LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken PWO kör ni?
2013-08-20,21:42,
Inlägg: #1
Vilken PWO kör ni?
Vilken kan vi rekommendera?


Länka gärna känner mig extra lag ikväll
With great penis comes great responsibility
2013-08-20,21:58,
Inlägg: #2
Vilken PWO kör ni?
Nofap

Kalldusch
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-20,23:07,
Inlägg: #3
Vilken PWO kör ni?
Pallar överlag inte fucka upp mina dopaminreceptorer o skit nuförtiden men ibland kan det slinka ner en två stora koppar kaffe innan träning om jag är riktigt seg. Även lite snabba kolhydrater för att få pump o än mer energi, typ en monsterdrink är rätt bra, mkt socker o mkt koffein.

Annars är de bästa jag provat jack3d, crack, rage, men som med alla andra droger o likannde vänjer sig kroppen för fort vid alla PWO tyvärr.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-20,23:12,
Inlägg: #4
Vilken PWO kör ni?
Vapor från muscletech. Bästa jag kört (och har kört en hel del)
Life is a game.
2013-08-20,23:27,
Inlägg: #5
Vilken PWO kör ni?
Vanligtvis blandar jag DMAA med rage nitro alternativt jack3d micro. Märkte dock efter några månader att min hjärna blev totalt jävla cp av allt dmaa användande - blev seg på dagarna, omotiverad, fick fan problem med kuken också.

Så nu har jag dmaa paus ett tag, kör animal rage och den fungerar riktigt bra. Kan också rekommendera animal m-stak.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-21,02:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-21,02:06 av {2} Tenga.)
Inlägg: #6
Vilken PWO kör ni?
Jack3d. Var den mest hyllade PWO'n någonsin såvitt jag vet, men var olaglig i typ ett år, lagligt nu igen.

Dock kör jag helt nyktert nu, diggar det. Bra musik -> PWO. Dock är PWO + musik såklart helt underbart, man är ju fan tjackad mer eller mindre och är dödshypad.

EDIT: Värsta av allt med PWO är ju fan svetten, jag är lättsvettad i övrigt och på PWO så är min tischa så pass blöt att jag kan krama ut den efteråt..
2013-08-21,02:29,
Inlägg: #7
Vilken PWO kör ni?
Svettas så inot helvete av dmaa jag.

Jaså, jack3d (the real one) är lagligt igen? finns på grossisten elle?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-21,20:09,
Inlägg: #8
Vilken PWO kör ni?
Evilvalle Skrev:Svettas så inot helvete av dmaa jag.

Jaså, jack3d (the real one) är lagligt igen? finns på grossisten elle?
Inte på grossisten vad jag vet, men går utmärkt att beställa från staterna!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vilken kampsport? ChuckNorris 9 3,327 2012-08-06,01:34
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}