LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att jaga vs. att bli jagad
2013-07-26,18:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-26,18:20 av {2} Willson.)
Inlägg: #1
Att jaga vs. att bli jagad
Hejsan!

Jag håller för närvarande på att göra lite ändringar i mitt game och vill ha er input på era erfarenheter kring skillnader i mentalitet, inställning och utförande på män som är direkta och uppenbart jagar brudar (med success då, half-assed direkt game undanbedes) mot att som man bli jagad av kvinnor.

När jag var kring 18 och hade förhållande så var jag självfallet oåtkomlig för andra tjejer, vilket verkade ha någon slags katt-mynta-effekt på kvinnor i min omgivning. Hur ser ni på det här med att vara åtkomlig vs att vara oåtkomlig för kvinnor?

Kör!
2013-07-26,18:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-26,19:50 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
Att jaga vs. att bli jagad
IMO är needy-konceptet ett oerhört dumt koncept som enbart är gällande för en liten andel människor som lider av extremt nice guy syndrome. Många många, inklusive jag, hade sparat oss mkt mkt tid om vi bara fått tipsen att bli mer PÅ tjejer som vi ville ha. Passivitet var det vi behövde bota helt enkelt. HUR man visar intresse är av ytterst liten vikt och det handlar 98 % om vem som visar intresse för tjejer, i tjejens värld alltså.

Ör man kåt och vill ha ett lay så snabbt som möjligt så är det numbers game som gäller och då gälelr det att vara PÅ för att spara tid.. Sen är det ju inte självklart man är ute efter att få ligga så snabbt som möjligt, utan man kan letar efter en specifik typ av tjej.

Däremot så är pre selection det som genererar absolut mest attratkion, så har man mkt pre seleection en kväll tc är det inte behövligt att vara på, men kan man fortfarande vara det utan problem.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-26,18:45,
Inlägg: #3
Att jaga vs. att bli jagad
Vill man rack up lays så snabbt som möjligt är det utan tvekan att "jaga" som är the shit.

Grejen är att det är inte alls needy sålänge man inte BEHÖVER deras bekräftelse - Det blir needy när ens sinnestillstånd baseras på deras respons gentemot dig: Om du är direkt UTAN bekräftelsebehov så är det extremt sexigt och effektivt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-26,19:03,
Inlägg: #4
Att jaga vs. att bli jagad
Japp. Så är det. Inte riktigt vad jag frågade efter men jo det är sant.

Någon som har erfarenhet kring att bli jagad av brudar och hur det gamet ser ut? Någon som har tankar och idéer på hur man skapar sig en livsstil som automatiskt attraherar snygga kvinnor?
2013-08-05,15:25,
Inlägg: #5
Att jaga vs. att bli jagad
Okej gott folk, har lite mindsets jag vill testa, nu vill jag ha input från er.

Vad jag vill ha från er är idéer på vad man kan säga/göra som sätter tjejen i ramen som "sexual aggressor", dvs allting mellan himmel och jord som skapar ramen "hon stöter på mig". Jag tänkte jag skulle ladda mitt batmanbälte med fräscha idéer.
2013-08-05,15:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-05,15:40 av {2} russel.)
Inlägg: #6
Att jaga vs. att bli jagad
Redan vid första ögonkontakt/blick från henne borde man kunna öppna med något liknande:

"Hurru jag är ingen tavla som man kan stå och glo på hela tiden"
"Jaha, och vad har du skapat dig för fantasier so far"
Ta en servett, gå fram och säg "Här, du behöver nog torka bort lite drägel"


Edit: "Jaha, och vad har du skapat dig för fantasier so far" kan man ju slänga in närsomhelst
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-05,18:08,
Inlägg: #7
Att jaga vs. att bli jagad
Willson Skrev:Okej gott folk, har lite mindsets jag vill testa, nu vill jag ha input från er.

Vad jag vill ha från er är idéer på vad man kan säga/göra som sätter tjejen i ramen som "sexual aggressor", dvs allting mellan himmel och jord som skapar ramen "hon stöter på mig". Jag tänkte jag skulle ladda mitt batmanbälte med fräscha idéer.

Ladda ner:

1. Chase amate - how to make girls chase (tror den heter så)
2. Swingcat - real world seduction (ver 1 eller 2)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-05,18:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-05,18:56 av {2} Willson.)
Inlägg: #8
Att jaga vs. att bli jagad
Tack för bra läsningstips Valle har läst lite löst i swingcat tidigare. Guld värt.

https://www.girlschase.com/how-to-make-girls-chase

Här är länken till hemsidan om någon är intresserad (finns nog nåt exemplar i det andra biblioteket också Big Grin)
2013-08-05,20:22,
Inlägg: #9
Att jaga vs. att bli jagad
Willson Skrev:Tack för bra läsningstips Valle har läst lite löst i swingcat tidigare. Guld värt.

https://www.girlschase.com/how-to-make-girls-chase

Här är länken till hemsidan om någon är intresserad (finns nog nåt exemplar i det andra biblioteket också Big Grin)

Ja, hans artiklar (som är gratis) är också guld värt när det kommer till just sådant game.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-05,21:14,
Inlägg: #10
Att jaga vs. att bli jagad
Sitter just nu nergrävd i pdf-en, många bra tips och tricks. Bara att implementera och köra.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Leda vs låtas bli jagad kball 7 5,273 2014-12-10,04:28
Senaste inlägg:: ångest101
  Tjejer gillar bli jagad?!!! selected 13 5,112 2013-09-02,09:36
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}