LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Seduction i tankarna!
2013-07-25,11:44,
Inlägg: #1
Seduction i tankarna!
hallå allihoppa!

För ungefär ett år sen jag gick andra året på gymasiet så fick jag ett tips av mina vänner gällande seduction o.s.v jag blev då verkligen hooked i det, för jag sen liten har verkligen vart verkligen dålig på att få en tjej och att jag var mycket intresserad av att läsa kroppspråk psykologi och hur människan funkar. Iallafall så började min resa där och jag kom ihåg att jag började läsa lite av mysterys bok "The game" och lärde mig en del grejor inom mystery method (ioi, negs o.s.v) men den allra första boken jag läste ut helt var David deangelos bok double your dating och jag kom ihåg att jag gick runt på rasterna och bara socialserade,negga,teasade dom tjejerna jag fick kontakt med,allt var ju så hypeat då för mig för att hela grejen med seduction var så pass nytt för mig .Men med tiden så var det inget med det allt var helt vanligt igen och jag började läsa mer mycket inom kroppsspråk(ioi hos en tjej och mycket mer) och försökte öppna tjejor såklart. efter ett halvt års tid så blev det bara mycket för mig själv att komma ihåg alla dessa tips jag har lärt mig (mycket tips från mystery method o.s.v), jag insåg att jag följde någon slags av betéende mönster och att det inte var naturligt någon stans,fine det funkar men det är bara för mycket att tänka på alla dessa grejor....jag bestämmde då att ragga helt naturligt att liksom va mig själv thats it!,, jag hade fortfarande tjejer i huvudet varje dag sen första dagen jag började sen då kunde helt enkelt inte sluta tänka på det, Varför? det vet jag inte helt enkelt jag tror att jag VILLE för mycket! Och jag på någotvis drog upp ragga tjej grejen under den tiden upp på en slags pedestal Efter det halv året så läste och mer böcker inom natural game hade då ingen koll på det då men den största andledningen var för att jag glömmer bort lätt (när jag har läst hela boken så kommer jag inte ihåg halva pågrund av att jag är så pass dålig på engelska) och att jag ville inte förlora kunskap villket jag gjorde efter som jag glömmer lätt bort med tiden . Såklart så testade jag det så gott som möjligt trots att jag var fortfarande "rookie",jag fick väll lite tjejor ibland 5 k-close per månad men utav dom 5 k closen så öppnade jag rejält många o.s.v det var mycket frusterande och jag ville bara skit i allt!Jag bestämmde mig att läsa den här boken Book of pook som en del har rekommendet på detta forum och som ska va den sista boken för mig på länge!.

Nu kommer jag till gejen när jag läste klart denna bok för några månader sedan så har jag insett att det handlar mer om livet och att fokusera sig på sig själv och att skaffa sin en bra livsstil just nu handlar det inte något alls om tjejer villket jag fokuserade på så mycket förut. Nu för tiden så är tjejer just nu bara ett plus om jag får ett ligg så är det bara ett plus det är som att få drickspengar om man jobbar som kock tillexempel det är ett plus!.Just nu har jag insett att göra så mycket som möjligt (upplevelser) med vännerna och jag ser det som att vänner är mer viktigare i mitt liv just nu Problemet är nu att jag vet inte vad hur jag ska göra gör att få mer vänner, just nu efter studenten så har jag nästan inga vänner alls där jag bor villket gör mig deprimerad.. jag har bara en riktig vän som jag verkligen hänger med där jag bor och jag skulle gärna villja öka min vän krets runt om! inte för jag säger att han är en dålig vän menmen jag har bara lärt mig under den här tiden att atrahera tjejor och hur man får dom i säng inte hur man kan få en vän och skapa connection!

Jag hoppas att ni har fått en bild hur jag har haft det under det första året med suduction och jag tänkte om jag kunde få lite hjälp med detta av någon på detta forum det skulle va sjukt nyttigt!.

det var allt från mig!

