LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
2013-07-21,03:00,
Inlägg: #21
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Evilvalle Skrev:Vad menar du med: "ut med invandrarna hos SD" ?

Typ att invandrare inte ska vara kvar här, speciellt inte de som inte sköter sig utan beter sig illa som dem i Husby! ^^,
2013-07-21,08:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,08:05 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #22
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
confused... Skrev:a

Finns t.o.m muslimer jag träffat som jag gillar även om jag starkt är emot deras religion och tycker islam borde bekämpas likt vi bekämpade nazisterna och Hitler.
i.

Det där är en farlig inställing dock tycekr jag . Tycker inte någon idelogi ska bekämpas på samma sätt som vi bekämpat Hitlers nazism... Det är som om allt som har med Hitler och nazism att göra är dåligt. Om något ens påminner om något som hitler gjorde (öven de bra sakerna) så är det guilt by association etc. helt sjukt. Må vi verlligen bli mer civiliserade i framtiden och ha ett öppen debattklimat oavsett vad man tycker.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-21,08:08,
Inlägg: #23
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
AplAy Skrev:Typ att invandrare inte ska vara kvar här, speciellt inte de som inte sköter sig utan beter sig illa som dem i Husby! ^^,

NU sätter du orden i munnen på SD dock. Så hårda är de inte mot redan befintliga medborgare. Den där är bilden låter det som om du fått genom etablissemangets propagandamedia samtidigt som du lagt till en dos egen källkritik och rannsakan på det.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-21,10:38,
Inlägg: #24
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
AplAy Skrev:Typ att invandrare inte ska vara kvar här, speciellt inte de som inte sköter sig utan beter sig illa som dem i Husby! ^^,

Det där kan du bara drömma om. SD vill inte upphäva några medborgarskap och utvisa sådana som inte sköter sig. Enbart sådana som inte är svenska medborgare och begår brott vill de utvisa, något som inte stämmer på Husby terroristerna.

I Svenska fängelser är det ca 3 av 10 som är utländska medborgare:

http://www.kriminalvarden.se/sv/Startsid...nvandrare/

Hur många som är svenska medborgare men är invandrare eller har invandrarbakgrund av de övriga 7 av 10 som SD vill ha kvar i landet kan man bara spekulera i. Det är något som mörkläggs. De är hur som helst välkomna av SD att bo kvar permanent i landet och åtnjuta välfärdstjänster. Och nu pratar vi bara om fängelsekunder, inte de som bor i miljonprogrammen och lever på bidrag i årtionde efter årtionde, som också är välkomna att bo kvar av SD - så länge de har tillskansat sig svenska medborgarskap.

Om SDConfused politik åtminstone hade varit radikal hade jag bättre kunnat förstå de som ser den som nån form av räddning på den invandringskritiska sidan, såväl som de personer på PK-sidan som är vettskrämda över att SD skall få inflytande och "tar avstånd" från alla personer som sympatiserar med partiet.

Dock kan jag förstå att det förekommer vitt spridda missuppfattningar om SD, till följd av massmedia och det hjärndöda, politiskt korrekta debattklimatet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-21,11:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,12:16 av {2} confused....)
Inlägg: #25
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Ragnarök Skrev:Det där är en farlig inställing dock tycekr jag . Tycker inte någon idelogi ska bekämpas på samma sätt som vi bekämpat Hitlers nazism... Det är som om allt som har med Hitler och nazism att göra är dåligt. Om något ens påminner om något som hitler gjorde (öven de bra sakerna) så är det guilt by association etc. helt sjukt. Må vi verlligen bli mer civiliserade i framtiden och ha ett öppen debattklimat oavsett vad man tycker.

Grejen är den att Islam är inte bara en ideologi som dom flesta religioner, det är även Muslimers lagar och regler som stödjer kvinnoförakt , krig och våld och yttrandefrihet. Den står för raka motsatsen för vad vi i Sverige och andra Västliga länder kämpat med att uppnå.

Det är en anledning till att så många Muslimer är så förbannat aggressiva och står för så mycket våld, det är för att det är en vålds stödjande och kvinnoförnedrande "ideologi". Raka motsatsen mot vad vi kämpat så mycket med att få till i Sverige och gjort Sverige till ett fredligt land, samtidigt som Islam är en stor del av anledningen till att det alltid är krig i deras länder.

Det är helt enkelt inte bara en "idelogi" utan även en politisk bok som stödjer våld och reglerar deras liv näst intill helt och hållet in på minsta detalj.

