LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad fan menar hon egentligen?
2013-08-13,18:19,
Inlägg: #1
Vad fan menar hon egentligen?
Vad fan menar hon egentligen?


Hade myskväll med flickvännen i helgen med lite film och annat fint. Vi hade en jäkligt trevlig kväll fram tills vi skulle sova. Vi låg och snackade lite deep-talk tills hon spottar ut den här frågan:

Hon: ”Kommer du att lämna mig efter du har tagit studenten?” (Bara sisådär 10 månader kvar)

Jag: !?!?!?!?!?!

--------------------------------------Pinsam tystnad i cirkus 20 sec---------------------------------------------


Jag: Vad i hela jävla helvetet ställer du för fråga?!


---------------------------Tystnad-----------------------

Hon ser lite sorgsen ut efter jag röt till.

Efter ytterligare tystnad säger jag lugnt:
”Ah, om det är någonting speciellt jag verkligen vill göra när jag väl är fri så är jag redo att offra allt.”

Hon: ”Bra”

(Thefuuuuck!?)

End of the conversation.

Jag HATAR att se in/försöka planera I framtiden när det gäller förhållande och relationer. Det vet även hon och hon själv har påstått samma sak. Men att hon ens kväker ur sig frågan om att jag ska lämna henne om 10 månader är för mig ofattbart, har aldrig varit med om liknande. Det skrämmer livet ur mig att känna sig ”fängslad” om ni förstår vad jag menar.
Skulle behöva en kvinnoexpert som kunde klura ur budskapet bakom den här frågan.

Äre ett megatest hon lägger för att se om hon har mig säkert som ett berg?
Har ni varit med om liknande i era förhållanden?
Överreagerar jag?

Värt att tillägga: Varit tillsammans i lite mer än 2 månader.
2013-08-13,18:26,
Inlägg: #2
Vad fan menar hon egentligen?
Hon testar för att se om hon kan påverka dig känslomässigt. Om du freakar ur = not good.

Bästa svaret?

"Japp såklart, ska dra iväg till månen med 90s pamela anderson jue =)"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-13,18:59,
Inlägg: #3
Vad fan menar hon egentligen?
Dunno. Det där med att bara svara "bra" låter sociopatiskt till den grad att jag skulle misstänka otrohet. Annars är det väl som resten säger - bekräftelsehoreri.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-08-13,20:01,
Inlägg: #4
Vad fan menar hon egentligen?
Inget megatest. Hon är väl osäker på framtiden efter gymnasiet och vill kolla hur seriösa ni är.
2013-08-13,21:27,
Inlägg: #5
Vad fan menar hon egentligen?
Evilvalle Skrev:Hon testar för att se om hon kan påverka dig känslomässigt. Om du freakar ur = not good.

Bästa svaret?

"Japp såklart, ska dra iväg till månen med 90s pamela anderson jue =)"

Sååå, det var en hardcorefail från min sida.
Toledo Skrev:Hon är osäker, jag och min flickvän säger ofta liknande till varann, för inte så längesen sa hon "Nu när du är bartender kommer du ha en massa snygga brudar som kladdar på dig och slänger nummer hit och dit, och så kommer du glömma mig". Detta är endast för bekräftelse, hon känner sig osäker.

Jag har faktiskt funderat under den senaste tiden om jag bekräftar henne för dåligt, och jag har varit dålig rent generellt på att bekräfta andra öht.

golvmopp Skrev:Dunno. Det där med att bara svara "bra" låter sociopatiskt till den grad att jag skulle misstänka otrohet. Annars är det väl som resten säger - bekräftelsehoreri.

Sociopatiskt var då fan rätt ord. Misstänker absolut inte att hon är otrogen dock, men det var pure mindfuck att få tillbaka det svaret.

Willson Skrev:Inget megatest. Hon är väl osäker på framtiden efter gymnasiet och vill kolla hur seriösa ni är.

Förstår dina tankar. Jag tycker att det är lite obehärskat att redan planera in framtiden ett år i förväg. Men det är bara jag.
2013-08-13,21:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-13,21:39 av {2} Mr. Sweetheart.)
Inlägg: #6
Vad fan menar hon egentligen?
Sååå, lite planer:

Successivt bekräfta lilla flickvännen mer och mer men ändå hålla det på en nivå så att hon fortfarande investerar mer än mig i förhållandet (Kanske ökar hennes investment mer ju mer bekräftelse hon får) och förhoppningsvis slippa liknande frågor.

Om någon sådan idiotisk fråga skulle uppkomma igen så måste jag vara Mr. Quickhead och hitta på något snabbt ologiskt/oseriöst/flippat svar och inte reagera emotionellt.

Got it right?
2013-08-13,22:30,
Inlägg: #7
Vad fan menar hon egentligen?
Ingen aning varför du ska bekräfta henne mer, helt onödigt.

Att dom är osäker är BRA, det moment hon blir helt säker på dig = allt börjar dala.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-14,00:58,
Inlägg: #8
Vad fan menar hon egentligen?
Du skall ju inte ändra ditt beteende efter en sådan fråga, hade mitt ex sakt så hade jag skrattat åt henne och frågat om hon blivit sjuk eller något!
Du tror inte att hon komme börja fundera varför du har börjat ge henne mer bekräftelse än vanligt?
//Aioo
Keep it up!
2013-08-14,06:27,
Inlägg: #9
Vad fan menar hon egentligen?
Alright, thx guys.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}