/Roppe
2013-07-25,16:03,
Inlägg: #2
Seduction i tankarna!
Låter som du gått samma väg som många oss inom pickup. Dvs lär sig ragga brudar och inser sedan hur man kan utveckla sig själv inom alla områden i ens liv för att till slut ha main focus att få ett bättre, intressantare och rikare liv snarare än öka sin laycount! När man skapar ett rikare liv så skapar man även flera tillfällen att "råka" ragga upp brudar utan mening vilket är mycket mer najs IMO, när det bara råkar hända nästan.


Anyway, ang kompis grejen. Så är jag inte rätt man att ge dig tips så jag alltid haft många vänner. Men här kommer några tips jag tror funkar.

*Ge värde till folk(ge dom beröm, uppskattning), ta inget värde. Va glad hela tiden.. Va en yes-man.
*Har blivit kompis med många PUAS, som blivit mina riktiga kompisar... PUA är generellt mycket öppnare en "vanliga" människor och de jag känt i några månader känns det som jag känt hela livet.. Släng iväg ett PM på forumen bara och ge en bra presentation om dig själv!
*När du väl connectar med någon kille, säg att du tycker han verkar jävlig skön och ta hans nummer..
*Börja gå på olika events, börjar idrotta, danslektioner, meditationsgrupper, .. Idag finns det tillochmed events på facebook som kallas "networking" där man bara bestämmer att man ska träffas personer på en plats för att lära känna nytt folk.
*Man kan ragga killkompisar på krogen också.. jag får ofta killkompisar där, som jag lätt hade kunnat bli kompisar med om jag velat. Aiiioooo på forumet får alla killar på krogen att älska han... Dock kan detta nog va svårt om du inte är översocial som jag och han är.
2013-07-25,16:21,
Inlägg: #3
Seduction i tankarna!
Jag tror du måste ta det lite lugnt och leva dig in i ditt egna liv,
Ett tips jag har till dig är att skriva ner på ett papper vem är jag! (Ljug inte för dig själv för då har du redan mislyckats)
Sedan skriv ner vem du vill vara! Detta kommer göra dig medveten vad du vill ändra och stärka dig!

När du blivit stark i dig kommer tjejerna vilja ha dig och killarna vara dig!

Sedan var bara öppen hälsa på alla och var glad trevligt och skön, killar är som att ragga på brudar nästan!

Sen som illdan sa, börja göra aktiva saker med folk involverat och skriv till killar på forumet så kommer du träffa massa sjukt och roligt folk!
Jag och illdan kände direkt när vi sågs första gången att detta kommer bli sjukt kul när vi festar och raggar brudar ihop! Haha
Keep it up!
2013-07-25,20:36,
Inlägg: #4
Seduction i tankarna!
Hehe intressant, är typ i motsatt situation! Har ett fett jobb och många vänner men relativt låg "laycount" som tidigare skrivare kallade det Smile

När d gäller o skaffa vänner så tänk bara vad du vill ha av en vän och agera efter det Wink

gl
2013-07-26,02:51,
Inlägg: #5
Seduction i tankarna!
Shanks Skrev:Hehe intressant, är typ i motsatt situation! Har ett fett jobb och många vänner men relativt låg "laycount" som tidigare skrivare kallade det Smile

När d gäller o skaffa vänner så tänk bara vad du vill ha av en vän och agera efter det Wink

gl

Spelar det för roll om du knullat 100 eller 5 tjejer egentligen?
Du kan ju se det på olika sätt eller hur, jag vet inte om jag har hög eller låg laycount eller inte men det stör mig inte de minsta!
Det är oftast något killar bara bragar om och skit i de du knullar för det är gött och skönt inte för att kunna säga till din polare jag har legat med 38 tjejer nu!

Kör på folk och träffa Goa trevliga brudar, hångla smek dem och ha kul som fan på köpet! Skit i alla andra
// fylle Aioo
Keep it up!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}