Så nej, jag tycker inte det är en farlig inställning att slå hårt mot en religion som slår så hårt och våldsamt mot omvärlden och andra kulturer och ideologier så som dom gör, snarare tvärt om, vi måste för fan försvara oss själva och vår strävan efter ett civiliserat samhälle. Alla ska få tycka vad dom vill och jag är för yttrandefrihet, men Islam är mer än yttrandefriheten, det är en vålds stödjande närmast diktatisk religion som även involverar politik.

Jag är helt enig i dig, jag söker ett mer civiliserat samhälle med mer öppet debattklimat oavsett vad man tycker, men Islam är en religion som inte bara tycker, utan snarare raka motsatsen, den stödjer att ta till våld och den är just det du eftersträvar att inte ha i framtiden. Den "idelogin" är raka motsatsen till civiliserat samhälle med öppet debattklimat.

http://www.friatider.se/konverterade-til...ggs-i-teve

Detta är inte bara "några psykopater" som det finns i alla länder, raser och kulturer. Islam stödjer sånt där, Islam förespråkar den typen av våld.




http://www.ramberget.com/index.php?optio...&showall=1

Olika citat ifrån Koranen, den uppmanar till våld och alla som inte är Muslimer ses som fiender. Detta är raka motsatsen till vad du och jag vill uppnå i samhället och jag tycker definitivt sånt ska bekämpas.

Fler citat ifrån Koranen, taget ur kommentarerna ifrån friatider länken.

Citat koranen:

-"Believers, take neither Jews nor Christians for your friends." (Surah 5:51)

-"Believers, make war on the infidels who dwell around you. Deal firmly with them." (Surah 9:121-)

-"Kill the Jews and the Christians if they do not convert to Islam or refuse to pay Jizya tax" (9:29)

-"Any religion other than Islam is not acceptable (3:85)
The Jews and the Christians are perverts; fight them"(9:30)

-"Maim and crucify the infidels if they criticise Islam." (5:33)

-"The infidels are unclean; do not let them into a mosque" (9:28)

-"Punish the unbelievers with garments of fire, hooked iron rods, boiling water; melt their skin and bellies"
(22:19)

-"Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them" (47:4)



Ragnarök : Tycker du verkligen detta är något som passar in i ett civiliserat samhälle med öppet debattklimat och yttrandefrihet?
2013-07-21,12:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,12:25 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #26
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Beror på vad man menar med "bekämpa" i sammanhanget. Det är fullt naturligt att vilja bekämpa Islams utbredning i Sverige på samma vis som en sosse bekämpar att moderaternas åsikter och värderingar får utbredning. Att bekämpa Islam globalt och blanda oss i onödiga konflikter som vi har intresse i att stå utanför, så som Kent Ekeroth (SD) verkar förbannat kåt på, tycker jag man bör ge fan i som svensk nationalist.

Sen angående yttrandefrihet: en av demokratins svagheter är att den måste erkänna yttrandefrihet även för dem som vill avskaffa den, för att vara demokratisk åtminstone. Så muslimer skall givetvis ha yttrandefrihet i Sverige. I ett verkligt nationalistiskt Sverige skulle det dock bo få muslimer här, eftersom många skulle ta sitt pick och pack och ge sig av. Yttrandefrihet och religionsfrihet misstolkas ofta dock, det medför inte rätten att smälla upp pompösa moskéer med tillhörande systematiska böneutrop i Sverige, ha slöja på sig på en arbetsplats eller ägna sig åt olaga hot.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-21,12:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,12:46 av {2} confused....)
Inlägg: #27
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Jag tycker faktiskt vi ska bekämpa den globalt. Islam i hur religionen fungerar och vad den förespråkar har bokstavligt talat en krigsförklaring mot resten av världen och dom ikke troende.

Jag tycker många underskattar vad denna grupp med människor håller på med, står för och försöker åstadkomma bara för att dom gömmer sig i en religion.

Det är inget jag tycker man ska ta lätt på, det är inte heller något som går att lösa på ett civiliserat sätt eller med demokrati och debatt. Det ända som kan lösa det är att svara på krigsförklaringen och försvara oss.

Jag tycker helt seriöst världen ska gå ut i krig mot Islam på samma sätt som vi gick i krig mot Nazisterna. Islam är exakt lika vitalt och farligt för världen som Hitler var, dom kör en annan taktik och profil där dom smyger under radaren, men deras ideologi skiljer sig fan inte mycket ifrån Nazisternas, dom har bara hatet mot andra grupper och krigar med en annan taktik.

