LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
vart ska jag ?
2013-07-31,10:58,
Inlägg: #1
vart ska jag ?
Hej jag är en kille som är 22 år och bor nära stockholm
skulle villja testa en intensivkurs någånstans men vet inte vart... Har ni några tips ?:confused:
2013-07-31,12:40,
Inlägg: #2
vart ska jag ?
Intensivkurs inom pua eller körkortsutbildning? Wink
2013-07-31,13:21,
Inlägg: #3
vart ska jag ?
Toledo Skrev:Detta?
Intensiv kurs inom PU är bara dumt. Det är i princip att ha en vän som säger vad du ska säga till en brud när du går fram till henne, och pushar dig till att gå fram till henne. För ett par tusen ;-

All teori finns att lära sig på denna hemsidan gratis. Wings att gå ut med kan du också hitta här.

Välkommen hit dock!

Precis det jag menar, dumt att ta en intensivkurs i något som kanske inte alls är värt de pengarna Wink
2013-07-31,14:01,
Inlägg: #4
vart ska jag ?
Fan hitta några Goa gubbar i Stockholm och kör med dem Smile
Jag gjorde det i Göteborg och nu istället är de dem skönaste jävla killarna och vi alla skall dra magaluf idag
Keep it up!
2013-07-31,15:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-31,15:09 av {2} Ragnar.)
Inlägg: #5
vart ska jag ?
Ja men nu undrar Andrej ju om det finns PUA-kurser som ni känner till.. Jag känner till C-R, men finns det några andra ?
Känner Andrej personligen och han har inte legat på latsidan de senaste två åren typ, vi tankade hem en del pua-material och har kört med allt möjligt och vi har båda fått ett grymt sexliv, själv har jag gått in i förhållande under en del av tiden men Andrej har inte behövt vara utan fitta särskilt många dagar under den här perioden, och bara eskalerat i lays, jag är skitimponerad Smile

Men till topic, finns det annat än cr ? Han vill ju testa bara.. (Daygame alltså)
2013-07-31,16:44,
Inlägg: #6
vart ska jag ?
Hör efter med Faceoff! ;-)
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-07-31,16:49,
Inlägg: #7
vart ska jag ?
Ragnar Skrev:Ja men nu undrar Andrej ju om det finns PUA-kurser som ni känner till.. Jag känner till C-R, men finns det några andra ?
Känner Andrej personligen och han har inte legat på latsidan de senaste två åren typ, vi tankade hem en del pua-material och har kört med allt möjligt och vi har båda fått ett grymt sexliv, själv har jag gått in i förhållande under en del av tiden men Andrej har inte behövt vara utan fitta särskilt många dagar under den här perioden, och bara eskalerat i lays, jag är skitimponerad Smile

Men till topic, finns det annat än cr ? Han vill ju testa bara.. (Daygame alltså)
Om man "inte är utan fitta särskilt många dagar"... då är min fråga: Varför i helvete ska du då betala massa onödiga pengar för att några random personer, som säkerligen inte ens får så mycket fitta själva, ska lära dig massa piss?

Jag får inte ihop den ekvationen.
2013-07-31,17:18,
Inlägg: #8
vart ska jag ?
För att han vill bli en maste PUUUUAA tenga Wink kanske vill få nya perspektiv på sitt game. Kanske vill lära sig hur man lär ut eller nåt annat. Kan finnas många anledningar.

Som svar så vet jag inte. Jag hade nog mailat någon jag såg upp till inom området och frågat om privatlektioner för en större summa pengar. Max Stanford tror jag jag hade försökt med.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-31,18:50,
Inlägg: #9
vart ska jag ?
Har inte själv gått eller tänker gå så har ingen aning om det är piss.. Antar att det finns en del matnyttigt där som en del kan utvecklas grymt av, beror nog lite på adepten själv och hans inställning, vilja och andra psykologiska egenskaper.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vart börjar man? Weeps 44 20,780 2012-10-18,20:39
Senaste inlägg:: Dhace

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}