitt egna game, efter det måste jag träna mina coachingskills och när jag väl känner att jag är så bra på de båda att jag kan vara tillfreds med att ta emot (en liten summa) pengar för att lära ut - så kommer jag göra det.

Til then, så finns det många andra företag vars BC säkerligen är av värde - RSD alternativt Lovesystems.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-30,01:33,
Inlägg: #3
Evilvalle bootcamp?
0k0k, skulle nog dock aldrig vilja ta bootcamp med ett utländskt företag. Jag vill ha en svensk coach känner jag Tongue....
Förövrigt tror jag du underskattar din skill, du hade ju lätt kunnat lära ut bootcamps för 3 år sen enligt min åsikt ;Pp
2012-06-30,01:39,
Inlägg: #4
Evilvalle bootcamp?
Well, det var 3 ÅR sen Jocke. Du kanske missat det faktum att jag haft flickvän de senaste 2 åren? Just nu är jag ljusår ifrån min gamla skill. Du som lirar fotboll, testa ta paus i 2.5år och se om du är ens i närheten lika duktig sen Smile. Troligtvis går det rätt fort att komma igång igen, men jag skulle ALDRIG ta betalt för att lära ut BCs nu, thats just redicilous.

Förövrigt finns det svenska coacher inom Lovesystems, Rokker tex, vill du ta ett BC med en svenne skulle jag verkligen rekommendera honom.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-30,16:42,
Inlägg: #5
Evilvalle bootcamp?
jaja okej ;p nja lovesystems är ju asdyra! typ 30.000kr eller nåt, helt galet Tongue
2012-06-30,18:58,
Inlägg: #6
Evilvalle bootcamp?
Hade du inte planer på att skriva en bok? Har nåt svagt minne från cr att även alex å jester nämnt att de ska skriva böcker.
2012-07-01,03:08,
Inlägg: #7
Evilvalle bootcamp?
Yeah har redan 30 sidor påbörjan av en bok som jag började med för några år sedan, la ner den när jag blev inaktiv. Kanske fortsätter på den nåt tag när jag får lust, men som sagt, vill komma igång igen 4 real innan jag nöter för mkt sånt skit.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-09,23:28,
Inlägg: #8
Evilvalle bootcamp?
Evilvalle Skrev:Förövrigt finns det svenska coacher inom Lovesystems, Rokker tex, vill du ta ett BC med en svenne skulle jag verkligen rekommendera honom.

Vem är han? Någon som har träffat på honom?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}