Utplåning av folk grupper, krig mot alla som inte är med dom, dikterande av åsikter och folks liv osv osv osv. Allt det som gjorde Hitler och Nazisterna onda förespråkar och försöker Muslimerna med dom med. Den största skillnaden är faktiskt bara att dom använder en annan taktik och ett mer rebelliskt smyga under radaren tillvägagångs sätt i sin krigsföring.
2013-07-21,14:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,15:01 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #28
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
confused... Skrev:Jag tycker faktiskt vi ska bekämpa den globalt. Islam i hur religionen fungerar och vad den förespråkar har bokstavligt talat en krigsförklaring mot resten av världen och dom ikke troende.

Jag tycker att vi bör bekämpa den i den meningen att invandrare (däribland många muslimer) som vägrar anpassa sig till det svenska samhället (något som Islam bidrar till att göra problematiskt), som levt på bidrag över en längre tid och bor i enklaver bör uppmuntras lämna Sverige via att, bland annat, få sina existerande bidrag indragna (och få ett sista återvandrings-bidrag istället). Detta förutsatt att det inte är osäkert att återvända till hemlandet, vi är inga barbarer, utan att läget är nog säkert för att återvända.

Därigenom får inte Islam eller annan MENA-associerad skräpkultur / religion något fotfäste /utbredning i Sverige. Sverige kommer därmed inte vara så lockande längre för parasiter, varav många av dessa är muslimer. Förhoppningsvis får vi en liknande utveckling i andra vita, västerländska länder vilket då gör att Islam inte får utbredning i Europa heller eller ö.h.t i den vita världen. Införande av detta hade varit en bra början:

http://www.friatider.se/ny-brittisk-lag-...ragsfamilj

Och kriminella invandrare bör såklart utvisas och vi bör införa ett invandringsstopp från vissa länder (varav många av dessa är muslimska).

Sen om vissa ÄNDÅ är muslimer som bor kvar efter detta stör inte det mig nämnvärt, förutsatt att de följer lagar, grundläggande normer och anpassar sig efter det svenska samhället. Det är skillnad på muslimer och muslimer, bland bosnier t ex. (varav många är muslimska) finns avsevärt många fler som fungerar i väst och är kapabel till assimilation än bland somalier och irakier.

Religiositet bör inte uppmuntras från samhällets sida utan tvärtom bör vetenskap och logik göra det (som är ett av det västerländska samhällets grundfundament och en orsak till vår framgång). Dock om en eller annan vill tro så har de såklart den rätten, oavsett om de är kristna eller muslimer.

Citat:Jag tycker många underskattar vad denna grupp med människor håller på med, står för och försöker åstadkomma bara för att dom gömmer sig i en religion.

Det är inget jag tycker man ska ta lätt på, det är inte heller något som går att lösa på ett civiliserat sätt eller med demokrati och debatt. Det ända som kan lösa det är att svara på krigsförklaringen och försvara oss.

Jag tycker helt seriöst världen ska gå ut i krig mot Islam på samma sätt som vi gick i krig mot Nazisterna. Islam är exakt lika vitalt och farligt för världen som Hitler var, dom kör en annan taktik och profil där dom smyger under radaren, men deras ideologi skiljer sig fan inte mycket ifrån Nazisternas, dom har bara hatet mot andra grupper och krigar med en annan taktik.

Utplåning av folk grupper, krig mot alla som inte är med dom, dikterande av åsikter och folks liv osv osv osv. Allt det som gjorde Hitler och Nazisterna onda förespråkar och försöker Muslimerna med dom med. Den största skillnaden är faktiskt bara att dom använder en annan taktik och ett mer rebelliskt smyga under radaren tillvägagångs sätt i sin krigsföring.

Enda sättet Islam kan utgöra ett stort hot i väst är om vi har omfattande demografiska förändringar (vilket vi redan delvis haft såklart, men jag önskar vrida denna utveckling tillbaka) med allt fler troende muslimer på västerländsk mark som ges särrättigheter av naiva politiker och börjar avgöra våra demokratiska val p g a sin höga numerär m.m.

Om detta förändras i rätt riktning (på det sätt jag beskrivit med återvandring + krav på assimilering av ett fåtal + invandringsstopp) ser jag inte riktigt hotet och det är inte ALLS jämförbart med tredje riket. Efterblivna, muslimska länder i tredje världen har inte samma kapacitet som krigsmakt som Hitlers Wehrmacht. Västerlandet har stått för merparten av Militär teknologisk utveckling och vi är avsevärt mycket bättre krigare än vilket klankulturellt, muslimskt kamelryttar-land som helst.

