LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HB10 besatt av mig?
2013-08-05,19:49,
Inlägg: #1
HB10 besatt av mig?
Ok nu när kanske många av er läser detta kommer tänka vadfan är detta.

Befinner mig just nu i Rhodos.

En HB10 som bor på mitt hotell och som jag raggat upp precis som alla andra tjejer. Hon har dock varit packad alla gånger jag pratat med så blev inget av den första gången efter hon framför 4 andra killar säger att denna kille (pekar på mig) vill ligga med mig men det vill inte jag för han är kort o kanske har liten kuk så jag drar klassiska pushen genom säga "långa tjejer är ändå sämst i sängen så synd för dig" här börjar hon kvalificera sig för mig från ingenstans att hon är väldigt bra i sängen hit o dit så sa jag okej bevisa det kom så går vi. Det blev inget av det då jag träffa på nån finsk brud som kom hem ensam o va med henne istället.

Nästa natt jag träffar henne igen utanför hotellet o jag är awsome som alltid o gör nytt försök fast denna gång går hon för långt o kallar mig för äcklig, ful o att jag vill ligga med henne mina svar till dessa påståenden var använda pusha o reframe tekniken o jag ser på henne att hon vill ha mer av mig.

Igår natt träffar jag henne igen på klubben jag bara går förbi men ser henne att hon pekar på mig o visar mig för sina kompisar o säger nåt som jag inte hörde. På hotellet senare så blir det väldigt ljudlig så han hotell ägaren kan inte svenska eller engelska så han ville jag skulle komma o översätta från grekiska till svenska att de skulle hålla tyst annars blir de utslängda så när de öppnar dörren ser jag denna tjej igen med sina kompisar så blir jag även kallad för blatte jävel o nåt annat som jag inte kommer ihåg.

Så jag träffar de igen på frukosten så tänkte resa upp mig o leka med henne igen o sa detta till henne framför sina kompisar "jag vet inte vilken familj du är uppvuxen i men att komma till mitt hemland o kalla mig för blatte också." så hon mumlar o försöker säga "men jag vill ligga med dig....eller alltså jag vill inte men......" så jag svarar henne "det är nog din största dröm att få ligga med mig eftersom det kommer aldrig hända" sa detta för att jag reframear till vad hon trott om mig. Så nu idag går hon förbi mitt rum med en killkompis (notera att hon inte vet vilken våning eller rum jag bor på) hör jag "selected är ändå grym".


Hur som helst så vill jag knulla skiten ur denna brud, så har jag chans att få henne till mitt rum när ni läser vad som hänt o hur hon beter sig. Eller vad är det handlar om egentligen?
2013-08-05,20:21,
Inlägg: #2
HB10 besatt av mig?
Ja hon vill ha dig och du har uppenbarligen skött hennes shit-tests väldigt bra genom att inte ta åt dig när hon kallar dig massa skit - samt kommit med comebacks.

Allt handlar om logistik nu, få henne isolerad och du kan dra på na.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-05,23:19,
Inlägg: #3
HB10 besatt av mig?
Tack för svar valle. Kan du ge exempel på vad du menar med logistik och att få henne isolerad?
2013-08-05,23:59,
Inlägg: #4
HB10 besatt av mig?
selected Skrev:Tack för svar valle. Kan du ge exempel på vad du menar med logistik och att få henne isolerad?

LOOOOOOOOOOOOOOOOL dude, det är fanimig illa om du frågar om det xD isolera e ju ba ta tag i henne å gå dit du vill, ge henne excuse Tongue du e ju ffs på rhodos = best excuse ever!!! xD
2013-08-07,23:51,
Inlägg: #5
HB10 besatt av mig?
"Ska visa dig min grymma papegojja på rummet" När ni kmr till rummet voila ni e isolerade, tjatar hon om papegojjan kan du titta på henne med en ledsen min och säga att han har rymt för att hon är elak. Men palla lägga energi på en sån brud som tror hon e värsta drottningen och shit
Stay calm and play some beerpong


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}