LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hade ni agerat?
2012-02-23,02:07,
Inlägg: #1
Hur hade ni agerat?
Now jag satt här och tänkte på en händelse som utspelade sig förra fredagen. Här e storyn.

Jag och några polare drar till Queen där vi ska förfesta, en av mina polare känner en snubbe som e där med ett gäng. I det här gänget sitter det en söt brunnet. Vi kan kalla henne Lisa, mittemot henne sitter en annan snubbe som vi kan kalla Jens. Bredvid dom så sitter en massa andra chicks and dudes som e med i gänget. Jag slår mig ner bredvid Lisa och börjar tjöta lite innan jag kör. Självklart så börjar jag med kino direkt när jag satte mig ner bredvid henne.

Insecureboy: Fan du är rätt skön du ska få bli min flickvän.
Lisa: jasså vilken ära.
Insecureboy: nää du jag ändra mig jag gör slut sry.
Lisa: hahah what?
Insecureboy: aa asså vi e för olika men jag vill ha tillbaks kattlådan bla bla
Lisa: aa men då vill jag ha bl bla.

Från ingenstans så säger jens

Jens: Så Lisa hur mår pojkvännen då?
Lisa: Jo han mår bra bla bla.

Lisa blir lite mer off mot mig efter det, men jag försöker igen, men varje gång vi tar ett steg framåt så lägger sig Jens i med kommentarer som "Hörde att din pojkvän funderade på att studera till bla bla" "När ska du och din pojkvän gifta er då?" etc etc. Lisa blev mer och mer off mot mig. Till slut så blev jag helt enkelt ställd så jag drog och öppna upp några andra set. Så hur hade ni agerat? (jag funderade på att smälla till idioten ett tag men uteslöt den tanken)
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-02-23,02:13,
Inlägg: #2
Hur hade ni agerat?
Min första reaktion hade nog vart att vända sig till henne: "har du inte berättat att vi har gjort slut? är du alltid såhär? långsam? det här blev ju jättepinsamt, nu är allt ditt fel" och typ dragit iväg henne. Om de är nåt bra eller dåligt vet jag inte. Annars typ spela på att hon inte kan vara tillsammans med mig och den riktiga pojkvännen samtidigt, otrohet, reta henne för de. Eller viska till henne att duden framför er, jens eller vad han fick heta, antagligen är lite småsugen på henne.
2012-02-23,02:33,
Inlägg: #3
Hur hade ni agerat?
1. Endra spelar du på att DU är hennes pojkvän, som lolele säger, tex "Men har du inte berättat för honom att vi gjort slut? hörö, Jens, lyssna, jag dumpade henne för att hon var kass i sängen!", dvs dra uppmärkamheten till dig istället.

2. Använd detta till att sätta upp en logisk barriär mellan er (pojkvännen) som är till för att skapa spänning. Kom ihåg, förbjuden frukt blir attraktivare. Dvs "Men shit, har du pojkvän? Sry! Då kan jag inte göra nåt med dig, har krossat alldeles för många förhållanden, jag försöker förändra mig till en mer godhjärtad pojke", SAMTIDIGT som du fortsätter med ditt vanliga game MEN from time to time drar upp hennes pojkvän för att påminna henne om detta och på så vis stärka den logiska väggen som i sin tur gör att spänningen mellan er stiger -> När spänningen är väl hög tar känslorna över, sen börjar rationaliseringsprocessen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-23,20:07,
Inlägg: #4
Hur hade ni agerat?
Tack för tipsen!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}