Vi bör visa genom handling att deras religion inte är välkommen här om de inte starkt anpassar den till västerländska lagar och normer. Utöver detta bör vi ha en stark försvarsmakt som skyddar oss vid eventuella angrepp och vi bör inte sälja vapen till stater eller grupper som kan utgöra ett hot mot våra nationella (och Europas) säkerhetsintressen. Något internationell korståg /krig mot Islam gör bara att vi hamnar i konflikt i onödan.

Jag tycker inte heller vi har någon rätt att pådyvla andra delar av världen vårt levnadssätt (som kolonisatörerna gjorde), oavsett om de lever primitivt och från vår synvinkel efter ruttna värderingar. Vill muslimerna leva efterblivet så får de göra det. USA använder hela tiden "skapa demokrati" och införa västerländskt leverne som en ursäkt för att föra krig och gå in i länder som de borde låta vara ifred.

Eftersom jag är vit västerlänning har jag detta "universialistiska " tänkande och moral väldigt naturligt (om det är genetiskt eller kulturellt betingat går att spekulera i) där jag inte vill att någon oskyldig skall lida i onödan - oavsett ras /kultur / härkomst. Det är såklart synd för kvinnorna att växa upp i ruttna hederskuturer, men det är bättre att vi låter muslimerna vara i fred i deras egna länder av den anledning jag angav. Goda krafter inom de länderna får se till att verka för en förändring av deras samhälle till det bättre. Möjligen att dessa goda krafter kan få ett visst stöd finansiellt från oss i väst när vi ordnat vår egen skit och eliminerat de samhällsproblem som mångkulturalismen medfört, men vi skall inte in militärt i muslimska länder i onödan.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-21,14:52,
Inlägg: #29
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Asså ni 2....
2013-07-21,15:07,
Inlägg: #30
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Eriksson Skrev:Asså ni 2....

Yeah, börjar bli off topic. LOL.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-21,19:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,19:23 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #31
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
confused... Skrev:Grejen är den att Islam är inte bara en ideologi som dom flesta religioner, det är även Muslimers lagar och regler som stödjer kvinnoförakt , krig och våld och yttrandefrihet. Den står för raka motsatsen för vad vi i Sverige och andra Västliga länder kämpat med att uppnå.

Det är en anledning till att så många Muslimer är så förbannat aggressiva och står för så mycket våld, det är för att det är en vålds stödjande och kvinnoförnedrande "ideologi". Raka motsatsen mot vad vi kämpat så mycket med att få till i Sverige och gjort Sverige till ett fredligt land, samtidigt som Islam är en stor del av anledningen till att det alltid är krig i deras länder.

Det är helt enkelt inte bara en "idelogi" utan även en politisk bok som stödjer våld och reglerar deras liv näst intill helt och hållet in på minsta detalj.

Så nej, jag tycker inte det är en farlig inställning att slå hårt mot en religion som slår så hårt och våldsamt mot omvärlden och andra kulturer och ideologier så som dom gör, snarare tvärt om, vi måste för fan försvara oss själva och vår strävan efter ett civiliserat samhälle. Alla ska få tycka vad dom vill och jag är för yttrandefrihet, men Islam är mer än yttrandefriheten, det är en vålds stödjande närmast diktatisk religion som även involverar politik.

Jag är helt enig i dig, jag söker ett mer civiliserat samhälle med mer öppet debattklimat oavsett vad man tycker, men Islam är en religion som inte bara tycker, utan snarare raka motsatsen, den stödjer att ta till våld och den är just det du eftersträvar att inte ha i framtiden. Den "idelogin" är raka motsatsen till civiliserat samhälle med öppet debattklimat.

http://www.friatider.se/konverterade-til...ggs-i-teve

Detta är inte bara "några psykopater" som det finns i alla länder, raser och kulturer. Islam stödjer sånt där, Islam förespråkar den typen av våld.




http://www.ramberget.com/index.php?optio...&showall=1

Olika citat ifrån Koranen, den uppmanar till våld och alla som inte är Muslimer ses som fiender. Detta är raka motsatsen till vad du och jag vill uppnå i samhället och jag tycker definitivt sånt ska bekämpas.

Fler citat ifrån Koranen, taget ur kommentarerna ifrån friatider länken.

