LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Oregelbundet sex och no runk
2013-07-21,22:10,
Inlägg: #1
Oregelbundet sex och no runk
Jag har för länge sedan slutat med porr och testat att inte runka i perioder. Längsta var 83 dagar. Därefter började jag ha sex från och till. Inget regelbundet, men mycket sex i några dagar eller längre och ett ONS ibland. Problemet med detta är att det är nästintill omöjligt att inte runka efter en sisådär 10-14 dagar utan sex. Det är MYCKET lättare utan vare sig runk eller sex. Då är det bara att släppa all kåthet och göra något annat av den.

I antirunktråden finns det mängder med framgångshistorier med folk som inte runkat på evigheter, men många där verkar inte ha sex heller. Så för mig ser mycket ut som mentalrunk och inte leder till något verkligt resultat.

Jag mår rätt kasst då jag inte kommit på en bit över en vecka. Mer stressad, sover sämre, osv.

Är det någon som känner likadant? Är det ens någon som har oregelbundet sex som inte runkar?
2013-07-21,22:22,
Inlägg: #2
Oregelbundet sex och no runk
I perioder har det varit så för mig och visst är det svårt men det är ju bara använda sin will power. Testa leta litteratur som handlar om att göra om sexuell energi till produktiv energi i övriga livet. FInns en del av dom faktiskt. Även i the way of the superior man skrivs det ju om att träna sina sexmuskler så att man får orgasm utan att komma, vilket kanske också är att föredra om man inte har sex regelbundet.

Annars så se till att skaffa sex regelbundet. Ha som mål att skaffa 2 kks så bör du aldrig gå mer än ett par dagar utan sex om du inte så önskar.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-21,23:29,
Inlägg: #3
Oregelbundet sex och no runk
Think & Grow Rich av Napoleon Hill har ett kapitel om att använda sin sexuella energi till produktiva saker vare sig det är att gymma, skriva, sporta, musik, whatever ur hobby is. Jag blir mer produktiv framför datorn å går oftare på gymmet å blir mer sugen för utgångar på helgerna när jag inte fappar! ^^,
2013-07-22,01:03,
Inlägg: #4
Oregelbundet sex och no runk
Toledo Skrev:Mark Manson skrev i Models att ifall man har problem med att hålla sig för no runk så funkar det att köra en gång på 14 dagar, och då runka till en brud man känner, som man tidigare inte haft sex med.

Kör på det ifall du tycker de är svårt.

+1. This har hjälpt mig mycket. Jag klarar verkligen inte no fap, jag kan hålla mig 1-2veckor. Sen blir jag så förbannat kåt, jag kan inte sova, jag kan inte koncentrera mig på någonting.

Men jag håller mig borta ifrån porr och runkar bara genom att blunda och fantisera och då försöker jag fantisera om brudar jag haft sex med eller träffat irl och vill ha sex med.

Detta har minskat mitt runkade något enormt istället för som när man kollar på porr när det är näst intill varje dag. Porren gör en så jävla kåt på grund utav att man kan välja en helt perfekt brud som gör vad fan man än vill hon ska göra och kåta upp sig till. Jag kan sitta och inte ens vara kåt och inte sugen på att varken knulla eller dra en runk i duschen, i sängen eller whatever. Men ändå, när porr kommer upp i huvudet blir jag sugen som fan ändå, eftersom man kan kåta upp sig så mycket mer med porr.

Helt enkelt, är jag inte så kåt att jag är sugen att runka utan porr, så ger jag fan i att runka, men jag försöker ändå hålla mig så länge som möjligt och det är verkligen bara när jag är så kåt att jag inte klarar att sova eller koncentrera mig på något jag drar en fap.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}