LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
2013-08-13,20:14,
Inlägg: #1
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Som topicen lyder, och nu menar jag inte ultra-game-solglasögon och gummistövlar på krogen, utan om ni försöker leka runt lite ibland med diskvalificeringar, push/pull, negs, shittests osv med brudar som från början verkade ointresserade.
Life is a game.
2013-08-13,21:29,
Inlägg: #2
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Toledo Skrev:Väldigt sällan.

Nästan helt säker på att om man skulle filma dig, skulle man finna väldigt mycket liknande tema eller så kallade rutiner, bara att det kanske inte är helt medvetet.
2013-08-13,21:53,
Inlägg: #3
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Toledo Skrev:Nope, jag kan inte ens rutiner. All natural baby.

Det jag upplever är att nästan alla jag träffat som är "naturals" brukar göra liknande grejer med de tjejer de raggar på, vilket skulle innebära att det är en rutin även om de inte tänker på att de använder av återkommande rutiner.
2013-08-13,21:57,
Inlägg: #4
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
None what-so-ever. Skulle vara om screening/kvalificering räknas som rutiner då, men det tror jag inte väl ändå inte. Har dock mina favoritlines som jag brukar säga om och om igen. Senaste tjejen var ett fint exempel på det då den korta konversationen var sånt jag brukar häva ur mig titt som tätt.
Tja läget?
Hey det är braaa blabla, själv då?
Det är helt perfekt, vart är ni på väg?
Vi tänkte dra till HK!
Mhm, jag är inte så sugen på HK. Så jävla varmt där inne om somrarna.
Men jag tycker du är sjukt sexig
- BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTASTE
Hihi tack
*Kysser henne*
Viskar i örat hade inte dina vänner varit här hade jag slitit sönder dina kläder och knullat dig hela natten lång - BEST KIND OF LINE EVER, USE IT ALL THE TIME MOFOS.
Wow, du är en riktig bad boy alltså
Mm, jag gillar att vara dominant
Hihi, det är bra. Men jag är en bra kompis och tänker inte lämna min vän ensam
*Till tjejens polare* Hey är det lugnt om din kompis inte hänger med till HK?

Hon frågar hemsläpet om hon är säker på att hon vill göra detta, att hon måste ringa imorgon osvosv. Vi tar taxi hem till mig. Ibland är det inte så mycket svårare än så, tjejer är så sjukt jävla kåta ändå.
2013-08-13,22:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-13,22:19 av {2} confused....)
Inlägg: #5
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Show boat Skrev:Nästan helt säker på att om man skulle filma dig, skulle man finna väldigt mycket liknande tema eller så kallade rutiner, bara att det kanske inte är helt medvetet.

Det tror jag med. T.o.m när man ser på RSD in field så ser man såna standard PUA rutiner med jämna mellanrum, trots att det ska vara deras natural in-field videos. Och då snackar jag inte ens push/pull och sån koncept på rutiner dom använder eller att dom har en egen unik fras dom kommit på själva som dom gillar att köra, utan rakt av såna copy/paste där dom kör någon fras där man ser flera coacher använda exakt samma line.

Som du säger kanske det inte alltid är medvetet och det mesta dom säger "freestylar" dom bara. Men har men en gång lärt sig rutiner och kört det mycket tror jag det blir typ omöjligt att inte falla tillbaka på det ibland.

Så är det ju med allt man lär sig, repeterar och gör man något ett visst antal gånger så slutar man tillslut tänka på det och kanske även glömmer bort/inte tänker på att man gör det. För det man lärt sig har satt sig i ryggmärgen och blivit "natural", alltså man gör det utan att tänka på det.

godsgift Skrev:None what-so-ever. Skulle vara om screening/kvalificering räknas som rutiner då, men det tror jag inte väl ändå inte. Har dock mina favoritlines som jag brukar säga om och om igen. Senaste tjejen var ett fint exempel på det då den korta konversationen var sånt jag brukar häva ur mig titt som tätt.
Tja läget?
Hey det är braaa blabla, själv då?
Det är helt perfekt, vart är ni på väg?
Vi tänkte dra till HK!
Mhm, jag är inte så sugen på HK. Så jävla varmt där inne om somrarna.
Men jag tycker du är sjukt sexig
- BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTASTE
Hihi tack
*Kysser henne*
Viskar i örat hade inte dina vänner varit här hade jag slitit sönder dina kläder och knullat dig hela natten lång - BEST KIND OF LINE EVER, USE IT ALL THE TIME MOFOS.
Wow, du är en riktig bad boy alltså
Mm, jag gillar att vara dominant
Hihi, det är bra. Men jag är en bra kompis och tänker inte lämna min vän ensam
*Till tjejens polare* Hey är det lugnt om din kompis inte hänger med till HK?

Hon frågar hemsläpet om hon är säker på att hon vill göra detta, att hon måste ringa imorgon osvosv. Vi tar taxi hem till mig. Ibland är det inte så mycket svårare än så, tjejer är så sjukt jävla kåta ändå.

Det där är ju på ett sätt en rutin, som du hittat på själv. Men jag tycker inte det där räknas som rutiner ändå, ska man se det där som rutiner så existerar inte naturals eftersom ALLA oavsett om man håller på med PUA eller aldrig ens hört om det repeterar ord, utryck och saker man säger. Isånt fall så är man bara natural om man snackar med 1.000olika brudar så har man inte bara haft 1.000olika konversationer utan att ha snackat något av det samma med någon av dom 1.000brudarna.


Med rutiner så fattar jag det som att agerande och/eller linjer man kopierat rakt av ifrån PUA material som är vad som räknas. Inte en hemmasnickrad direkt game grej du kör.

