LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
the long game
2013-08-10,17:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-10,17:11 av {2} kinkykong.)
Inlägg: #1
the long game
Right, nu har jag stött på lite problem med en tjej och vet inte riktigt hur jag ska fortsätta, anledningen till att jag inte har gett upp är att hon är en 9a minst, med riktigt härlig personlighet, definitivt flickvänsmaterial ur de aspekterna iaf.

Vi träffades i våras på en nattklubb, hon har gått i samma grundskola som mig, men var verkligen inte en av de jag umgicks med. Utgångsläget är att vi känner igen varandra typ och kan varandras namn.

Jag ser henne i rökrutan och glider fram och hälsar med en kram, hon stod med en dude som va lite stalker-ish, vilket jag går in och räddar henne ifrån, hon är tacksam osv. Tjötar bra om allt möjligt, tar hennes nummer, går och dansar lite/tar några drinkar, är rätt så fysisk och hon gillar de (dock inget make-out, detta var precis i början av min utveckling, så hade definitivt eskalerat stenhårt här om det hade varit idag). Tappar bort varandra senare och jag ska dra, slänger iväg ett roligt sms som refererar till en grej som hände under kvällen.

Kommer ej ihåg om jag fick något svar ens, iaf så träffas vi av en slump nästa helg ute på samma krog igen, dock skall jag precis glida när jag ser henne, snackar igen och har kul. Det intressanta här är att hon pushar stenhårt för att jag skall komma på förkrök hos henne nästa helg med hennes tjejpolare.

Hör av mig något i veckan, blir några sms fram och tillbaka under några dagar, blir inget förkrök men fortsätter med smsandet. Föreslår att vi ska träffas ute eftersom jag redan hade planerat det iaf, väl på dagen som gäller är hon seg på att svara och off i svaren, så lägger inge mer energi på det och skiter i henne.

En vecka går utan att vi har någon kontakt, föreslår åter igen att vi skall ses ute, eftersom jag ändå skall gå ut. Hon svarar inte, och jag bryr mig inte mer om det. Väl på kvällen så ringer hon mig vid typ 12 på natten och vi pratar i kanske en halvtimme, bra flow i konversationen och skön wibe.

Hör av mig åter igen efter en vecka eller något, skall ha grillfest hos mig så bjuder in henne och föreslår att hon tar med några polare. Verkar intresserad eftersom hon frågar var jag bor etc, skulle kolla med sina vänner om någon va sugen. Hur som så kommer hon inte.

Tänker vid detta stadiet att det är helt kört så slutar att höra av mig. dock är det ju inte direkt en stor investering att slänga iväg ett sms och fråga om hon vill haka på någon kul grej jag har på g, eftersom jag inte bryr mig speciellt mycket om hon kommer att hänga med eller inte, kommer ju ha kul i alla fall.

En månad går av radiotystnad och jag har nästan glömt bort henne. Är i Amsterdam när jag får ett sms på lördag kväll klockan 12, står bara:
"Hej, vad gör du? Confusedmile:"
svarar inte förns på måndagen då jag kommit hem, med typ:
"Va i Amsterdam och festade, sjukt fett"
tänker att hon kanske faktiskt är intresserad ändå. Drar iväg ett sms några dar senare:
"Biljard på fredag efter jobbet, förloraren bjuder på piggelin"
hon säger ja och det är on, väl på fredagen hör jag av mig på förmiddagen och säger var det ligger och frågar när hon slutar. Får inget svar på hela dagen så är helt säker på att hon kommer flakea igen. Får senare ett sms klockan 20 där hon säger förlåt och skyller på att hon va tvungen att jobba över. Svarar att hon är skyldig mig en piggelin.

Mönstret börjar bli tydligt, jag hör av mig och hon säger ja! Men bangar när det verkligen gäller. Fortsätter att slänga ut hookar med någon veckas mellanrum, där jag skriver typ:
"avskedsfest på fredag, ta me en polare"
Hon forsätter att flakea, så tröttnar, slutar bjuda in henne till grejjer. Detta var för en månad sen kanske.

Så igår har jag och två polare köpt biljetter till en konsert, på samma nattklubb vi först träffades på. Tänker att det va länge sen jag hörde av mig, så skriver:
"Eyo, artist xxx ikväll på nattklubb yyy?"
hon:
"Vilka är det"
jag:
"två sköna dj's"
får inget svar på några timmar, men klockan halv 12 får jag ett MMS på henne och hon skriver att hon också är ute. svarar:
"haha fuck u"
Misstänker att hon kommer dyka upp på klubben, och jag har rätt. träffar henne där med en kompis och hälsar, ska gå och pissa så gör det, när jag kommer tillbaka är dom borta. fuuck lixom.. aja skiter i det och går och har kul med polarna, håller dock ett öga öppet för om de skulle gå förbi. Stöter in i varandra någon gång under kvällen, hon hänger med några andra dudes men jag skiter i och går fram i alla fall, ger henne en höft-bump och börjar köra lite mooves, hon reagerar rätt lame så pallar inte stå kvar. Får ett sms vid tvåtiden:
"VAR FAN ÄR DU?"
Tiden går och jag kör mitt race som vanligt, träffar hennes polare i rökrutan så går fram och snackar med henne och de grabbarna hon är med, mitt target ringer då sin polare som står brevid mig i rökrutan och jag får telefonen, säger åt henne att komma ut. Det gör hon inte, tröttnar på att stå där ute efter ett tag och går in igen, börjar bli sent vid det här laget och mina vänner vill börja glida, de ger mig 5 min att hitta henne och få något att hända. Letar en stund och hittar henne, ståendes med typ 4 dudes, går fram och frågar: -"var har du varit hela kvällen?!??!" någon kommer i vägen och samtalet kommer av sig, jag drar därifrån.

Skickar ett sms i morse med:
"Vilken tråkmåns, trodde du gillade att dansa?"
hon:
"haha idoo men hade fan ordentlig värk i benen igår Wink haha"

Har inte svarat på det, tänker nog inte göra det heller, utgår från att det är kört eftersom hon va så off igår irl.

Är det värt att fortsätta föreslå saker, eller ska jag lägga henne på is igen?
Hur skulle ni ha gjort om ni fick göra saker annorlunda?
Hur ska jag göra för att få till något 1on1 i framtiden? om det inte är kört dvs
Har jag uppfattats som needy?

Tack på förhand för att ni ens orkade läsa igenom mitt svammel, men tycker det vore väldigt intressant att se hur ni ser på situationen.

kärlek!
2013-08-10,21:20,
Inlägg: #2
the long game
Våga eskalera lite med kino nästa gång du träffar henne för att få en uppfattning om var du har henne. Tycker du självklart ska fortsätta som du gör. Bra också om du fortsätter köra på med andra brudar också. Uppdatera oss genom tråden senare Smile Good luck bro.
2013-08-14,22:33,
Inlägg: #3
the long game
Yep ska göra det helt klart, hade dock inte tänkt att höra av mig till henne på ett tag nu, har andra brudar att snacka med i alla fall! Tar upp detta mest som ett experiment och för att kanske lära sig något.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Feedback på sms game Ted 11 5,836 2013-10-22,20:07
Senaste inlägg:: Flumrider
  Mitt game Flumrider 10 5,005 2013-10-04,23:48
Senaste inlägg:: Flumrider
  Step up the game! Flumrider 6 3,356 2013-09-30,22:03
Senaste inlägg:: Flumrider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}