LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur går jag tillväga med tjejens kompisar?
2013-07-20,07:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-26,07:54 av {2} Carl.)
Inlägg: #1
Hur går jag tillväga med tjejens kompisar?
Jag har en liten fråga till er.

Igår träffade jag en tjej men vi kom ingenstans eftersom hennes ett år äldre storasyster kom flera gånger och tog tag i henne och sa " kom vi går eller något liknande. Min tjej blev iväg dragen och jag blev kvar.

Så min fråga lyder.
Hur gör jag i liknande situationer och hur förebygger jag det?

En wingman borde vara det bästa alternativet men hade ingen som kunde hjälpa mig just då.
2013-08-06,16:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-06,16:50 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #2
Hur går jag tillväga med tjejens kompisar?
Jag är ny i spelet och ny på forumet, men jag säger gärna vad jag tror, någon mer rutinerad får gärna rätta mig. Mitt tips skulle vara att du hälsar på hennes syster/kompis och engagerar henne i samtalet och även riktar mycket fokus på henne. Du kan säga något uppkäftigt roligt mot måltavlans kompis typ " jasså har inte din mamma lärt dig att man ska hälsa på nya människor" eller något liknande och sedan skratta Tror mystery method går ut på det, isolera måltavlan, prata med hennes kompis, i ditt fall syster, vinn hennes "förtroende" och när du känner att måltavlan börjar fade:a iväg o bli ointresserad så vänder du dig till henne säger något, får henne intresserad o sedan riktar fokus på måltavlans kompis. När kompisen har ditt förtroende o tycker du är skön kan du rikta mer fokus på måltavlan, på detta vis kommer inte måltavlans kompis dra iväg henne osv! Detta är något jag måste jobba på också. Men som sagt är fortfarande inte lika grym på spelet som många här är!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}