För övrigt, jävla skön grej, den ska jag sno ifrån dig och testa någon gång i framtiden när jag tränat upp mitt nyktra game så pass mycket att jag har balls till det. Big Grin
2013-08-13,22:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-13,22:35 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #6
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Har hur mycket som helst, diverse push/pull lines, diskvalificeringar, negs, medvetna missuppfattningar, sexual framing etc.

Rutiner äger, sålänge förstaprioritet är att underhålla sig själv (vilket rutiner man gillar gör) så äre all gold baby.

Det moment man börjar känna sig osäker och därmed använder xyz rutin för att få ut en positiv respons så man blir bekräftad = death, wont work i nio av tio fall.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-13,22:39,
Inlägg: #7
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
confused... Skrev:Det där är ju på ett sätt en rutin, som du hittat på själv. Men jag tycker inte det där räknas som rutiner ändå, ska man se det där som rutiner så existerar inte naturals eftersom ALLA oavsett om man håller på med PUA eller aldrig ens hört om det repeterar ord, utryck och saker man säger. Isånt fall så är man bara natural om man snackar med 1.000olika brudar så har man inte bara haft 1.000olika konversationer utan att ha snackat något av det samma med någon av dom 1.000brudarna.


Med rutiner så fattar jag det som att agerande och/eller linjer man kopierat rakt av ifrån PUA material som är vad som räknas. Inte en hemmasnickrad direkt game grej du kör.

För övrigt, jävla skön grej, den ska jag sno ifrån dig och testa någon gång i framtiden när jag tränat upp mitt nyktra game så pass mycket att jag har balls till det. Big Grin

Yeah exakt sådär ser jag på saken om rutiner också. Om man säger saker om och om igen med gott resultat kommer man fortsätta göra det utan att tänka på det. Rutiner för mig är saker som den där kuben folk brukar snacka om, eller den där hissen ner till helvetet eller vad det var. Äsch har aldrig läst dem men tror folk fattar =)
2013-08-13,23:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-13,23:47 av {2} confused....)
Inlägg: #8
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
godsgift Skrev:Yeah exakt sådär ser jag på saken om rutiner också. Om man säger saker om och om igen med gott resultat kommer man fortsätta göra det utan att tänka på det. Rutiner för mig är saker som den där kuben folk brukar snacka om, eller den där hissen ner till helvetet eller vad det var. Äsch har aldrig läst dem men tror folk fattar =)

Jupp, och jag tycker även man kan skilja på rutiner och tekniker. Push/pull är ju en teknik, som kan se annorlunda ut varje gång, med olika ord, olika sätt att göra det men skräddarsytt till efter hur konversationen utspelar sig där man freestylar sättet man gör det på och orden man använder. En sån teknik tycker jag man kan köra och ändå klassas som natural.

Medans en rutin är mer där man iprincip ned på minsta detalj rakt av kopierat ett sätt att agera på, där man använder exakt samma ord och exakt samma uttryck och samma rörelser varje gång. En rutin är mer inövat typ som ett manus man följer.
2013-08-14,00:56,
Inlägg: #9
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
ptja vad har jag egentligen?

"Fan BRA skor" är en vanlig öppnare.

Om de inte tränar ordentligt/typ aldrig så diskvalificerar jag ordentligt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-14,01:43,
Inlägg: #10
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Evilvalle Skrev:Har hur mycket som helst, diverse push/pull lines, diskvalificeringar, negs, medvetna missuppfattningar, sexual framing etc.

Rutiner äger, sålänge förstaprioritet är att underhålla sig själv (vilket rutiner man gillar gör) så äre all gold baby.

Det moment man börjar känna sig osäker och därmed använder xyz rutin för att få ut en positiv respons så man blir bekräftad = death, wont work i nio av tio fall.

Det tänker jag på lite. För skälet att köra rutiner måste ju ändå vara att få till en positiv respons. Knäcka en bitchshield, shittest, asd etc. Även om man har roligt när man gör det är ju andemeningen att få hem tjejen i fråga. Kan du utveckla det mer valle?
Life is a game.
2013-08-14,13:24,
Inlägg: #11
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Jag kan typ inga rutiner eller liknande, men asså det man har läst märker man ju själv när man typ använder push and pull!
Så man gör ju olika rutiner som man märker går hem på tjejer utan att man ens tänker och funderar på det!

//Aioo
Keep it up!
2013-08-14,13:53,
Inlägg: #12
Hur mycket rutiner kör ni nu för tiden?
Själv så körde jag en del rutiner förr i tiden. Det som va gött just med rutiner kontra Tims flawless enligt min mening var att man behövde inte ragga på någon speciell kvantitet, utan man lyckades hooka tjejen man ville ha i mycket större utsträckning. Det är ju en definitionsfråga om vad man vill. Vissa vill bara storma loss inne på krogen och ta den snyggaste tjejen som hookar, andra vill kunna peka ut en tjej och kunna få den tjejen. Jag själv har haft sjukt mycket roligare med att bara fucka loss men oavsett vilka mål man har tycker jag själv det kan vara ganska vettigt att ha en blandning av de två.

Det är där också min diskussionsfråga kommer in. Många tycker ju just att rutiner är värdetagande och creepy och det man ska säga ska komma ifrån en själv, men om man då inte känner till hur man ska tackla bitchshields och langa diskvalificeringar, ska man då förlora sköna brudar bara för att något anses som creepy?
Life is a game.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Era "rutiner" Dhace 20 7,580 2017-11-29,00:34
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 38 15,266 2016-07-29,19:07
Senaste inlägg:: kball
  Ska man svara sms synkat i tiden tjejer tar att svara? tay 1 1,377 2015-12-19,16:22
Senaste inlägg:: Parafras
  Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays Beerpong 8 3,198 2012-09-26,11:54
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}