Citat koranen:

-"Believers, take neither Jews nor Christians for your friends." (Surah 5:51)

-"Believers, make war on the infidels who dwell around you. Deal firmly with them." (Surah 9:121-)

-"Kill the Jews and the Christians if they do not convert to Islam or refuse to pay Jizya tax" (9:29)

-"Any religion other than Islam is not acceptable (3:85)
The Jews and the Christians are perverts; fight them"(9:30)

-"Maim and crucify the infidels if they criticise Islam." (5:33)

-"The infidels are unclean; do not let them into a mosque" (9:28)

-"Punish the unbelievers with garments of fire, hooked iron rods, boiling water; melt their skin and bellies"
(22:19)

-"Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them" (47:4)



Ragnarök : Tycker du verkligen detta är något som passar in i ett civiliserat samhälle med öppet debattklimat och yttrandefrihet?

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus". Nej tycker inte islam är bra generellt, de har vissa bra saker såklart men nej passar inte i väst. West will fall. Smile jepp, har lsät stora delar av koranen och den är hemsk, och islamska guden är inte en trevlig typ
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-22,00:25,
Inlägg: #32
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
TonightIsTheNight Skrev:Yeah, börjar bli off topic. LOL.

+1

Kan vi inte ha en tråd som för en gångs skull inte ballar ur till ännu en invandringsdebatt.
Life is a game.
2013-07-22,00:31,
Inlägg: #33
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
hahaha satan vad det ballar ur.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-22,00:34,
Inlägg: #34
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
hhaahaha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-22,00:40,
Inlägg: #35
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Ang ämnet: Ja jag säger att jag röstar SD och att svenskinvandringspolitik är kass om det väl dyker upp. Drar mig inte från att diskutera det heller. Satan vad det har hettat till ibland.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-22,05:03,
Inlägg: #36
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Jag diskuterar i princip bara politik med vanner jag litar pa, vilkas varderingar och intellekt jag respekterar. Har inget for att diskutera politik med folk random idioter med en forutbestamd mening som egentligen inte bryr sig om vad jag sager, salange de far saga sitt.

Sa nej, jag berattar inte vilket parti jag sympatiserar med och ang. Ragnaroks text:

Har du varderingen att det ar sunt att halla det for digsjalv sa sta upp for det da. Det ar ju betydligt mer alfa att sta upp for vad man tycker an att kanna sig tvingad att beratta bara for att nagra tottar pa ett forum hasplat ur sig att man alltid ska sta upp for ens varderingar. I princip ar det ratt, men nar du tycker att du inte vill beratta nagot sa ska du folja detta. Beratta inte, sta upp for det ist.

Random dude: EY Arlin, vilket parti rostar du pa?
Arlin: Jag vill inte diskutera politik med dig.
2013-07-22,12:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-22,12:55 av {2} confused....)
Inlägg: #37
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
(h)
TonightIsTheNight Skrev:Beror på vad man menar med "bekämpa" i sammanhanget. Det är fullt naturligt att vilja bekämpa Islams utbredning i Sverige på samma vis som en sosse bekämpar att moderaternas åsikter och värderingar får utbredning. Att bekämpa Islam globalt och blanda oss i onödiga konflikter som vi har intresse i att stå utanför, så som Kent Ekeroth (SD) verkar förbannat kåt på, tycker jag man bör ge fan i som svensk nationalist.

Jag håller inte med dig någonstans om att Islam bara ska bekämpas i Sverige. Dom har trots allt en krigsförklaring mot hela världen, dom gör bombangrepp och utför mord inte bara mot USA men runtom i hela världen På samma sätt som omvärlden, då även många länder som inte blev attackerade av Nazisterna hjälpte till att stoppa dom så tycker jag vi ska stoppa Islam, dom är lika illa som Nazisterna även om dom inte fått lika mycket makt runtom i världen än och dom har spridits ut och finns nästan överallt i alla länder nu och påtvingar sina seder på länder.

Dom har invandrat till många länder i världen, dom invandrar bara mer och mer hela tiden och dom VÄGRAR anpassa sig till länderna dom invandrar till. Dom gör allt dom kan för att Islamisera länderna och som det ser ut nu så lyckas dom, dom får mer och mer makt och frihet hela tiden, dom totalt ignorerar dom ländernas lagar regler och kultur, dom har absolut NOLL respekt för någonting bortsett ifrån Islam. Jusst på grund utav att det är en del av religionen.

Vilja bekämpa Islam kan absolut inte jämföras med att påtvinga demokrati på länder. Islam är en religion och politisk makt som har en krigsförklaring mot resten av världen, det är en krigsgud som förespråkar bland annat detta beteéndet i videon nedan.

Och jo, jag står fast vid att dom visst är ett hot mot oss västliga länder. Sverige och säkert andra länder också har ju för fan t.o.m Muslimer i politiska toppen och hela våran samhällen och länder anpassar sig mer till dom än vad dom gör till oss. Husby t.ex, dom skiter totalt i våran demokrati, våra lagar och våra regler och tar till våld för att framföra sin åsikt, exakt enligt Islam och Sverige står och inte bara kollar på utan vi belönar dom med att ge dom mer resurser trots att dom redan har mer resurser än genomsnittet och resurserna inte är orsaken i grunden, utan Islam.

Vi har sett det tidigare och vi kommer se det igen, detta är något som aldrig kommer att stoppa eftersom fanatiskt religiösa sätter sin religion framför allt annat och det som hände i Husby, alla våldtäckter som händer i Sverige, familjemord och kriminalitet. Det stöttas av Islam. Eller fan, det inte bara stöttas, det uppmuntras och ta till våld och ondska mot icke Muslimer belönas fan i Islam.

Jag står absolut fast vid att du och många andra underskattar vilken kraft vi faktiskt har att göra med för att dom har en mer rebellisk smyga under radarna krigsföring än den rakt på sak arme krigsföring Nazisterna hade. Vi har städer i Sverige som fan knappt ses som Svenska längre(Malmö), vi har många förorter som är exakt likadana och samma sak i många andra länder i EU. Fan många random folk jag snackat med här i Norge tar upp Malmö och frågar vad Sverige håller på med i Malmö och pratar om hur tråkigt det är att Malmö har gått under så hårt eftersom det är en så fin stad.
Jag kan garantera dig att om inte SD eller SvP och andra partier som verkligen ser vad som håller på att hända får ordentlig makt snart så kommer Sverige innom din och min livstid att bli en krigszon omvärlden inte invandrar till längre utan Svenskar kommer börja fly till andra länder.

Jag är helt övertygad om detta. Och på samma sätt som att man inte kunde bekämpa Nazistera genom att enbart fokusera på dom länder Nazisterna gått in i och driva dom tillaka till Tyskland och ge fan i att attackera och slå ut Hitler, källan till det onda, utan man var tvungen att slå ut källan(Tyskland/Hitler) för att stoppa Nazisterna är jag helt övertygad om att vi måste göra det samma mot Islam.

[video=youtube;8J_cqtdH26c]http://www.youtube.com/watch?v=8J_cqtdH26c[/video]

Ragnarök Skrev:"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus". Nej tycker inte islam är bra generellt, de har vissa bra saker såklart men nej passar inte i väst. West will fall. Smile jepp, har lsät stora delar av koranen och den är hemsk, och islamska guden är inte en trevlig typ

You where saying? (h)
[video=youtube;BrdjhoGLpJM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BrdjhoGLpJM#t=66s[/video]

Men för att vara seriös, jag tycker inte det passar någonstans i den moderna civiliserade världen med en religion och kultur som är som Islam och uppmuntrar och belönar krig,våld och som starkt går emot demokrati,yttrandefrihet och jämställdhet som är några av dom viktigaste punkterna för ett civiliserat samhälle.

Jag tycker ett citat ifrån Jimmie Åkesson passar bra här "Det funkar inte att stå och spela we shall overcome på fiol när huvudstaden står i lågor"

Islam är ingen vanlig skugga, vi har i Sverige och även i andra länder arbetat mot det Islam står för med ljus, godhet och civiliserat levnads sätt med bidrag, överösa dom med resurser och visa helt absurt mycket förståelse för dom med tanke på att dom spottar på oss tillbaka. Istället för att bli bekämpade ser dom vårat ljus som en svaghet och utnyttjar det till att sprida sig.

"Det funkar inte att stå och spela we shall overcome på fiol när huvudstaden står i lågor"

Och det är ett citat som även om det var riktigt till Husby händelsen så passar det väldigt bra in i ett världsomfattande perspektiv !
2013-07-22,17:49,
Inlägg: #38
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
TonightIsTheNight och confused...: Starta en egen tråd i Off topic eller skriv i befintlig. Den politiska diskussionen hör inte hit.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 869 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 2,996 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 2,448 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 6,233 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}